Pokaż/ukryj informację o istniejących skrótach klawiszowych

Skróty klawiszowe:

Włącz lektora.
Wyłącz lektora.

Zapytanie ofertowe

Wyświetl stronę główną » Przetargi » Zapytanie ofertowe

Podtytuł: na „Udzielenie i obsługę kredytu długoterminowego Gminie Szydłów w wysokości 1 500 000.,00 PLN na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu w 2019 r.”

Znak: IGP.II.271.79.2019                                                                     Szydłów, dn. 12 grudzień 2019 r.

 

                                                   Zaproszenie do złożenia oferty

 

I. Zamawiający

   Gmina Szydłów, ul. Rynek 2, 28-225 Szydłów

    NIP 8661608398, Regon 291 010 814

 

II.   Opis przedmiotu zamówienia:

  1. Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego Gminie Szydłów w wysokości 1 500000,00PLN, na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu w roku 2019 na pokrycie wydatków majątkowych zadań pn. 
  1. Kompleksowe zachowanie i zabezpieczenie obiektów zabytkowych i dziedzictwa kulturowego w Szydłowie oraz dostosowanie ich do funkcji kulturalnych i turystycznych,
  2. Kompleksowa rewitalizacja wyznaczonego obszaru na terenie gminy Szydłów w celu zabezpieczenia wysokiej, jakości życia mieszkańców.
  1. Uruchomienie kredytu – od dnia podpisania umowy wg zleceń, w miarę zaistnienia potrzeb płatniczych nastąpi na podstawie wniosku Zamawiającego składanego do banku, (pisemnie, telefonicznie lub mailem).
  2. Czas oczekiwania (liczony w dniach roboczych) na wpływ środków na rachunek bankowy Zamawiającego, od momentu złożenia dyspozycji uruchomienia kredytu 2 dni robocze.
  3. Karencja w spłacie kapitału – 6 lat
  4. Harmonogram spłaty:

 

Planowana spłata kapitału.

data

Rata kredytu

31.03.2025

0

30.06.2025

0

30.09.2025

0

31.12.2025

100.000

31.03.2026

 200.000

30.06.2026

200.000

30.09.2026

200.000

31.12.2026

200.000

31.03.2027

200.000

30.06.2027

            200.000

30.09.2027

200.000

 

 

  1. Spłata kredytu następować będzie wg w/w harmonogramu spłat, przy czym przyjmuje się, że jeżeli termin spłaty rat kredytu przypada na sobotę lub dzień ustawowo wolny od pracy za ostatni dzień terminu uważa się następny dzień po dniu lub dniach wolnych od pracy.
  2. Odsetki naliczane będą w kwartalnych okresach obrachunkowych i będą podlegać spłacie w terminie do 15-go dnia następnego miesiąca po otrzymaniu od Wykonawcy informacji (pisemnej lub e-mail) o ich wysokości.
  1. Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewykorzystania kredytu w pełnej wysokości bez ponoszenia dodatkowych kosztów obsługi kredytu od wartości pomniejszonej kwoty kredytu. Wykonawca zobowiązuje się, że w przypadku zaciągnięcia przez Zamawiającego kredytu w wysokości mniejszej od planowanej kwoty, powyższa okoliczność nie będzie skutkować rozwiązaniem umowy kredytowej oraz nie będzie powodować żadnych innych roszczeń w stosunku do Zamawiającego, a odsetki naliczane będą od faktycznie wykorzystanej kwoty.
  2. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wcześniejszej spłaty kredytu, bez poboru przez bank pozostałych do zapłaty odsetek i dodatkowych opłat związanych z obsługą kredytu.
  3. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wydłużenia okresu kredytowania oraz zmiany wysokości rat kapitałowych w okresie spłaty kredytu w zależności od kondycji finansowej.
  4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do przewalutowania kredytu bez dodatkowych opłat w przypadku wejścia Polski do strefy euro.
  5. Zabezpieczeniem kredytu będzie weksel własny in blanco z deklaracją wekslową z wystawienia kredytobiorcy. Koszty związane z ustanowieniem prawnego zabezpieczenia kredytu ponosi Zamawiający.

 Zamawiający nie przewiduje dodatkowej formy zabezpieczenia pozyskiwanego kredytu poprzez podpisanie oświadczenia o poddaniu się egzekucji.

 

III.  Termin wykonania zamówienia:

  1. Rozpoczęcie realizacji przedmiotu umowy nastąpi z dniem podpisania umowy.
  2. Okres wykorzystania kredytu: od następnego dnia po podpisaniu umowy do 31.12.2020r.

