Pokaż/ukryj informację o istniejących skrótach klawiszowych

Skróty klawiszowe:

Włącz lektora.
Wyłącz lektora.

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - USŁUGI

Wyświetl stronę główną » Przetargi » OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - USŁUGI

Podtytuł: Opracowanie dokumentacji technicznej zadania pn. „Termomodernizacja budynku użyteczności publicznej – Szkoły Podstawowej przy ul. Szkolnej 12"

Gmina Szydłów: Opracowanie dokumentacji technicznej zadania pn. „Termomodernizacja
budynku użyteczności publicznej – Szkoły Podstawowej przy ul. Szkolnej 12 w ramach projektu
"Kompleksowa rewitalizacja wyznaczonego obszaru na terenie gminy Szydłów w celu zapewnienia
wysokiej, jakości życia mieszkańców”
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których
działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały
zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie
marginalizowanych
Nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej
kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez
zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli
przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie
postępowania:
Ogłoszenie nr 521394-N-2020 z dnia 2020-03-09 r.
https://bzp.uzp.gov.pl/ZP400PodgladOpublikowanego.aspx?id=f8b7a0...
1 z 15 09.03.2020, 11:07
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać
adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do
kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich
Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw
członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Szydłów, krajowy numer identyfikacyjny 29101081400000, ul. ul.
Rynek 2 , 28-225 Szydłów, woj. świętokrzyskie, państwo Polska, tel. 413 545 125, e-mail
machnik@szydlow.pl, faks 413 545 125.
Adres strony internetowej (URL): www.szydlow.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów
plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania
postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z
innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za
przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania
odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z
zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych
zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod
adresem (URL)
Tak
http://www.szydlow.bip.jur.pl/kategorie/przetargi_28
https://bzp.uzp.gov.pl/ZP400PodgladOpublikowanego.aspx?id=f8b7a0...
2 z 15 09.03.2020, 11:07
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków
zamówienia
Tak
http://www.szydlow.bip.jur.pl/kategorie/przetargi_28
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod
adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w
inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w
inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Oferty należy składać w formie pisemnej.
Adres:
Gmina Szydłów 28-225 Szydłów, ul. Rynek 2.
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików,
które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod
adresem: (URL)
https://bzp.uzp.gov.pl/ZP400PodgladOpublikowanego.aspx?id=f8b7a0...
3 z 15 09.03.2020, 11:07
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie dokumentacji technicznej
zadania pn. „Termomodernizacja budynku użyteczności publicznej – Szkoły Podstawowej przy ul.
Szkolnej 12 w ramach projektu "Kompleksowa rewitalizacja wyznaczonego obszaru na terenie gminy
Szydłów w celu zapewnienia wysokiej, jakości życia mieszkańców”
Numer referencyjny: IGP.II.271.10.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu
do:
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu
wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót
budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa
innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty
budowlane: Przedmiot zamówienia obejmuje: Przedmiotem zamówienia jest opracowanie
kompleksowej dokumentacji projektowo - kosztorysowej Opracowanie dokumentacji technicznej
zadania pn. „Termomodernizacja budynku użyteczności publicznej – Szkoły Podstawowej przy ul.
Szkolnej 12 w ramach projektu "Kompleksowa rewitalizacja wyznaczonego obszaru na terenie gminy
Szydłów w celu zapewnienia wysokiej, jakości życia mieszkańców”. 3.1.1. Przedmiotem zamówienia
jest wykonanie projektu budowlanego i wykonawczego: 1) Termomodernizacja budynku użyteczności
https://bzp.uzp.gov.pl/ZP400PodgladOpublikowanego.aspx?id=f8b7a0...
4 z 15 09.03.2020, 11:07
publicznej – Szkoły Podstawowej przy ul. Szkolnej 12 – obiekty podlegające termomodernizacji 1 i 2
oraz kotłownia w obiekcie 3, (wg załączonej mapy) z uwzględnieniem programu funkcjonalno –
użytkowego i audytów: oświetlenia i energetycznego, 2) Przebudowa sanitariatów (w obiektach 1 i 2),
3) Wykonanie audytu energetycznego rozwiązań projektowych, potwierdzającego, że zastosowane
rozwiązania spełniają warunki audytu energetycznego budynku i audytu oświetlenia. W audycie należy
uwzględnić rozwiązania projektowe zadania pn. „Przebudowa dachu budynku Sali gimnastycznej”,
dostarczone przez zamawiającego. Uwaga: Zamawiający posiada: 1) Program funkcjonalno –
użytkowy Zapisy programu należy stosować z uwzględnieniem audytu energetycznego (bez wentylacji
mechanicznej z odzyskiem ciepła), 2) Audyt oświetlenia wbudowanego, 3) Audyt energetyczny
budynku. Wymagania audytów dot. grubości i rodzaju izolacji na elementach obiektów, należy
stosować z uwzględnieniem przepisów rozporządzenia Ministra Infrastruktury w sprawie warunków
technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie. 3.1.2 Opracowanie dokumentacji
projektowej służącej do opisu przedmiotu zamówienia - zgodnie z art. 4 ust. 2 Rozporządzenia Ministra
Infrastruktury z 02.09.2004 w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej Dz.
U. z 2013 poz. 1129 z późniejszymi zmianami. Zamawiający wymaga zgodnie z postanowieniami art.
29 ustawy Pzp w zakresie opisu przedmiotu zamówienia, zakazu określania materiałów sprzętu i
urządzeń przez wskazywanie nazwy producenta lub innych cech wskazujących produktu, który będzie
na niego wskazywał. 3.1.3 Opracowanie kosztorysów inwestorskich na roboty budowlano-montażowe
z podziałem na elementy uzgodnione z zamawiającym (z podziałem na wydatki robót
