Zaproszenie do składania ofert
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, którego wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości 130 000 zł netto, prowadzone z wyłączeniem przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 z późn. zm.), na zadanie pn. „Nadzór inwestorski przy realizacji zadania pn. Rozbudowa oczyszczalni ścieków w miejscowości Gacki (w systemie zaprojektuj i wybuduj)”.
- Zamawiający
Gmina Szydłów, ul. Rynek 2, 28-225 Szydłów, tel./faks 41 354 51 25, REGON 291010814,
NIP 866 16 08 398
- Opis przedmiotu zamówienia
- Przedmiotem zamówienia jest usługa pełnienia kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycją pn. „Rozbudowa oczyszczalni ścieków w miejscowości Gacki” (w systemie zaprojektuj i wybuduj) dla zakresu robót określonego w Programie funkcjonalno-użytkowym (PFU) tj.
- Nadzór nad opracowywaniem dokumentacji projektowo – wykonawczej.
- Nadzór nad robotami budowlanymi- przebudowa i rozbudowa oczyszczalni ścieków:
- wymiana pomp ściekowych w przepompowni ścieków miejskich;
- wymiana pomp wraz z instalacją kraty automatycznej w przepompowni głównej na oczyszczalni ścieków;
- instalacja nowego sitopiaskownika z funkcją napowietrzania i separatorem tłuszczu oraz prasowaniem odpadów;
- wykonanie dodatkowego reaktora biologicznego wraz z niezbędną armaturą oraz oczyszczeniem i modernizacją istniejącego reaktora biologicznego;
- wymiana istniejących dyfuzorów;
- rozbudowa istniejących osadników polegająca do dobudowaniu dwóch dodatkowych osadników;
- modernizacja istniejących osadników;
- modernizacja istniejącej komory stabilizacji osadu oraz budowa nowej komory stabilizacji osadu;
- wymiana pomp w miejscu recyrkulacji osadu nadmiernego z dna reaktora biologicznego;
- instalacja nowych pomp w miejscu recyrkulacji osadu nadmiernego z dna nowego reaktora biologicznego;
- rozbudowa oraz przebudowa odcinka odprowadzającego ścieki oczyszczone grawitacyjnie do przepompowni ścieków;
- wymiana pomp w przepompowni odprowadzającej ścieki oczyszczone do odbiornika;
- wokół wylotu do cieku wykonać prace regulacyjne po obu stronach koryta, wyczyścić dno;
- w budynku oczyszczalni wymienić pompę służącą do pompowania osadu;
- wymiana prasy do osadu;
- poprawa spadku w miejscu składowania sprasowanego osadu wraz z kratkami do odsączania wycieków, które połączone zostaną rurociągiem grawitacyjnym z przepompownią główną;
- przebudowa zlewni ścieków dowożonych, instalacja urządzenia do wyciągania skrawek wraz z rozbudową odcinka kanalizacji połączonego z przepompownią ścieków dowożonych;
- wymiana pomp w przepompowni ścieków dowożonych;
- wymiana istniejących dmuchaw oraz montaż dodatkowych dmuchaw pracujących dla komór stabilizacji osadu, przepompowni ścieków dowożonych oraz reaktorów biologicznych;
- montaż prasy na skratki przy sitopiaskowniku (brak potrzeby instalacji prasy dla piasku);
- montaż nowego komputera z dostępem do internetu w kontenerze socjalnym do którego podłączony zostanie monitoring pracy wszystkich istniejących przepompowni z terenu Gminy Szydłów;
- rozbudowa oczyszczalni ma umożliwić przepustowość na poziomie 𝑄𝑑,ś𝑟 = 350,00 [𝑚3/𝑑];
- docelowa przepustowość wyrażona równoważną liczbą mieszkańców wynosić ma 2840 RLM.
W ramach zadania planuje się roboty projektowe oraz budowlane.
Szczegółowy zakres obowiązków określony jest w Załączniku nr 1 do umowy „Wykaz obowiązków i zakresu czynności nadzoru inwestorskiego”.
