Skróty klawiszowe:

Biuletyn Informacji Publicznej

BIP - Urząd Miasta i Gminy Szydłów



niedziela, 23 lutego 2020 r.

imieniny: Damian, Roman

Rozmiar tekstu:
 Oficjalna strona WWW

Konkurs na stanowisko kierownika (dyrektora) SPZOZ w Szydłowie

Strona główna » Nabory na stanowiska » Konkurs na stanowisko kierownika (dyrektora) SPZOZ w Szydłowie

Podtytuł: Burmistrz Miasta i Gminy Szydłów ogłasza konkurs na stanowisko kierownika (dyrektora) Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Szydłowie.

BURMISTRZ MIASTA i GMINY SZYDŁÓW

ogłasza konkurs na stanowisko:

kierownika (dyrektora)

Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Szydłowie,

ul. Urocza 1, 28-225 Szydłów

 

I. Do konkursu może przystąpić osoba posiadająca kwalifikacje określone w ustawie z dnia 15 kwietnia 2011 r. o działalności leczniczej (jednolity tekst Dz. U. z 2018 r. poz. 2190, poz. 2219, z 2019 r. poz. 492, poz. 730, poz. 959, poz. 655), tj.:

    - posiada wykształcenie wyższe (preferowane medyczne, ze specjalnością: medycyny rodzinnej, internistycznej lub pediatrii),

- posiada wiedzę i doświadczenie dające rękojmię prawidłowego wykonywania obowiązków kierownika,

- posiada co najmniej 5 letni staż pracy na stanowisku kierowniczym albo ukończone studia podyplomowe na kierunku zarządzanie i co najmniej 3 letni staż pracy,

- nie została prawomocnie skazana za przestępstwo popełnione umyślnie.  

 II. Oferty powinny zawierać:

  1. podanie o przyjęcie na stanowisko objęte konkursem,
  2. dokumenty stwierdzające posiadane kwalifikacje zawodowe wymagane do zajmowania stanowiska objętego konkursem,
  3. opisany przez kandydata przebieg pracy zawodowej,
  4. dokumenty potwierdzające opisany przebieg pracy zawodowej, w szczególności: świadectwa pracy lub zaświadczenia o zatrudnieniu wystawione przez pracodawcę oraz inne dokumenty potwierdzające dorobek i kwalifikacje zawodowe kandydata,
  5. zaświadczenie o niekaralności,
  6. oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych w celu przeprowadzenia postępowania konkursowego.

      Wszystkie dokumenty składane w postaci kopii powinny być poświadczone „za zgodność z oryginałem” (oryginały do wglądu w dniu konkursu na prośbę Komisji Konkursowej).

 III. Miejsce i termin składania ofert:

Oferty powinny być złożone w terminie do 25 listopada 2019 roku w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Konkurs na stanowisko kierownika (dyrektora) Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Szydłowie”  na adres: Urząd Miasta i Gminy Szydłów, ul. Rynek 2, 28-225 Szydłów,  pok. 12 (sekretariat) w godzinach 730-1515 (czwartek w godz. 730 - 1630) osobiście lub drogą pocztową (decyduje data wpływu). Na kopercie kandydat umieszcza swoje imię i nazwisko, adres oraz numer telefonu kontaktowego.

 IV. Udostępnienie materiałów informacyjnych:

Materiały informacyjne o stanie prawnym, organizacyjnym i ekonomicznym zakładu dostępne są w siedzibie SPZOZ w Szydłowie, ul. Urocza 1, 28-225 Szydłów, tel./fax. 41 3545 182.

 V. Pozostałe informacje

1. Postępowanie konkursowe przeprowadzi Komisja Konkursowa powołana przez Radę Miejską w Szydłowie. O terminie rozmów kwalifikacyjnych kandydaci zostaną powiadomieni indywidualnie telefonicznie lub pisemnie. Przewidywany termin rozpatrzenia  zgłoszonych kandydatur - do 30 dni od ostatniego dnia składania ofert.

2. Z kandydatem na stanowisko dyrektora, wybranym w drodze konkursu Burmistrz może nawiązać stosunek pracy albo zawrzeć umowę cywilnoprawną na 6 lat. Okres ten może być przedłużony do 8 lat, jeżeli do osiągnięcia wieku emerytalnego pracownikowi brakuje nie więcej niż 2 lata.