termomodernizacyjnych i pozostałych) - zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i
Administracji z 18.05.2004 r. D.U. z 08.06.2004 r. nr 130, poz. 1389, w szczególności przedmiar robót
zgodnie z art. 6 Rozp. i z uwzględnieniem Wspólnego Słownika Zamówień – art. 8 ust. 1, art. 10 ust. 1,
pkt. 3. 3.1.4 Opracowanie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych - zgodnie z
art. 13, ust. 2 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z 02.09.2004 w sprawie szczegółowego zakresu i
formy dokumentacji projektowej Dz. U. z 2013 r. poz.1129 z późniejszymi zmianami. 3.1.5 Uzyskanie
pozwolenia na budowę 3.1.6 Po stronie Wykonawcy pozostaje uzyskanie wszelkich ewentualnych
dodatkowych warunków technicznych i decyzji oraz ewentualnych niezbędnych uzgodnień w zakresie
wymaganym prawem. W związku z powyższym Zamawiający udzieli Wykonawcy dokumentacji
projektowej, pełnomocnictwa do występowania w imieniu Zamawiającego w w/w sprawach. 3.1.7
Wykonawca zobowiązany jest do bieżącego uzgadniania prac projektowych i uzyskiwania akceptacji
zamawiającego oraz do przedłożenia zamawiającemu opracowanej dokumentacji projektowej do
zatwierdzenia przed złożeniem wniosku wydanie pozwolenia na budowę, w terminie umożliwiającym
wprowadzenie ewentualnych zmian do projektu. 3.1.8 Udzielanie odpowiedzi na zadane pytania w
zakresie opracowanej dokumentacji w termie do 24 godzin od nadania zapytania w wersji email lub
https://bzp.uzp.gov.pl/ZP400PodgladOpublikowanego.aspx?id=f8b7a0...
5 z 15 09.03.2020, 11:07
faks. 3.1.9 Wykonawca zobowiązuje się do pełnienia nadzoru autorskiego nad wykonaniem robót na
podstawie sporządzonej dokumentacji projektowo-kosztorysowej bez dodatkowego wynagrodzenia.
Nadzór autorski obejmuje: a) kontrolowanie zgodności prowadzonych prac z dokumentacją
projektową, obowiązującymi przepisami prawa i normami, b) wyjaśnienie wątpliwości dotyczących
projektu budowlano-wykonawczego i zawartych w nim rozwiązań oraz ewentualne uzupełnienie
szczegółów dokumentacji projektowej, c) uzgadnianie z zamawiającym i wykonawcą robót możliwości
wprowadzenia rozwiązań zamiennych w stosunku do przewidzianych w dokumentacji projektowej w
odniesieniu do materiałów i konstrukcji oaz rozwiązań technicznych i technologicznych, d)
nadzorowanie, aby zakres wprowadzonych zmian nie spowodował istotnej zmiany zatwierdzonego
projektu budowlanego, e) udział w komisjach i naradach technicznych organizowanych przez
zamawiającego, uczestnictwo w odbiorach robót zanikających oraz odbiorze końcowym robót. Uwaga:
1) Przedmiot zamówienia należy opracować zgodnie z wymogami aktualnie obowiązującej ustawy
Prawo budowlane i Rozporządzenia Ministra Infrastruktury w sprawie szczegółowego zakresu i formy
dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz
programu funkcjonalno-użytkowego. 2) Przedmiot zamówienia dostosować do aktualnych warunków
technicznych oraz wymogów decyzji Powiatowego Inspektora Sanitarnego nr SE VII-4122/21/19 z
dnia 24-10-2019 r. 3) Dokumentacja projektowa powinna zawierać wszystkie wymagane prawem
opinie, uzgodnienia i decyzje niezbędne do uzyskania pozwolenia na budowę. 4) Projekty budowlane i
wykonawcze należy opracować w 5 egz. STWiOR w 1 egz. w wersji papierowej i 1 egz. w wersji
elektronicznej na płycie CD, oddzielnie dla każdego obiektu. 5) Przedmiary robót i kosztorysy
inwestorskie należy wykonać w 1egz. w wersji papierowej i elektronicznej na płycie CD, oddzielnie
dla każdego obiektu. - tekst w formacie .doc lub .docx, pdf, - rysunki w formacie .dwg oraz .pdf, -
kosztorys w formacie .ath oraz .pdf, 6) Wykonawca ma obowiązek konsultowania z Zamawiającym
rozwiązań architektonicznych i materiałowych mających wpływ na koszty robót budowlanych, które
będą wykonywane na podstawie opracowanej dokumentacji projektowej. 7) Obiekty zlokalizowane są
w zabytkowym centrum Szydłowa i znajdują się na obszarze wpisanym do rejestru zabytków przez
Świętokrzyskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków. Wykonawca zobowiązany jest do
zdobycia wszelkich informacji, w tym dokonania wizji lokalnej na terenie objętym zamówieniem, które
mogą być konieczne do prawidłowej wyceny wartości usługi, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń
Wykonawcy związanych z błędnym skalkulowaniem ceny lub pominięciem elementów niezbędnych do
wykonania umowy.
II.5) Główny kod CPV: 71220000-6
Dodatkowe kody CPV:
https://bzp.uzp.gov.pl/ZP400PodgladOpublikowanego.aspx?id=f8b7a0...
6 z 15 09.03.2020, 11:07
Kod CPV
71320000-7
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita
maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu
zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art.
134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia,
o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa
ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach: lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: lub zakończenia: 2020-06-15
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM,
EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o
ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający w tym zakresie nie stawia żadnych wymagań wystarczającym
jest złożone wraz z ofertą oświadczenie zgodnie z założeniami w pkt. 9.3. SIWZ.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
https://bzp.uzp.gov.pl/ZP400PodgladOpublikowanego.aspx?id=f8b7a0...
7 z 15 09.03.2020, 11:07
Określenie warunków: Zamawiający w tym zakresie nie stawia żadnych wymagań wystarczającym
jest złożone wraz z ofertą oświadczenie zgodnie z założeniami w pkt. 9.3. SIWZ.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Na potwierdzenie niniejszego warunku należy złożyć wykaz osób,
skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności
odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości wraz z informacjami na temat ich
kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania
zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o
podstawie do dysponowania tymi osobami; Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli
Wykonawca wykaże, że dysponuje n/w osobami: • projektantem w specjalności konstrukcyjnobudowlanej
- posiadający uprawnienia budowlane uprawniające do projektowania bez ograniczeń
