Zaproszenie do składania ofert
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, którego wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości 130 000 zł netto, prowadzone z wyłączeniem przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 z późn. zm.), na
„Opracowanie Programu Funkcjonalno-Użytkowego na zadanie pn. Budowa i modernizacja infrastruktury wodnej w miejscowości Kotuszów, Korytnica i Jabłonica”.
- Zamawiający
Gmina Szydłów, ul. Rynek 2, 28-225 Szydłów; tel./faks 41 354 51 25, REGON 291010814,
NIP 866 16 08 398.
- Opis przedmiotu zamówienia
- Przedmiotem zamówienia jest wykonanie Programu Funkcjonalno-Użytkowego (PFU) dla zadania pn. „Budowa i modernizacja infrastruktury wodnej w miejscowości Kotuszów, Korytnica i Jabłonica”, obejmującego opis zadania budowlanego, w którym podane zostanie przeznaczenie ukończonych robót budowlanych oraz stawiane im wymagania techniczne, ekonomiczne, architektoniczne, materiałowe i funkcjonalne (zgodnie z definicją PFU zawartą w art. 103 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych).
- Zlecane PFU służyć ma do opisu przedmiotu zamówienia pn. „Budowa i modernizacja infrastruktury wodnej w miejscowości Kotuszów, Korytnica i Jabłonica”, którego przedmiotem jest zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane, zgodnie z art. 103 ust. 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych.
- Zakres i forma PFU powinny odpowiadać wymogom określonym w Rozporządzeniu Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. poz. 2454).
- Obowiązkowe przeprowadzenie wizji lokalnej w terenie (w ramach przedmiotu zamówienia należy przekazać zamawiającemu dokumentację fotograficzną z przeprowadzonej wizji).
- Wykonawca, w ramach przedmiotu zamówienia, wykona inwentaryzację obiektów, których dotyczyć będzie planowana inwestycja, bez dodatkowego wynagrodzenia (dotyczy zadania 2 określonego w pkt II, ust 13).
- Zamawiający wymaga, co najmniej czterech, spotkań w siedzibie Zamawiającego w celu omówienia i uzgodnienia zastosowanych w PFU rozwiązań i technologii.
- W ramach przedmiotu zamówienia, Wykonawca określi wymagania dotyczące uzyskania, w imieniu Zamawiającego, wszelkich potrzebnych uzgodnień i decyzji dla późniejszego Wykonawcy robót projektowych.
- W ramach przedmiotu zamówienia należy obliczyć wartości planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych i sporządzić szacunkowe zestawienie kosztów inwestycji pn. „Budowa i modernizacja infrastruktury wodnej w miejscowości Kotuszów, Korytnica i Jabłonica”, opracowane zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. poz. 2458).
- Składniki kosztów robót budowlanych powinny odpowiadać, co najmniej grupom robót w rozumieniu Wspólnego Słownika Zamówień i obejmować koszty wszystkich robót niezbędnych do wykonania inwestycji pn. „Budowa i modernizacja infrastruktury wodnej w miejscowości Kotuszów, Korytnica i Jabłonica”.
- Zamawiający zastrzega sobie, że w przypadku zmiany obowiązujących przepisów prawa, w trakcie trwania umowy, Wykonawca przygotuje przedmiot zamówienia w taki sposób, aby był on zgodny z przepisami prawa obowiązującymi na dzień odebrania przedmiotu zamówienia, przez Zamawiającego protokołem zdawczo-odbiorczym.
- Zastosowane w dokumentacji rozwiązania nie mogą wskazywać tylko na jednego konkretnego producenta/dostawcę i nie mogą ograniczać konkurencji. W przypadku konieczności posłużenia się nazwami producentów i konkretnych wyrobów należy stosować dopisek lub równoważne, a także obligatoryjnie określić kryteria oceny równoważności.
- Wszelkie analizy, obliczenia, badania, które będą niezbędne do opracowania kompletnej dokumentacji projektowej (PFU), Wykonawca zobowiązany jest wykonać bez dodatkowego wynagrodzenia. W ramach wynagrodzenia, za przedmiot zamówienia, Wykonawca pozyska na własny koszt wszelkie materiały niezbędne do jego zrealizowania.