W trakcie realizacji usługi nadzoru inwestorskiego Wykonawca zapewni i będzie dysponować następującymi ekspertami, którzy będą nadzorować roboty budowlane w poszczególnych branżach oraz zapewni, że posiadają oni wymagane kwalifikacje zawodowe i doświadczenie (na wezwanie Zamawiającego przedstawi stosowne dokumenty potwierdzające ten fakt) w następującym zakresie:
- Inspektor Nadzoru robót sanitarnych – posiadający wykształcenie wyższe, uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń, w myśl obowiązującego prawa budowlanego lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów albo odpowiednie kwalifikacje uzyskane za granicą, uznane w Polsce przez właściwy organ oraz minimum 5 lat doświadczenia w kierowaniu robotami budowlanymi jako kierownik robót/budowy (licząc od daty uzyskania uprawnień), a w tym pełnienie funkcji kierownika robót sanitarnych na minimum jednej zakończonej inwestycji obejmującej swoim zakresem realizację robót budowlanych o wartości co najmniej 2 mln zł brutto, polegającej na budowie lub przebudowie oczyszczalni ścieków komunalnych o przepustowości minimum Qd,śr 200 [m³/d];
- Inspektor Nadzoru robót konstrukcyjno–budowlanych - posiadający wykształcenie wyższe, uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń w myśl obowiązującego prawa budowlanego lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów albo odpowiednie kwalifikacje uzyskane za granicą, uznane w Polsce przez właściwy organ oraz minimum 5 lat doświadczenia (licząc od daty uzyskania uprawnień) w nadzorowaniu robót budowlanych jako inspektor nadzoru, a także nadzorowaniu robót konstrukcyjno-budowlanych minimum jednej zakończonej inwestycji obejmującej swoim zakresem realizację robót budowlanych o wartości co najmniej niż 2 mln zł brutto, polegającej na budowie lub przebudowie oczyszczalni ścieków komunalnych o przepustowości minimum Qd,śr 200 [m³/d];
- Inspektor Nadzoru robót elektrycznych – posiadający wykształcenie wyższe, uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń: elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń w myśl obowiązującego prawa budowlanego lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów albo odpowiednie kwalifikacje uzyskane za granicą, uznane w Polsce przez właściwy organ oraz minimum 5 lat doświadczenia (licząc od daty uzyskania uprawnień), w kierowaniu robotami budowlanymi jako kierownik robót/budowy, a w tym pełnienie funkcji kierownika robót elektrycznych na minimum jednej zakończonej inwestycji obejmującej swoim zakresem realizację robót budowlanych o wartości co najmniej 2 mln zł brutto, polegającej na budowie lub przebudowie oczyszczalni ścieków komunalnych o przepustowości minimum Qd,śr 200 [m³/d];
- Inspektor technolog oczyszczania ścieków – osoba posiadająca wykształcenie wyższe techniczne o kierunku inżynieria środowiska lub sanitarna oraz minimum 5 lat doświadczenia zawodowego w zakresie technologii oczyszczalni ścieków, w tym pełnił funkcje technologa, technologa rozruchu, przy co najmniej jednej zakończonej inwestycji obejmującej swoim zakresem realizację robót budowlanych o wartości co najmniej 2 mln zł brutto, polegających na budowie lub przebudowie oczyszczalni ścieków komunalnych o przepustowości minimum Qd,śr 200 [m³/d].
- Realizacja zadania pn. „Rozbudowa oczyszczalni ścieków w miejscowości Gacki” (w systemie zaprojektuj i wybuduj) została dofinansowana ze środków programu Polski Ład.
- Opis sposobu obliczania ceny
- Na załączonym formularzu oferty, należy przedstawić cenę brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia.
- Wartość cenową należy podać w złotych polskich cyfrą – z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku oraz słownie.
- Cena powinna zawierać wszelkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia.
- Wszelkie rozliczenia pomiędzy Zamawiającym, a Wykonawcą odbywać się będą w złotych polskich.
- Rodzaje i opis kryteriów
Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował kryterium ceny – 100%.
Zamawiający wybierze ofertę z najniższą zaoferowaną ceną (jeśli cena najkorzystniejszej oferty nie przekroczy kwoty, jaką Zamawiający przeznaczył na realizację zamówienia).
- Termin realizacji zamówienia
Zamówienie należy wykonać w terminie: 32 miesięcy od podpisania umowy.
- Termin i sposób składania ofert
Ofertę cenową należy złożyć w terminie do dnia 03.06.2022 r. do godz. 13:00 w siedzibie Zamawiającego: Gmina Szydłów, ul. Rynek 2, 28-225 Szydłów, Sekretariat – pokój 11 lub e-mailem na adres: gmina@szydlow.pl.
