Pokaż/ukryj informację o istniejących skrótach klawiszowych

Skróty klawiszowe:

Włącz lektora.
Wyłącz lektora.

Zaproszenie do składania ofert

Wyświetl stronę główną » Zamówienia publiczne poniżej 130 000 zł (od 01.01.2021 r.) » Zaproszenie do składania ofert

Podtytuł: „Nadzór inwestorski przy realizacji zadania pn. Rozbudowa oczyszczalni ścieków w miejscowości Gacki (w systemie zaprojektuj i wybuduj)”

Zaproszenie do składania ofert

 

Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, którego wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości 130 000 zł netto, prowadzone z wyłączeniem przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 z późn. zm.), na zadanie pn. Nadzór inwestorski przy realizacji zadania pn. Rozbudowa oczyszczalni ścieków w miejscowości Gacki (w systemie zaprojektuj i wybuduj)”.

 

  1. Zamawiający

Gmina Szydłów, ul. Rynek 2, 28-225 Szydłów, tel./faks 41 354 51 25, REGON 291010814,

NIP 866 16 08 398

 

  1. Opis przedmiotu zamówienia
  1. Przedmiotem zamówienia jest usługa pełnienia kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycją pn. Rozbudowa oczyszczalni ścieków w miejscowości Gacki(w systemie zaprojektuj i wybuduj) dla zakresu robót określonego w Programie funkcjonalno-użytkowym (PFU) tj.
  1. Nadzór nad opracowywaniem dokumentacji projektowo – wykonawczej.
  2. Nadzór nad robotami budowlanymi- przebudowa i rozbudowa oczyszczalni ścieków:
  • wymiana pomp ściekowych w przepompowni ścieków miejskich;
  • wymiana pomp wraz z instalacją kraty automatycznej w przepompowni głównej na oczyszczalni ścieków;
  • instalacja nowego sitopiaskownika z funkcją napowietrzania i separatorem tłuszczu oraz prasowaniem odpadów;
  • wykonanie dodatkowego reaktora biologicznego wraz z niezbędną armaturą oraz oczyszczeniem i modernizacją istniejącego reaktora biologicznego;
  • wymiana istniejących dyfuzorów;
  • rozbudowa istniejących osadników polegająca do dobudowaniu dwóch dodatkowych osadników;
  • modernizacja istniejących osadników;
  • modernizacja istniejącej komory stabilizacji osadu oraz budowa nowej komory stabilizacji osadu;
  • wymiana pomp w miejscu recyrkulacji osadu nadmiernego z dna reaktora biologicznego;
  • instalacja nowych pomp w miejscu recyrkulacji osadu nadmiernego z dna nowego reaktora biologicznego;
  • rozbudowa oraz przebudowa odcinka odprowadzającego ścieki oczyszczone grawitacyjnie do przepompowni ścieków;
  • wymiana pomp w przepompowni odprowadzającej ścieki oczyszczone do odbiornika;
  • wokół wylotu do cieku wykonać prace regulacyjne po obu stronach koryta, wyczyścić dno;
  • w budynku oczyszczalni wymienić pompę służącą do pompowania osadu;
  • wymiana prasy do osadu;
  • poprawa spadku w miejscu składowania sprasowanego osadu wraz z kratkami do odsączania wycieków, które połączone zostaną rurociągiem grawitacyjnym z przepompownią główną;
  • przebudowa zlewni ścieków dowożonych, instalacja urządzenia do wyciągania skrawek wraz z rozbudową odcinka kanalizacji połączonego z przepompownią ścieków dowożonych;
  • wymiana pomp w przepompowni ścieków dowożonych;
  • wymiana istniejących dmuchaw oraz montaż dodatkowych dmuchaw pracujących dla komór stabilizacji osadu, przepompowni ścieków dowożonych oraz reaktorów biologicznych;
  • montaż prasy na skratki przy sitopiaskowniku (brak potrzeby instalacji prasy dla piasku);
  • montaż nowego komputera z dostępem do internetu w kontenerze socjalnym do którego podłączony zostanie monitoring pracy wszystkich istniejących przepompowni z terenu Gminy Szydłów;
  • rozbudowa oczyszczalni ma umożliwić przepustowość na poziomie 𝑄𝑑𝑟 = 350,00 [𝑚3/𝑑];
  • docelowa przepustowość wyrażona równoważną liczbą mieszkańców wynosić ma 2840 RLM.

W ramach zadania planuje się roboty projektowe oraz budowlane.

 

Szczegółowy zakres obowiązków określony jest w Załączniku nr 1 do umowy „Wykaz obowiązków i zakresu czynności nadzoru inwestorskiego”.