- Zakres PFU:
Dane podstawowe:
Nazwa inwestycji: „Budowa i modernizacja infrastruktury wodnej w miejscowości Kotuszów, Korytnica i Jabłonica”
Inwestor: Gmina Szydłów, ul. Rynek 2, 28 – 225 Szydłów
Na przedmiotową inwestycję składają się następujące zadania:
Zadanie 1 – Budowa hydroforni w Kotuszowie
Zadanie 2 – Wymiana Urządzeń w celu modernizacji ujęcia wody w Korytnicy oraz przepompowni wody w Kotuszowie
Część A - Wymiana Urządzeń w celu modernizacji ujęcia wody w Korytnicy
Część B - Wymiana Urządzeń w celu modernizacji przepompowni wody w Kotuszowie
Zadanie 3 – Wykonanie systemu monitoringu sieci wodociągowej i systemu zdalnego odczytu wodomierzy w miejscowościach Kotuszów, Korytnica i Jabłonica.
Uwaga:
Na terenie Gminy Szydłów częściowo obowiązuje Miejscowego Planu Zagospodarowania Przestrzennego.
Uzasadnienie i cel inwestycji:
Realizacja przedsięwzięcia poprawi warunki sanitarno-bytowe mieszkańców miejscowości, w których funkcjonowało Państwowe Gospodarstwo Rolne.
Opis zadania 1:
Zadanie 1 – Budowa hydroforni w Kotuszowie
Lokalizacja przedsięwzięcia: województwo świętokrzyskie, powiat staszowski, gmina Szydłów, obręb Kotuszów, Szczegółowa lokalizacja zostanie wskazana przez Zamawiającego na etapie realizacji zamówienia.
Zakres przedsięwzięcia: Budowa hydroforni polegająca na montażu pomp i hydrofora w studni, w celu podniesienia ciśnienia wody w sieci wodociągowej Ø 90.
Opis zadania 2:
Zadanie 2 – Wymiana urządzeń w celu modernizacji ujęcia wody w Korytnicy oraz przepompowni wody w Kotuszowie
Część A - Wymiana urządzeń w celu modernizacji ujęcia wody w Korytnicy
Lokalizacja przedsięwzięcia: województwo świętokrzyskie, powiat staszowski, gmina Szydłów, obręb Korytnica, działka ewidencyjna nr 877/6.
Opis stanu istniejącego: Ujęcie wody stanowią dwie studnie głębinowe S-3 (studnia zasadnicza) i S-2a (studnia awaryjna).
Parametry eksploatacyjne studni S-3:
- wydajność eksploatacyjna w kat. „’B" - QE=24 m3 /h,
- depresja S=6 m,
- głębokość studni - 35,5 m.
Parametry eksploatacyjne studni S-2a:
- wydajność eksploatacyjna w kat. ,,B" - QE=15 m3/h,
- depresja S=2,3 m,
- głębokość studni- 29,0 m.
W obydwu studniach zainstalowano pompy głębinowe o GCA.2.02.2.2110.4 moc 5,5 KW. Pracą pomp sterują sondy elektryczne umieszczone w zbiorniku wyrównawczym typu ZTK-150, który posiada pojemność 150 m3. Włączenie do pracy pompy głębinowej następuje przy osiągnięciu w zbiorniku minimalnego poziomu lustra wody. Zaś wyłączenie pompy głębinowej następuje przy osiągnięciu w zbiorniku maksymalnego lustra wody.
W budynku sieci wodociągowej zainstalowano trzy pompy poziome, które pobierają wodę ze zbiornika wyrównawczego i tłoczą przez hydrofor do sieci zasilająco rozbiorczej.
Parametry pomp poziomych:
- pompy typu SK-7.02,
- wydajność Q=14 m3/h,
- wysokość podnoszenia H=54,9 m,
- zakres ciśnień 25-40 m,
- sterowanie wyłącznikiem ciśnieniowym.
Zabezpieczenie pracy przed suchobiegiem sondami elektrycznymi w zbiorniku.
W /w urządzenia, obecnie zainstalowane w przepompowni, nie są w stanie zapewnić prawidłowej obsługi ujęcia wody, ze względu na zbyt małą wydajność godzinową oraz konfigurację terenu na trasie przebiegu wodociągu Korytnica-Kotuszów.
