Pokaż/ukryj informację o istniejących skrótach klawiszowych

Skróty klawiszowe:

Włącz lektora.
Wyłącz lektora.

Zapytanie ofertowe

Wyświetl stronę główną » Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Szydłowie » Jednostki organizacyjne » Zapytanie ofertowe

Podtytuł: Kierownik Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Szydłowie zaprasza do złożenia oferty na świadczenie usług schronienia dla osób bezdomnych (kobiet i mężczyzn), których ostatnim miejscem zameldowania jest Gmina Szydłów.

ZAPYTANIE OFERTOWE

 

Kierownik Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Szydłowie zaprasza do złożenia oferty na świadczenie usług schronienia dla osób bezdomnych (kobiet i mężczyzn), których ostatnim miejscem zameldowania jest Gmina Szydłów.

 

I. Nazwa oraz adres Zamawiającego:

Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej

W Szydłowie

ul. Rynek 2, 28-225 Szydłów

tel. 41 35 45 158

faks. 41 35 45 158

e-mail: gops@szydlow.pl

 

II. Tryb udzielania zamówienia

Zamawiający zaprasza do złożenia oferty (załącznik nr1 ) na podstawie zapisu art.4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. „Prawo zamówień publicznych” (tj. Dz.U. 2019 poz. 1843 )

 

III. Opis przedmiotu zamówienia

  1. Świadczenie usług schronienia dla 3 osób bezdomnych( kobiet i mężczyzn) w postaci: schronienia dla bezdomnych,
  1. osobom bezdomnym, których ostatnim miejscem zameldowania jest Gmina Szydłów (w oparciu o art. 101 ust.2 ustawy z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej ( t.j. Dz.U. z 2019 r. poz. 1507, 1622, 1690, 1818.),
  2. potrzebującym pomocy – schronienia (z wyjątkiem nieletnich), których ostatnim miejscem zameldowania jest Gmina Szydłów.
  1. Każdorazowe umieszczenie osoby o której mowa w pkt. 1. odbywa się na podstawie skierowania do noclegowni i ogrzewalni oraz indywidualnej decyzji administracyjnej przyznania pomocy w formie udzielenia schronienia, wydanej przez Kierownika Miejsko- Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Szydłowie. Decyzje zawierać będą:
  • Imię i Nazwisko świadczeniobiorcy,
  • Rodzaj usług z ich szczegółowym zakresem i okres usługi.

W szczególnie uzasadnionych przypadkach dopuszcza się podjęcie świadczenia usług w oparciu o dane przekazane faksem i telefonicznie lub e-mailem. Takie zlecenie usług zastaje potwierdzone kopią decyzji administracyjnej w ciągu 7dni.

  1. Podmiot składający ofertę na schroniska dla bezdomnych, zobowiązany jest do zapewnienia osobom o których mowa: w pkt.1, następującego zakresu usług:
  1. całodobowego schronienia z zapewnieniem własnego łóżka i pościeli (materac, poduszka, kołdra lub koc i poszwy oraz prześcieradło) oraz stałego dostępu do WC i łazienki z ciepłą i zimną wodą,
  2. jednego gorącego posiłku dziennie,
  3. środków czystości i higieny osobistej, a w razie potrzeby środków do odwszawiania,
  4. niezbędnego ubrania odpowiedniego do pory roku,
  5. pomocy w sprawach formalno – prawnych w tym: wyrobienie dowodu osobistego, rejestracja w urzędzie pracy, zgłoszenie do ubezpieczenia zdrowotnego ,ustalenie stopnia niepełnosprawności itp.-zgodnie z kompetencjami i zasobami ludzkimi,
  6. zapewnienia podstawowych lekarstw dostępnych bez recepty i środków opatrunkowych oraz dostępu do lekarza pierwszego kontaktu,
  7. prowadzenia pracy socjalnej szczególnie dla osób które podpisały kontrakt socjalny-opracowanie indywidualnych planów wychodzenia z bezdomności.
  1. Liczba osób wymagających schronienia - ze względu na specyfikację przedmiotu zamówienia, faktyczna liczba osób, którym świadczone będą usługi schronienia oraz liczba świadczeń będzie uzależniona od rzeczywistej liczby osób, które wymagają pomocy w formie usług schronienia dla osób bezdomnych z terenu Gminy Szydłów dlatego zamawiający zastrzega sobie prawo niewyczerpania całego zakresu przedmiotu zamówienia.
  2. Rozliczenie usług przez Wykonawcę następować będzie co miesiąc w terminie do 10 dnia następnego miesiąca z wyłączeniem miesiąca XII, za który rozliczenie następować będzie do 22 grudnia.
  3. Zapłata za wykonanie usługi będzie regulowana miesięcznie po wykonaniu usługi w terminie 14 dni od daty doręczenia faktury do MGOPS.
  4. Podstawą rozliczenia będzie złożenie przez Wykonawcę faktury z załączonym imiennym wykazem osób objętych schronieniem w danym miesiącu i ilości dni udzielonego schronienia.
  5. Wykonawca zobowiązany będzie niezwłocznie informować Zamawiającego o każdej zmianie sytuacji życiowej i zdrowotnej osoby korzystającej ze schronienia.
  6. Zamawiający zastrzega sobie prawo kontroli jakości świadczonych usług oraz zgodności ich wykonywania z umową i wymaganiami zawartymi w niniejszym zapytaniu

 

IV. Termin realizacji zamówienia: od 01.01.2020 r. do 31.12.2020 r.

 

V. Opis wymagań stawianych Wykonawcy:

  1. Wymagania niezbędne:
  1. w zapytaniu ofertowym mogą brać udział podmioty, jeżeli ich cele statutowe obejmują prowadzenie działalności w zakresie pomocy osobom bezdomnym i wpisane są do rejestru placówek udzielających tymczasowego schronienia prowadzonego przez wojewodę. Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie, stanowiące Załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego.
  2. wymagania dotyczące lokalu schroniska: Wykonawca winien posiadać warunki lokalowe do schronienia osobom tego pozbawionym , które spełniają wymagania sanitarno-epidemiologiczne i przeciwpożarowe. W lokalu musi znajdować się WC oraz łazienka wyposażona zarówno w umywalki jak i natryski.