oraz doświadczenie w wykonaniu w okresie ostatnich 3 lat minimum 1 dokumentacji projektowej
związanej z budową lub przebudową lub rozbudową lub remontem lub termomodernizacją
budynku. Do oferty należy dołączyć oświadczenie Wykonawcy, że zaproponowane osoby posiadają
wymagane uprawnienia i przynależą do właściwej izby samorządu zawodowego jeżeli taki wymóg
na te osoby nakłada Prawo budowlane. Zgodnie z art. 12a Prawa budowlanego który to odsyła do
ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w
państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z dnia 15 stycznia 2016 r. ze zm.)
przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego nie jest wymagana od obywateli państw
członkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub państw członkowskich
Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) gdyż do posiadania uprawnień w
wykonywaniu samodzielnych funkcji w budownictwie nie jest wymagana przynależność do izby
samorządu zawodowego.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do
udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia
wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy
Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa
wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
https://bzp.uzp.gov.pl/ZP400PodgladOpublikowanego.aspx?id=f8b7a0...
8 z 15 09.03.2020, 11:07
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU
WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ
SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA
SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w
postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ
WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU
POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3
USTAWY PZP:
1. odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej,
zgodnie z opisem w pkt. 9.4.4 SIWZ. 2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania
poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa powyżej w pkt.
9.4.4 SIWZ, składa odpowiednio dokument potwierdzający, że a) nie otwarto jego likwidacji ani nie
ogłoszono upadłości.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ
WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU
POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1
USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1. wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia publicznego zgodnie z
opisanym warunkiem w pkt. 9.4.2 a) należy przedstawić wg wzoru – załącznik Nr 6 do SIWZ.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ
WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU
https://bzp.uzp.gov.pl/ZP400PodgladOpublikowanego.aspx?id=f8b7a0...
9 z 15 09.03.2020, 11:07
POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2
USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z postępowania, o których
mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie
internetowej, na której udostępniono SIWZ informacji o ofertach złożonych w postępowaniu
zgodnie z art. 86 ust. 5 ustawy, składa stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy, oświadczenie o
przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej oraz, w przypadku
przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dowody potwierdzające, że powiązania z innym
wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Złożenie oświadczenia wraz
z ofertą dopuszczalne jest tylko w przypadku, gdy Wykonawca nie przynależy do żadnej grupy
kapitałowej. Jakakolwiek zmiana sytuacji Wykonawcy w toku postępowania (włączenie do grupy
kapitałowej) będzie powodowała obowiązek aktualizacji takiego oświadczenia po stronie
Wykonawcy. 2. Wykaz osób do punktacji (załącznik nr 2a)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert
katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert
katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
https://bzp.uzp.gov.pl/ZP400PodgladOpublikowanego.aspx?id=f8b7a0...
10 z 15 09.03.2020, 11:07
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące
dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie
katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do
https://bzp.uzp.gov.pl/ZP400PodgladOpublikowanego.aspx?id=f8b7a0...
11 z 15 09.03.2020, 11:07
sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg
ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu
zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej
oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na
jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji
technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego
etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena brutto 60,00
Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia 40,00
https://bzp.uzp.gov.pl/ZP400PodgladOpublikowanego.aspx?id=f8b7a0...
12 z 15 09.03.2020, 11:07
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg
nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez
przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego
przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje
nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać
wszystkie oferty:
https://bzp.uzp.gov.pl/ZP400PodgladOpublikowanego.aspx?id=f8b7a0...
13 z 15 09.03.2020, 11:07
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez
zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji
elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym
wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości
postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie
zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na
podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zgodnie z zapisami określonymi w SIWZ.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
https://bzp.uzp.gov.pl/ZP400PodgladOpublikowanego.aspx?id=f8b7a0...
14 z 15 09.03.2020, 11:07
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-03-17, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg
nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku
nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części
zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
https://bzp.uzp.gov.pl/ZP400PodgladOpublikowanego.aspx?id=f8b7a0...
15 z 15 09.03.2020, 11:07