W miejscowości Jabłonica występują duże deniwelacje terenu i możliwości przekroczenia ciśnienia dopuszczalnego przy P max oraz nieosiągnięcia wymaganego ciśnienia na wyżej położonych partiach wodociągu przy P min.
Zakres przedsięwzięcia: W ramach przedsięwzięcia należy zaplanować wymianę urządzeń, w celu modernizacji ujęcia wody w Korytnicy, w sposób umożliwiający osiągnięcie optymalnych warunków pracy ujęcia. W szczególności w studniach głębinowych wymienić pompy głębinowe. Parametry i rodzaje pomp dostosować do parametrów sieci. Zmodernizować hydrofornię w Korytnicy, poprzez zastosowanie zestawu hydroforowego z przetwornicą częstotliwości, który wyeliminuje różnicę ciśnień w sieci wodociągowej przy P max i P min, oraz zastosowanie układu sterowania, w celu utrzymania odpowiedniego ciśnienia w sieci. Dodatkowo, należy wykonać system monitoringu pracy ujęcia wody (powiadomienia sms o alarmach np. brak prądu, wyłączenie pomp, informacja o wysokim/niskim ciśnieniu). Uruchomienie ujęcia wody oraz kompleksowe przeszkolenie pracowników z obsługi i konserwacji urządzeń.
Część B - Wymiana urządzeń w celu modernizacji przepompowni wody w Kotuszowie
Lokalizacja przedsięwzięcia: województwo świętokrzyskie, powiat staszowski, gmina Szydłów, obręb Kotuszów, działka ewidencyjna nr 94/1.
Opis stanu istniejącego:
Obecnie w przepompowni wody zastosowano zestaw pomp pionowych, typ SK 7.02.1.2, o wydajności 12-20 m3/h, silnik 7.5 kw. Zestaw pomp stracił już na wydajności i nie spełnia należycie swojej funkcji.
Zakres przedsięwzięcia: W ramach przedsięwzięcia należy zaplanować wymianę urządzeń, w celu modernizacji przepompowni wody w Kotuszowie, w sposób umożliwiający osiągnięcie optymalnych warunków pracy przepompowni. W szczególności, zestaw pomp należy wymienić na zestaw hydroforowy o parametrach dostosowanych do wymagań infrastruktury, w celu utrzymania odpowiedniego ciśnienia w sieci.
Opis zadania 3:
Zadanie 3 – Wykonanie systemu monitoringu sieci wodociągowej i systemu zdalnego odczytu wodomierzy w miejscowościach Kotuszów, Korytnica i Jabłonica.
Lokalizacja przedsięwzięcia: województwo świętokrzyskie, powiat staszowski, gmina Szydłów, obręby: Kotuszów, Korytnica, Jabłonica
Opis stanu istniejącego:
- długość istniejącego odcinka sieci wodociągowej: ok. 10 km,
- średnica istniejącej sieci 160 i 90 mm,
- ilość wodomierzy ok. 280 szt.,
- rodzaj wodomierzy: sucho/mokrobieżne DN 20 i DSN 15,
Zakres przedsięwzięcia: W ramach przedsięwzięcia należy zaplanować m. in. wymianę wodomierzy w miejscowościach Kotuszów, Korytnica i Jabłonica (montaż wodomierzy przez wykonawcę), zainstalowanie systemu zdalnego odczytu wodomierzy, wykonanie systemu monitoringu sieci wodociągowej – 4 punkty w lokalizacji wskazanej przez zamawiającego –istniejąca sieć PCV Ø 160 (3 punkty) i Ø 90 (1 punkt), oraz roboty budowlane i montaż wszelkich urządzeń/elementów niezbędnych do sprawnego działania systemów.