 

W trakcie realizacji usługi nadzoru inwestorskiego Wykonawca zapewni i będzie dysponować następującymi ekspertami, którzy będą nadzorować roboty budowlane w poszczególnych branżach oraz zapewni, że posiadają oni wymagane kwalifikacje zawodowe i doświadczenie (na wezwanie Zamawiającego przedstawi stosowne dokumenty potwierdzające ten fakt) w następującym zakresie:

  1. Inspektor Nadzoru robót sanitarnych – posiadający wykształcenie wyższe, uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń, w myśl obowiązującego prawa budowlanego lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów albo odpowiednie kwalifikacje uzyskane za granicą, uznane w Polsce przez właściwy organ oraz minimum 5 lat doświadczenia w kierowaniu robotami budowlanymi jako kierownik robót/budowy (licząc od daty uzyskania uprawnień), a w tym pełnienie funkcji kierownika robót sanitarnych na minimum jednej zakończonej inwestycji obejmującej swoim zakresem realizację robót budowlanych o wartości co najmniej 2 mln zł brutto, polegającej na budowie lub przebudowie oczyszczalni ścieków komunalnych o przepustowości minimum Qd,śr 200 [m³/d];
  2. Inspektor Nadzoru robót konstrukcyjno–budowlanych - posiadający wykształcenie wyższe, uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń w myśl obowiązującego prawa budowlanego lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów albo odpowiednie kwalifikacje uzyskane za granicą, uznane w Polsce przez właściwy organ oraz minimum 5 lat doświadczenia (licząc od daty uzyskania uprawnień) w nadzorowaniu robót budowlanych jako inspektor nadzoru, a także nadzorowaniu robót konstrukcyjno-budowlanych minimum jednej zakończonej inwestycji obejmującej swoim zakresem realizację robót budowlanych o wartości co najmniej niż 2 mln zł brutto, polegającej na budowie lub przebudowie oczyszczalni ścieków komunalnych o przepustowości minimum Qd,śr 200 [m³/d];
  3. Inspektor Nadzoru robót elektrycznych – posiadający wykształcenie wyższe, uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń: elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń w myśl obowiązującego prawa budowlanego lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów albo odpowiednie kwalifikacje uzyskane za granicą, uznane w Polsce przez właściwy organ oraz minimum 5 lat doświadczenia (licząc od daty uzyskania uprawnień), w kierowaniu robotami budowlanymi jako kierownik robót/budowy, a w tym pełnienie funkcji kierownika robót elektrycznych na minimum jednej zakończonej inwestycji obejmującej swoim zakresem realizację robót budowlanych o wartości co najmniej 2 mln zł brutto, polegającej na budowie lub przebudowie oczyszczalni ścieków komunalnych o przepustowości minimum Qd,śr 200 [m³/d];
  4. Inspektor technolog oczyszczania ścieków – osoba posiadająca wykształcenie wyższe techniczne o kierunku inżynieria środowiska lub sanitarna oraz minimum 5 lat doświadczenia zawodowego w zakresie technologii oczyszczalni ścieków, w tym pełnił funkcje technologa, technologa rozruchu, przy co najmniej jednej zakończonej inwestycji obejmującej swoim zakresem realizację robót budowlanych o wartości co najmniej 2 mln zł brutto, polegających na budowie lub przebudowie oczyszczalni ścieków komunalnych o przepustowości minimum Qd,śr 200 [m³/d].

 

  1. Realizacja zadania pn. „Rozbudowa oczyszczalni ścieków w miejscowości Gacki” (w systemie zaprojektuj i wybuduj) została dofinansowana ze środków programu Polski Ład.

                    

  1. Opis sposobu obliczania ceny
  1. Na załączonym formularzu oferty, należy przedstawić cenę brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia.
  2. Wartość cenową należy podać w złotych polskich cyfrą – z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku oraz słownie.
  3. Cena powinna zawierać wszelkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia.
  4. Wszelkie rozliczenia pomiędzy Zamawiającym, a Wykonawcą odbywać się będą w złotych polskich.

 

  1. Rodzaje i opis kryteriów

Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował kryterium ceny – 100%.

Zamawiający wybierze ofertę z najniższą zaoferowaną ceną (jeśli cena najkorzystniejszej oferty nie przekroczy kwoty, jaką Zamawiający przeznaczył na realizację zamówienia).

 

  1. Termin realizacji zamówienia

Zamówienie należy wykonać w terminie: 32 miesięcy od podpisania umowy.

 

  1. Termin i sposób składania ofert

Ofertę cenową należy złożyć w terminie do dnia 03.06.2022 r. do godz. 13:00 w siedzibie Zamawiającego: Gmina Szydłów, ul. Rynek 2, 28-225 Szydłów, Sekretariat – pokój 11 lub e-mailem na adres: gmina@szydlow.pl.

