Skróty klawiszowe:

Biuletyn Informacji Publicznej

BIP - Urząd Miasta i Gminy Szydłów



środa, 23 stycznia 2019 r.

imieniny: Jan, Rajmund

Rozmiar tekstu:
 Oficjalna strona WWW

Podtytuł: Referaty, stanowiska, numery telefonów

Wójt Gminy - Andrzej Tuz, pok. 12 (tel. wew. 232)
Sekretarz - Janusz Sowa, pok. 9 (tel. wew. 233)
Skarbnik - Alicja Kłonicka, pok. 7 (tel. wew. 242)

Referat Organizacyjny
Sekretarz, kierownik Referatu Organizacyjnego - Janusz Sowa, pok. 9 (tel. wew. 233)
Sekretariat - Joanna Kostecka, pok. 11 (tel. wew. 231)
Stanowisko ds. ewidencji ludności, działalności gospodarczej i spraw wojskowych - Grażyna Boś, pok. 15 (tel. wew. 236)
Stanowisko ds. obsługi rady - Teresa Kaniszewska, pok. 13 (tel. wew. 244)
Inspektor ds. informatyki - Mateusz Szwarc, pok. 22 (tel. wew. 246)

Referat Finansowy
Skarbnik, kierownik Referatu Finansowego - Alicja Kłonicka, pok. 7 (tel. wew. 242)
Specjalista księgowa budżetowa, z-ca Skarbnika - Anna Pytowska, pok. 8 (tel. wew. 234)
Specjalista księgowa budżetowa i inwentaryzacji - Władysława Gumułczyńska, pok. 8 (tel. wew. 234)
Specjalista księgowa ds. płac i ubezpieczeń - Monika Kwiatek, pok. 8 (tel. wew. 234)
Wymiar podatków i opłat - Anna Mikuśkiewicz, pok. 13 (tel. wew. 244)
Specjalista księgowa podatkowa - Barbara Kręcisz, pok. 1 (tel. wew. 241)
Księgowość budżetowa, podatek od środków transportowych i VAT - Agata Suchojad, pok. 1 (tel. wew. 241)
Stanowisko ds. obsługi kasowej - Teresa Kaniszewska, pok. 13 (tel. wew. 244)

Referat Inwestycji i Gospodarki Przestrzennej
p.o. Kierownik - Janusz Machnik, pok. 21 (tel. wew. 239)
Pomoc administracyjna ds. koordynowania i rozliczania projektów - Bożena Stępień, pok. 20 (tel. wew. 239)
Referent ds. inwestycji - Angelika Wójtowicz - pok. 20 (tel. wew. 239)
Gospodarka przestrzenna, ochrona przyrody - Paweł Kluszczyński, pok. 23 (tel. wew. 240)
Gospodarka nieruchomościami - Izabela Jaros, pok. 23 (tel. wew. 240)
Fundusz sołecki, OSP, obrona cywilna i zarządzanie kryzysowe - Sylwester Celejowski, pok. 9 (tel. wew. 251)

Referat Gospodarki Komunalnej, Ochrony Środowiska i Rolnictwa
Kierownik Referatu - Anna Suchorowska, pok. 19 (tel. wew. 238)
Ochrona środowiska i gospodarka komunalna - Marta Stachowicz-Hanczke - pok. 19 (tel. wew. 238)
Drogownictwo i komunikacja - Sławomir Kręcisz, pok. 22 (tel. wew. 246)
Stanowisko ds. inkasa i fakturowania - Michał Kaczmarczyk, pok. 1 (tel. wew. 241)

Urząd Stanu Cywilnego
Z-ca kierownika USC, dowody osobiste - Agnieszka Pasternak, pok. 16 (tel. wew. 243)

Stanowiska samodzielne
Inspektor ds. promocji gminy - Piotr Walczak, pok. 2 (tel. wew. 245)

Szczegółowy zakres działania i zadania urzędu określone są w Regulaminie Organizacyjnym Urzędu Gminy Szydłów.

Jednostki organizacyjne w budynku Urzędu Gminy
Zespół Obsługi Szkół w Szydłowie - Mariusz Misterkiewicz, pok. 18 (tel. wew. 249), Krystyna Wojterska, pok. 17 (tel. wew. 247)
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Szydłowie - Agnieszka Makowska, Aneta Walkowicz, Teresa Jacak, Monika Kaczorowska, Krzysztof Niedbała, Anna Banaś-Trela, Iwona Wieczorek, pok. 4 i 5 (tel. wew. 235 i 237)

Źródło informacji: Urząd Gminy Szydłów. Data utworzenia: 2018-12-11.
Wprowadził do systemu: Piotr Walczak. Data wprowadzenia: 2018-12-11 10:10:15.
Zatwierdził do publikacji: Piotr Walczak. Data publikacji: 2018-12-11 10:10:15.
czytano: 115 razy, id: 2890
drukuj zapisz do PDF poleć artykuł


Rejestr zmian
2018-12-12
Aktualizacja wiadomości
Piotr Walczak

2018-12-11
Aktualizacja wiadomości
Piotr Walczak

2018-12-11
Nowa wiadomość
Piotr Walczak

Strona główna

 Filtrowanie bieżącej kategorii



Archiwum:

 Informacje

 Newsletter

SZYDŁÓW
Urząd Miasta i Gminy, ul. Rynek 2 28-225

tel.: 41 35 45 125, e-PUAP: /504b6nhqk1/skrytka
e-mail: gmina@szydlow.pl

Witamy w nowej wersji systemu BIP.
Biuletyn Informacji Publicznej - Urząd Miasta i Gminy Szydłów 2007-2019