Informacje

Dokumenty

Rejestr zmian

2020-03-09 13:15

Dodanie załącznika/ załączników - Roksana Gozdek

2020-03-09 13:15

Dodanie załącznika/ załączników - Roksana Gozdek

2020-03-09 13:15

Dodanie załącznika/ załączników - Roksana Gozdek

2020-03-09 13:15

Dodanie załącznika/ załączników - Roksana Gozdek

2020-03-09 13:15

Dodanie załącznika/ załączników - Roksana Gozdek

2020-03-09 13:15

Dodanie załącznika/ załączników - Roksana Gozdek

2020-03-09 13:15

Dodanie załącznika/ załączników - Roksana Gozdek

2020-03-09 13:15

Dodanie załącznika/ załączników - Roksana Gozdek

2020-03-09 13:15

Dodanie załącznika/ załączników - Roksana Gozdek

2020-03-09 13:15

Dodanie załącznika/ załączników - Roksana Gozdek

2020-03-09 13:15

Dodanie załącznika/ załączników - Roksana Gozdek

2020-03-09 13:15

Dodanie załącznika/ załączników - Roksana Gozdek

2020-03-09 13:15

Dodanie załącznika/ załączników - Roksana Gozdek

2020-03-09 13:12

Dodanie załącznika/ załączników - Roksana Gozdek

2020-03-09 12:58

Dodanie załącznika/ załączników - Roksana Gozdek

2020-03-09 12:56

Dodanie artykułu - Roksana Gozdek

Filtrowanie bieżącej kategorii
Oficjalna strona www

Urząd Miasta i Gminy Szydłów
ul. Rynek 2
28-225 Szydłów

 

woj. świętokrzyskie
tel./fax 41 354 51 25
gmina@szydlow.pl
 
 

 

Elektroniczna Platforma Usług Administracji Publicznej Strona Dziennika Ustaw Monitor Polski Oficjalna strona Biuletynu Informacji Publicznej

Szukaj w BIP

Twoja przeglądarka internetowa, bądź system operacyjny, nie wspierają lektora w polskiej wersji językowej.