 

  1. Informacje o formalnościach
  1. Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiający zamieści na stronie internetowej informację o wyniku postępowania. Zamawiający powiadomi Wykonawcę, którego ofertę uzna za najkorzystniejszą wskazując miejsce i termin podpisania umowy.
  2. Zamawiający zawrze umowę z wybranym Wykonawcą po wyborze najkorzystniejszej oferty.
  3. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający wybierze kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny. W przypadku, gdy zostaną złożone dwie oferty o takiej samej, a zarazem najniższej cenie, Wykonawcy, którzy złożyli te oferty zostaną poproszeni o złożenie ofert dodatkowych z ceną nie wyższą od zaoferowanej w ofercie podstawowej – do skutecznego rozstrzygnięcia postępowania.
  4. Zamawiający zastrzega sobie uprawnienie do unieważnienia postępowania bez podania przyczyny, a także do zakończenia postępowania bez wybrania jakiejkolwiek oferty.

 

  1. Klauzula informacyjna z art. 13 ust. 1 i 2 RODO w celu związanym z postępowaniem
    o udzielenie zamówienia publicznego, którego wartość bez podatku od towarów i usług jest mniejsza niż kwota 130.000,00 zł

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016 r, str. 1), dalej „Rozporządzenie”, informuję, że:

  1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Urząd Miasta i Gminy Szydłów (ul. Rynek 2, 28-225 Szydłów), tel. kontaktowy: 41 35 45 125, adres e-mail: gmina@szydlow.pl).
  2. W sprawach z zakresu ochrony danych osobowych może się Pani/Pan kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych pod adresem e-mail: inspektor@cbi24.pl.
  3. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu związanym z zamówieniem, których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości 130 000 zł netto, prowadzonym z wyłączeniem przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych.
  4. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez okres 10 pełnych lat kalendarzowych, licząc od 1 stycznia roku następnego po roku, w którym nastąpiło zakończenie sprawy (11 lat) na podstawie Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych.
  5. Podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych jest art. 6 ust. 1 lit. c) ww. Rozporządzenia w związku z przepisami ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 713 z późn. zm.).
  6. Pani/Pana dane osobowe będą ujawniane osobom działającym z upoważnienia administratora, mającym dostęp do danych osobowych i przetwarzającym je wyłącznie na polecenie administratora, chyba że wymaga tego prawo UE lub prawo państwa członkowskiego. Pani/Pana dane mogą zostać przekazane podmiotom zewnętrznym na podstawie umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych - dostawcy usług poczty mailowej, strony BIP, dostawcy usług informatycznych w zakresie programów księgowo-ewidencyjnych.
  7. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych związanym z udziałem w postępowaniu; konsekwencją niepodania danych jest brak możliwości udziału w postępowaniu.
  8. Osoba, której dane dotyczą ma prawo do:
  • dostępu do treści swoich danych oraz możliwości ich poprawiania, sprostowania, ograniczenia przetwarzania,
  • w przypadku gdy przetwarzanie danych odbywa się z naruszeniem przepisów Rozporządzenia służy prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
  1. Osobie, której dane dotyczą nie przysługuje:
  • w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e Rozporządzenia prawo do usunięcia danych osobowych;
  • prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 Rozporządzenia;
  • na podstawie art. 21 Rozporządzenia prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c Rozporządzenia.
  1. W przypadku, gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 Rozporządzenia, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, Administrator może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
  2. Skorzystanie przez osobę, której dane dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych, o którym mowa w art. 16 Rozporządzenia, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania ani zmianą postanowień umowy.
  3. Wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 Rozporządzenia, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania.
  4. Od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku, gdy wniesienie żądania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 Rozporządzenia, spowoduje ograniczenie przetwarzania danych osobowych zawartych w protokole i załącznikach do protokołu, Administrator nie udostępnia tych danych zawartych w protokole i w załącznikach do protokołu, chyba, że zachodzą przesłanki, o których mowa w art. 18 ust. 2 Rozporządzenia.
  5. Skorzystanie przez osobę, której dane dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, o którym mowa w art. 16 Rozporządzenia, nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
  6. Ponadto informujemy, iż w związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych nie podlega Pan/Pani decyzjom, które się opierają wyłącznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu, w tym profilowaniu, o czym stanowi art. 22 Rozporządzenia.

 

Załączniki:

  1. Formularz ofertowy,
  2. Projekt umowy i wykaz obowiązków i zakresu czynności nadzoru inwestorskiego,
  3. Program funkcjonalno–użytkowy.

Informacje

Dokumenty

Rejestr zmian

2022-05-31 08:15

Dodanie załącznika/ załączników - Roksana Gozdek

2022-05-31 08:15

Dodanie załącznika/ załączników - Roksana Gozdek

2022-05-31 08:12

Dodanie artykułu - Roksana Gozdek

Filtrowanie bieżącej kategorii
Oficjalna strona www

Urząd Miasta i Gminy Szydłów
ul. Rynek 2
28-225 Szydłów

 

woj. świętokrzyskie
tel./fax 41 354 51 25
gmina@szydlow.pl
 
 

 

Elektroniczna Platforma Usług Administracji Publicznej Strona Dziennika Ustaw Monitor Polski Oficjalna strona Biuletynu Informacji Publicznej

Szukaj w BIP

Twoja przeglądarka internetowa, bądź system operacyjny, nie wspierają lektora w polskiej wersji językowej.