Pokaż/ukryj informację o istniejących skrótach klawiszowych

Skróty klawiszowe:

Włącz lektora.
Wyłącz lektora.

Zaproszenie do składania ofert

Wyświetl stronę główną » Przetargi » Zaproszenie do składania ofert

Podtytuł: Remont Bramy Krakowskiej w Szydłowie

 Znak: IGP.II.271.37.2020                                                                         Szydłów, 28 lipca 2020

ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT

  1. Zamawiający:

Gmina Szydłów ul. Rynek 2, 28-225 Szydłów, tel./fax: 41 354 51 25

e-mail: gmina@szydlow.pl

zaprasza do złożenia ofert na: „Remont bramy krakowskiej w Szydłowie”.

  1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu bramy krakowskiej zgodnie z specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, projektem budowlano-wykonawczym oraz przedmiarem.
  1. Oczyszczenie elewacji i bramy.
  2. Skucie popękanej zaprawy oraz fragmentu muru zgodnie z częścią graficzną.
  3. Uzupełnienie ubytków ścian poprzez przemurowania, klinowanie oraz uszczelnianie zaprawy.
  4. Spoinowanie muru w miejscach dokonywania naprawy.

W tym, zapewnienie kierownika robotami budowlanymi przez osobę spełniającą wymagania,
o których mowa w art. 37 c Ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami.

  1. Termin realizacji zamówienia: do 30-09-2020 r.
  2. Kryterium oceny ofert: cena - 100%,
  3. Miejsce i termin złożenia ofert:

Oferty należy składać w formie pisemnej do dnia 10 sierpnia 2020 r. do Urzędu Miasta i Gminy Szydłów.

 

Klauzula informacyjna dotycząca RODO

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych
i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:

  • administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Urząd Miasta i Gminy Szydłów, reprezentowany przez Burmistrza (ul. Rynek 2, 28-225 Szydłów, telefon kontaktowy:
    41 353 51 25, adres e-mail: gmina@szydlow.pl);
  • Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym mogą się Państwo kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych za pośrednictwem adresu email: inspektor@cbi24.pl lub na adres Administratora;
  • Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego;
  • odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1986); 
  • Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres
    4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia lub na okres przechowywania tych danych zgodnie z wytycznymi o dofinansowania z środków UE;
  • obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem
    w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; 
  • w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
  • posiada Pani/Pan:
  • na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
  • na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;
  • na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***; 
  • prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
  • nie przysługuje Pani/Panu:
  • w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
  • prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
  • na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

 

* Wyjaśnienie: informacja w tym zakresie jest wymagana, jeżeli w odniesieniu do danego administratora lub podmiotu przetwarzającego istnieje obowiązek wyznaczenia inspektora ochrony danych osobowych.

** Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.

*** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania,
w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.

 

Załączniki:

  1. Formularz ofertowy wykonawcy,
  2. Projekt umowy,
  3. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót
  4. Projekt budowlano-wykonawczy.,
  5. Przedmiar robót.

Informacje

Dokumenty

Rejestr zmian

2020-07-30 13:44

Dodanie załącznika/ załączników - Piotr Walczak

2020-07-30 13:39

Dodanie załącznika/ załączników - Piotr Walczak

2020-07-30 13:35

Dodanie artykułu - Piotr Walczak

Filtrowanie bieżącej kategorii
Oficjalna strona www

Urząd Miasta i Gminy Szydłów
ul. Rynek 2
28-225 Szydłów

 

woj. świętokrzyskie
tel./fax 41 354 51 25
gmina@szydlow.pl
 
 

 

Elektroniczna Platforma Usług Administracji Publicznej Strona Dziennika Ustaw Monitor Polski Oficjalna strona Biuletynu Informacji Publicznej

Szukaj w BIP

Twoja przeglądarka internetowa, bądź system operacyjny, nie wspierają lektora w polskiej wersji językowej.