3. Burmistrz Miasta i Gminy Szydłów nie jest związany stanowiskiem Komisji Konkursowej i decyduje o zatrudnieniu kandydata wskazanego przez Komisję Konkursową albo o odmowie jego zatrudnienia.

4. Wskazanie kandydata przez Komisję Konkursową nie może stanowić podstawy roszczenia o zatrudnienie na stanowisku dyrektora Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Szydłowie, ul. Urocza 1, 28-225 Szydłów.

Burmistrz Miasta i Gminy Szydłów

(-) Andrzej Tuz

 

KLAUZULA INFORMACYJNA

Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. U. UE. L. z 2016 r. Nr 119, s.1 ze zm.) - dalej: „RODO” informuję, że:

1. Administratorem Państwa danych jest Burmistrz Miasta i Gminy Szydłów, z siedzibą przy ul. Rynek 2, 28-225 Szydłów, tel.: 41 35-45-125 w . 232, e-mail: gmina@szydlow.pl

2. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym mogą się Państwo kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych za pośrednictwem adresu email: inspektor@cbi24.pl lub pisemnie na adres Administratora.

3. Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego1,2. Podanie innych danych jest dobrowolne i następuje na podstawie Państwa zgody, która może zostać w dowolnym czasie wycofana3. Jeżeli w dokumentach zawarte są dane, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO konieczna będzie Państwa zgoda na ich przetwarzanie4, która może zostać odwołana w dowolnym momencie.

4. W związku z powyższym podstawę prawną przetwarzania Państwa danych osobowych stanowią:

a) 1art. 6 ust. 1 lit. c RODO w związku z art. 221 § 1 oraz § 3-5- ustawy z 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (t. j. Dz. U. z 2019 r., poz. 1040 ze zm.) oraz ustawie z dnia 15 kwietnia 2011 r. o działalności leczniczej (t. j. Dz. U. z 2018 r., poz. 2190 ze zm.),

b) 2art. 6 ust. 1 lit. b RODO,

c) 3art. 6 ust. 1 lit. a RODO,

d) 4art. 9 ust. 2 lit. a RODO,

5. Państwa dane zgromadzone w obecnym procesie rekrutacyjnym będą przechowywane przez okres 3 miesięcy od momentu zakończenia rekrutacji.

6. Państwa dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym nie będą podlegać profilowaniu.

7. Państwa dane nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy (obejmujący Unię Europejską, Norwegię, Liechtenstein i Islandię).

8. W związku z przetwarzaniem Państwa danych osobowych, przysługują Państwu następujące prawa:

a) prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii,

b) prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych,

c) prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych,

d) prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa), w sytuacji, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO),

e) w zakresie, w jakim podstawą przetwarzania Państwa danych osobowych jest zgoda, przysługuje Państwu prawo do jej wycofania. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.

9. Podanie przez Państwa danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 § 1 oraz § 3-5  Kodeksu pracy, jak również z ustawy z dnia 15 kwietnia 2011 r. o działalności leczniczej jest niezbędne, aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym. Nieprzekazanie danych skutkować będzie niemożnością rozpatrzenia Państwa aplikacji złożonej w postępowaniu rekrutacyjnym.

Źródło informacji: Burmistrz Miasta i Gminy. Data utworzenia: 2019-11-14.
Wprowadził do systemu: Piotr Walczak. Data wprowadzenia: 2019-11-14 13:34:47.
Zatwierdził do publikacji: Piotr Walczak. Data publikacji: 2019-11-14 13:34:47.
czytano: 238 razy, id: 3281
drukuj zapisz do PDF poleć artykuł


Rejestr zmian
2019-11-18
Aktualizacja wiadomości
Mateusz Szwarc

2019-11-18
Aktualizacja wiadomości
Mateusz Szwarc

2019-11-14
Aktualizacja wiadomości
Piotr Walczak

2019-11-14
Aktualizacja wiadomości
Piotr Walczak

2019-11-14
Nowa wiadomość
Piotr Walczak

Strona główna

 Filtrowanie bieżącej kategorii



Archiwum:

 Informacje

 Newsletter

SZYDŁÓW
Urząd Miasta i Gminy, ul. Rynek 2 28-225

tel.: 41 35 45 125, e-PUAP: /504b6nhqk1/skrytka
e-mail: gmina@szydlow.pl

Witamy w nowej wersji systemu BIP.
Biuletyn Informacji Publicznej - Urząd Miasta i Gminy Szydłów 2007-2020