 

VI. Warunki i zakres realizacji:

1. Miejscem realizacji zamówienia jest miejsce udzielenia schronienia.

2. Stawkę godzinową należy podać w „Formularzu ofertowym” (Załącznik nr1).

3. Wykonawca określi stawkę brutto za wykonanie przedmiotowego zadania.

4. Dopuszcza się składania ofert częściowych.

5. Pozostałe warunki realizacji zadania określone zostały w projekcie umowy (Załącznik nr 3).

 

VII. Kryterium oceny ofert.

1. Najniższa cena za dzień usługi zaoferowana przez oferenta,

2. Dogodne umiejscowienie schroniska (odległość od siedziby zamawiającego),

 

VIII. Sposób przygotowania oferty:

1. Wypełniony formularz ofertowy wg Załącznika nr 1– wzór oferty.

 

IX. Wymagane dokumenty:

  1. Wyciąg z Krajowego Rejestru Sądowego lub inny właściwy dokument stanowiący o podstawie działalności podmiotu, z zastrzeżeniem, że jego data wydania obowiązuje do dnia 30 września 2017 r.
  2. W przypadku fundacji i stowarzyszeń – aktualny, zgodny ze stanem faktycznym wypis Z Krajowego Rejestru Sądowego,
  3. W przypadku pozostałych podmiotów inny dokument właściwy dla podmiotu,
  4. Dla podmiotów działających na podstawie przepisów o stosunku Państwa do Kościoła Katolickiego oraz do innych kościołów i związków wyznaniowych, obowiązkowym dokumentem jest kopia dekretu o mianowaniu księdza na proboszcza parafii, pełnomocnictwo lub upoważnienie zarządu głównego wydane dla osób go reprezentujących z oddziałów terenowych nieposiadających osobowości prawnej,
  5. Inne, jeżeli wymagane np. dokumenty upoważniające daną osobę lub osoby do reprezentowania podmiotu – dot. podmiotów, które w dokumencie stanowiącym o podstawie działalności nie posiadają informacji o osobach upoważnionych do reprezentowania podmiotów, oświadczenia właściwego organu, zarządu głównego lub innego organu wykonawczego, wyrażające:
  • upoważnienie na składanie oferty na realizację określonego zadania publicznego,
  • zgodę na zawarcie w imieniu podmiotu składającego ofertę porozumienia z Miejsko-Gminnym Ośrodkiem Pomocy Społecznej w Szydłowie,
  • upoważnienie do dysponowania uzyskanymi funduszami i dokonywania rozliczeń w tym zakresie.

6 ) Odpis statutu.

X. Miejsce i termin oraz sposób złożenia oferty

  1. Ofertę należy złożyć w Miejsko-Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Szydłowie, ul. Rynek 2, 28-225 Szydłów.
  2. Ofertę można składać drogą pocztową, przesyłką kurierską, osobiście, drogą elektroniczną na adres email: gops@gazeta.pl, wyłącznie na formularzu pn. „TREŚĆ OFERTY” będącym załącznikiem nr 1do niniejszego zapytania w terminie do dnia 23 grudnia 2019 r. do godziny10:00.
  3. Oferty, złożone po terminie nie będą rozpatrywane. W toku badania i oceny ofert Zamawiający, może żądać od oferentów wyjaśnienia dotyczących treści złożonych ofert.
  4. Zamawiający poprawia w ofercie:
  • oczywiste omyłki pisarskie,
  • oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek.

XI. Osoba upoważniona do kontaktu z Wykonawcami:

Agnieszka Makowska  – Kierownik MGOPS Szydłów

XII. Załączniki do zapytania ofertowego:

1. Formularz ofertowy.

2. Oświadczenie o spełnianiu warunków.

3. Projekt umowy

Kategorie

Kategoria główna artykułu to: Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Szydłowie.

Artykuł występuje również w następujących, dodatkowych kategoriach:

Informacje

Dokumenty

Rejestr zmian

2019-12-04 10:44

Edycja artykułu - Piotr Walczak

2019-12-04 10:40

Dodanie załącznika/ załączników - Piotr Walczak

2019-12-04 10:40

Dodanie załącznika/ załączników - Piotr Walczak

2019-12-04 10:40

Dodanie załącznika/ załączników - Piotr Walczak

2019-12-04 10:39

Dodanie artykułu - Piotr Walczak

Filtrowanie bieżącej kategorii
Oficjalna strona www

Urząd Miasta i Gminy Szydłów
ul. Rynek 2
28-225 Szydłów

 

woj. świętokrzyskie
tel./fax 41 354 51 25
gmina@szydlow.pl
 
 

 

Elektroniczna Platforma Usług Administracji Publicznej Strona Dziennika Ustaw Monitor Polski Oficjalna strona Biuletynu Informacji Publicznej

Szukaj w BIP

Twoja przeglądarka internetowa, bądź system operacyjny, nie wspierają lektora w polskiej wersji językowej.