 

IV. Opis sposobu obliczenia ceny.

  1. Cena oferty jest ceną brutto i uwzględnia wszystkie koszty wykonania przedmiotu zamówienia, musi być podana w PLN cyfrowo i słownie.
  2. Wykonawca określi wynagrodzenie za wszystkie elementy zamówienia w „ Formularzu ofertowym” – Załącznik Nr 1 do niniejszego zaproszenia.
  3. Wszystkie wartości określone w formularzu ofertowym oraz ostateczna cena oferty winny być wyliczone do dwóch miejsc po przecinku.
  4. Wszystkie ceny określone przez wykonawcę zostaną ustalone na okres udzielenia kredytu i nie będą podlegały zmianom.
  5. Przez cenę rozumie się całkowity koszt udzielenia i obsługi kredytu, który jest sumą naliczonych odsetek w całym okresie kredytowania od udzielonego kredytu.
  6. Marżę bankową w formularzu ofertowym należy podać z dokładnością do dwóch miejsc
    po przecinku.
  7. Przy wyliczaniu wartości ceny każdorazowo zaokrągleniu podlega ich kwota miesięcznego naliczenia. Jeżeli parametr miejsca tysięcznego jest poniżej 5 to parametr setny zaokrągla się w dół, jeżeli parametr miejsca tysięcznego jest 5 i powyżej to parametr setny zaokrągla się w górę.
  8. Zamawiający wymaga, aby marża zaoferowana zawierała wszystkie koszty, jakie ponosi wykonawca w związku z uruchomieniem kredytu, zabezpieczeniem jego spłaty oraz obsługą kredytu w całym okresie kredytowania. Zatem Zamawiający nie będzie ponosił żadnych dodatkowych prowizji i opłat w związku z udzieleniem kredytu.
  9. Dla porównania ofert należy przyjąć do wyliczenia:
  10. w danym roku w każdym miesiącu należy przyjąć rzeczywistą ilość dni,
  11. ilość dni w roku – 365, rok przestępny 366,
  12. stałą zaoferowaną marżę w całym okresie kredytowania z dwoma miejscami po przecinku,
  13. stawkę WIBOR 3M i obowiązującą w dniu  12.12.2019 r.
  14. kredyt uruchomiony: kwota 1.500.000,00 zł w dniu 19.12.2019 r.

 

  1. Kalkulację ceny należy przedstawić w formie harmonogramu obsługi kredytu w całym okresie kredytowania wg planowanych terminów spłaty
  2. Marża wykonawcy winna obejmować: opłaty, prowizje i inne świadczenia stanowiące zysk Wykonawcy związany z udzielanym kredytem. Niedopuszczalne jest wyszczególnianie w ofercie dodatkowych elementów kosztowych. 
  3. Cena oferty musi uwzględniać wszystkie wymagania zawarte w niniejszym opisie oraz obejmować wszelkie koszty, jakie poniesie Wykonawca z tytułu należytej oraz zgodnej z obowiązującymi przepisami realizacji przedmiotu zamówienia, musi być podana w PLN cyfrowo i słownie.
  4. Cena może być tylko jedna.
  5. Cena nie ulega zmianie przez okres ważności oferty (związania).

V.  Termin składania ofert.

  1. Podpisaną ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego: pok. Nr 11 – sekretariat, lub przesłać pocztą, faxem, e-mailem na adres Zamawiającego (fax: 41 354-51-25, e-mail: skarbnik@szydlow.pl)
  2. Termin składania ofert upływa dnia 17-12-2019 roku.
  3. Oferty mogą składać Wykonawcy posiadający zezwolenia na prowadzenie działalności bankowej na terenie Polski, a także realizację usług objętych przedmiotem zamówienia, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r Prawo Bankowe (Dz. U. z 2015 r, poz. 128 z późn. zm), a w przypadku określonym w art. 178 ust. 1 ustawy Prawo Bankowe, inny dokument potwierdzający rozpoczęcie działalności przed dniem wejście w życie ustawy, o której mowa w art. 193 ustawy Prawo Bankowe

 

X.   Informacje dodatkowe.

  1. Zamawiający zastrzega sobie prawo do przesłania niniejszego zapytania do wybranych przez siebie potencjalnych Oferentów z prośbą o rozpatrzenie możliwości wzięcia udziału i złożenia oferty w postępowaniu.
  2. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zamknięcia niniejszego postępowania bez wybrania oferty.
  3. W umowie kredytowej przewiduje się oprocentowanie kredytu w wysokości zmiennej stopy procentowej WIBOR dla 3 M liczonej, jako średnia arytmetyczna z miesiąca poprzedzającego okres odsetkowy + niezmienna stała marża Wykonawcy z oferty.

 

XI.  Sposób kontaktowania się pomiędzy Zamawiającym a Oferentami w postępowaniu.

W sprawach związanych z prowadzonym postępowaniem Zamawiający prosi o kontakt z Alicją Kłonicką, e-mail: skarbnik@szydlow.pl tel. 41 354-51-25

 

 

                                                                                         

 

Informacje

Dokumenty

Rejestr zmian

2019-12-13 09:11

Dodanie załącznika/ załączników - Mateusz Szwarc

2019-12-13 09:11

Dodanie załącznika/ załączników - Mateusz Szwarc

2019-12-13 09:10

Dodanie artykułu - Mateusz Szwarc

Filtrowanie bieżącej kategorii
Oficjalna strona www

Urząd Miasta i Gminy Szydłów
ul. Rynek 2
28-225 Szydłów

 

woj. świętokrzyskie
tel./fax 41 354 51 25
gmina@szydlow.pl
 
 

 

Elektroniczna Platforma Usług Administracji Publicznej Strona Dziennika Ustaw Monitor Polski Oficjalna strona Biuletynu Informacji Publicznej

Szukaj w BIP

Twoja przeglądarka internetowa, bądź system operacyjny, nie wspierają lektora w polskiej wersji językowej.