- Informacje o formalnościach
- Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiający zamieści na stronie internetowej informację o wyniku postępowania. Zamawiający powiadomi Wykonawcę, którego ofertę uzna za najkorzystniejszą wskazując miejsce i termin podpisania umowy.
- Zamawiający zawrze umowę z wybranym Wykonawcą po wyborze najkorzystniejszej oferty.
- Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający wybierze kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny. W przypadku, gdy zostaną złożone dwie oferty o takiej samej, a zarazem najniższej cenie, Wykonawcy, którzy złożyli te oferty zostaną poproszeni o złożenie ofert dodatkowych z ceną nie wyższą od zaoferowanej w ofercie podstawowej – do skutecznego rozstrzygnięcia postępowania.
- Zamawiający zastrzega sobie uprawnienie do unieważnienia postępowania bez podania przyczyny, a także do zakończenia postępowania bez wybrania jakiejkolwiek oferty.
- Klauzula informacyjna z art. 13 ust. 1 i 2 RODO w celu związanym z postępowaniem
o udzielenie zamówienia publicznego, którego wartość bez podatku od towarów i usług jest mniejsza niż kwota 130.000,00 zł
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016 r, str. 1), dalej „Rozporządzenie”, informuję, że:
- Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Urząd Miasta i Gminy Szydłów (ul. Rynek 2, 28-225 Szydłów), tel. kontaktowy: 41 35 45 125, adres e-mail: gmina@szydlow.pl).
- W sprawach z zakresu ochrony danych osobowych może się Pani/Pan kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych pod adresem e-mail: inspektor@cbi24.pl.
- Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu związanym z zamówieniem, których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości 130 000 zł netto, prowadzonym z wyłączeniem przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych.
- Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez okres 10 pełnych lat kalendarzowych, licząc od 1 stycznia roku następnego po roku, w którym nastąpiło zakończenie sprawy (11 lat) na podstawie Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych.
- Podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych jest art. 6 ust. 1 lit. c) ww. Rozporządzenia w związku z przepisami ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 713 z późn. zm.).
- Pani/Pana dane osobowe będą ujawniane osobom działającym z upoważnienia administratora, mającym dostęp do danych osobowych i przetwarzającym je wyłącznie na polecenie administratora, chyba że wymaga tego prawo UE lub prawo państwa członkowskiego. Pani/Pana dane mogą zostać przekazane podmiotom zewnętrznym na podstawie umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych - dostawcy usług poczty mailowej, strony BIP, dostawcy usług informatycznych w zakresie programów księgowo-ewidencyjnych.
- Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych związanym z udziałem w postępowaniu; konsekwencją niepodania danych jest brak możliwości udziału w postępowaniu.
- Osoba, której dane dotyczą ma prawo do:
- dostępu do treści swoich danych oraz możliwości ich poprawiania, sprostowania, ograniczenia przetwarzania,
- w przypadku gdy przetwarzanie danych odbywa się z naruszeniem przepisów Rozporządzenia służy prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
- Osobie, której dane dotyczą nie przysługuje:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e Rozporządzenia prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 Rozporządzenia;
- na podstawie art. 21 Rozporządzenia prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c Rozporządzenia.
- W przypadku, gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 Rozporządzenia, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, Administrator może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
- Skorzystanie przez osobę, której dane dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych, o którym mowa w art. 16 Rozporządzenia, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania ani zmianą postanowień umowy.
- Wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 Rozporządzenia, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania.
- Od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku, gdy wniesienie żądania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 Rozporządzenia, spowoduje ograniczenie przetwarzania danych osobowych zawartych w protokole i załącznikach do protokołu, Administrator nie udostępnia tych danych zawartych w protokole i w załącznikach do protokołu, chyba, że zachodzą przesłanki, o których mowa w art. 18 ust. 2 Rozporządzenia.
- Skorzystanie przez osobę, której dane dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, o którym mowa w art. 16 Rozporządzenia, nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
- Ponadto informujemy, iż w związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych nie podlega Pan/Pani decyzjom, które się opierają wyłącznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu, w tym profilowaniu, o czym stanowi art. 22 Rozporządzenia.
Załączniki:
- Formularz ofertowy,
- Projekt umowy i wykaz obowiązków i zakresu czynności nadzoru inwestorskiego,
- Program funkcjonalno–użytkowy.