Pokaż/ukryj informację o istniejących skrótach klawiszowych

Skróty klawiszowe:

Włącz lektora.
Wyłącz lektora.

Pracownicy Urzędu Gminy

Wyświetl stronę główną » Urząd Miasta i Gminy » Pracownicy Urzędu Gminy

Podtytuł: Referaty, stanowiska, numery telefonów

Burmistrz - Andrzej Tuz, pok. 12 (tel. wew. 232)
Burmistrz przyjmuje interesantów w każdy wtorek w godz. 8.00 - 13.00.

Sekretarz - Janusz Sowa, pok. 9 (tel. wew. 233)
Skarbnik - Anna Pytowska, pok. 7 (tel. wew. 242)

Referat Organizacyjny
Sekretarz, Kierownik Referatu Organizacyjnego - Janusz Sowa, pok. 9 (tel. wew. 233)
Sekretarka - Ewelina Strycharz, pok. 11 (tel. wew. 231)
Inspektor ds. ewidencji ludności, działalności gospodarczej, spraw wojskowych i informatyki - Mateusz Szwarc, pok. 15 (tel. wew. 236)
Referent ds. funduszu sołeckiego, OSP, obrony cywilnej i zarządzania kryzysowego - Sylwester Celejowski, pok. 9 (tel. wew. 251)

Referat Finansowy
Skarbnik, Kierownik Referatu Finansowego - Anna Pytowska, pok. 7 (tel. wew. 242)
Księgowa budżetowa - Monika Kwiatek, pok. 8 (tel. wew. 234)
Księgowa budżetowa - Beata Nowińska, pok. 8 (tel. wew. 234)
Referent ds. finansowych - Sylwia Grosicka, pok. 13 (tel. wew. 244)
Młodszy referent ds. wymiaru podatków i opłat - Anna Mikuśkiewicz, pok. 13 (tel. wew. 244)
Księgowa budżetowa - Agata Suchojad, pok. 1 (tel. wew. 241)

Referat Inwestycji i Gospodarki Przestrzennej
Kierownik Referatu - Sebastian Kiciński, pok. 21 (tel. wew. 239)
Referent ds. inwestycji - Roksana Gozdek, pok. 20 (tel. wew. 239)
Referent ds. inwestycji - Małgorzata Walkowicz, pok. 20 (tel. wew. 239)
Podinspektor ds. gospodarki przestrzennej, ochrony przyrody - Paweł Kluszczyński, pok. 23 (tel. wew. 240)

Referat Gospodarki Komunalnej, Ochrony Środowiska i Rolnictwa
Kierownik Referatu - Anna Suchorowska, pok. 19 (tel. wew. 238)
Podinspektor ds. ochrony środowiska i gospodarki komunalnej - Marta Stachowicz-Hanczke - pok. 19 (tel. wew. 238)
Podinspektor ds. gospodarki nieruchomościami - Izabela Jaros-Palmąka, pok. 23 (tel. wew. 240)
Referent ds. drogownictwa i komunikacji - Michał Kaczmarczyk, pok. 22 (tel. wew. 246)
Podinspektor ds. ochrony środowiska - Marcin Suchojad, pok. 22 (tel. wew. 246)
Pełnomocnik ds. profilaktyki i rozwiązywania problemów alkoholowych i przeciwdziałania narkomanii - Sławomir Kręcisz, pok. 1 (tel. wew. 241)

Urząd Stanu Cywilnego
Kierownik Urzędu Stanu Cywilnego - Agnieszka Pasternak, pok. 16 (tel. wew. 243)

Promocja Miasta i Gminy
Inspektor ds. promocji - Piotr Walczak, pok. 2 (tel. wew. 245)
Młodszy referent - Katarzyna Krzemińska, pok. 2 (tel. wew. 245)

Szczegółowy zakres działania i zadania urzędu określone są w Regulaminie Organizacyjnym Urzędu Miasta i Gminy Szydłów.

Jednostki organizacyjne w budynku Urzędu Miasta i Gminy
Zespół Obsługi Szkół w Szydłowie: Kierownik - Mariusz Misterkiewicz, pok. 18 (tel. wew. 249)
Sylwia Cecot, pok. 18 (tel. wew. 249), Jolanta Wiecha, pok. 17 (tel. wew. 247)
Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Szydłowie: Kierownik - Agnieszka Makowska
Teresa Jacak, Monika Kaczorowska, Krzysztof Niedbała, Iwona Wieczorek, Katarzyna Kręcisz-Śledź, pok. 4 i 5 (tel. wew. 235 i 237), Aneta Walkowicz, pok. 14 (tel. wew. 250).

Informacje

Rejestr zmian

2023-01-27 09:03

Edycja artykułu - Piotr Walczak

2023-01-27 09:02

Edycja artykułu - Piotr Walczak

2022-03-23 15:32

Edycja artykułu - Piotr Walczak

2022-03-23 08:26

Edycja artykułu - Piotr Walczak

2019-10-08 14:10

Edycja artykułu - Piotr Walczak

2018-12-12 15:05

Edycja artykułu - Piotr Walczak

2018-12-11 10:14

Edycja artykułu - Piotr Walczak

2018-12-11 10:10

Dodanie artykułu - Piotr Walczak

Filtrowanie bieżącej kategorii

Archiwum:

Oficjalna strona www

Urząd Miasta i Gminy Szydłów
ul. Rynek 2
28-225 Szydłów

 

woj. świętokrzyskie
tel./fax 41 354 51 25
gmina@szydlow.pl
 
 

 

Elektroniczna Platforma Usług Administracji Publicznej Strona Dziennika Ustaw Monitor Polski Oficjalna strona Biuletynu Informacji Publicznej

Szukaj w BIP

Twoja przeglądarka internetowa, bądź system operacyjny, nie wspierają lektora w polskiej wersji językowej.