- Wymagania dotyczące wodomierzy:
- jednostrumieniowe sucho bieżne DN15 i DN20 R≥160 H R≥100 V,
- wodomierze fabrycznie nowe z cechą legalizacyjną w roku dostawy,
- korpus wodomierza wykonany z mosiądzu, pokrywany galwanicznie,
- zgodność wyrobu z normą PN-EN 14154,
- oznakowanie typu mosiądzu naniesione trwale na korpusie wodomierza,
- maksymalna temperatura pracy T=50oC,
- maksymalne ciśnienie robocze P=16 bar,
- liczydło wodomierza hermetyczne, klasy IP68, obrotowe, ośmiobębenkowe z dokładnością odczytu 1 litr,
- odporność wodomierza na zewnętrzne pole magnetyczne (czteropolowe sprzęgło magnetyczne, pierścień antymagnetyczny),
- dwustronne łożyskowanie wirnika na kamieniach technicznych,
- brak opaski wykonanej z tworzywa sztucznego łączącej korpus wodomierza z liczydłem,
- możliwość montażu, bezpośrednio na liczydle, wodomierza modułu radiowego, w trakcie eksploatacji, bez uszkodzenia cech legalizacyjnych, wyklucza się rozwiązania oparte na nadajnikach kontaktronowych i optycznych,
- możliwość aktualnego odczytu wzrokowego stanu wodomierza w przypadku uszkodzenia lub awarii nakładki radiowej,
- możliwość rozbudowania o dodatkowe/zamienne urządzenie, w przypadku ciężkich warunków odczytu (głębokie, zalane wodą studnie),
- Wszystkie wodomierze muszą posiadać aktualny atest higieniczny PZH dopuszczający urządzenia do kontaktu z wodą pitną, europejskie lub polskie świadectwo badania typu lub zatwierdzenie typu, deklarację zgodności wydaną przez producenta, kartę katalogową potwierdzającą spełnianie wymagań technicznych postawionych przez Zamawiającego,
- wszystkie wodomierze z zamontowanym i skonfigurowanym modułem radiowym, jako komplet, zgodnie z wytycznymi otrzymanymi od Zamawiającego.
- Wymagania dotyczące modułów radiowych:
- konstrukcja modułowa (oddzielna od wodomierza),
- montaż modułu bezpośrednio na liczydle wodomierza,
- częstotliwość nośna w wolnym od opłat paśmie,
- transmisja danych: jednokierunkowa,
- nie dopuszcza się rozwiązań opartych na nadajnikach kontaktronowych i optycznych,
- wymagana klasa szczelności modułu: IP68,
- zasilanie modułu: bateria litowa o żywotności powyżej 10 lat z możliwością nadawanie sygnału co 15 sekund,
- Funkcje modułu radiowego:
- podanie aktualnego wskazania wodomierza w momencie odczytu,
- podanie informacji o alarmach, w tym:
o użyciu magnesu neodymowego,
o demontażu modułu radiowego,
o przecieku z podaniem ilości dni w miesiącu,
o stanie baterii,
o przepływie wstecznym,
- aktualna data i godzina odczytu (z uwzględnieniem czasu letniego i zimowego oraz lat przestępnych),
- podanie informacji o przepływach wstecznych,
- rejestr wskazań licznika z poprzednich 12 miesięcy (wskazanie, przepływ wsteczny),
- historia alarmów z 12 miesięcy.
- Funkcje programowalne modułu:
- aktualna data i godzina,
- aktualne wskazanie wodomierza,
- interwał czasowy pomiędzy kolejnymi transmisjami radiowymi, programowalne miesiące, dni, godziny, w których moduł radiowy dokonuje transmisji danych,
- próg alarmu przepływu wstecznego,
- próg alarmu wycieku.
- Wymagania dotyczące modułów radiowych z funkcją rejestratora:
- konstrukcja modułowa (oddzielna od wodomierza),
- nie dopuszcza się rozwiązań zintegrowanych w liczydle wodomierza oraz zespolonych
z wodomierzem w sposób trwały, który w przypadku demontażu modułu naruszałyby cechy legalizacyjne wodomierza lub powodowały konieczność demontażu wodomierza
z instalacji,
- częstotliwość nośna w wolnym od opłat paśmie,
- transmisja danych: jednokierunkowa,
- nie dopuszcza się rozwiązań opartych na nadajnikach kontaktronowych i optycznych,
- wymagana klasa szczelności modułu: IP68,
- zasilanie modułu: bateria litowa o żywotności powyżej 10 lat, nadawanie co 15 sekund,
- funkcje modułu radiowego:
- podanie aktualnego wskazania wodomierza w momencie odczytu,
- podanie informacji o alarmach, w tym:
o użyciu magnesu neodymowego,
o demontażu modułu radiowego,
o przecieku z podaniem ilości dni w miesiącu,
o stanie baterii,
o przepływie wstecznym,
- aktualna data i godzina odczytu (z uwzględnieniem czasu letniego
i zimowego oraz lat przestępnych),
- podanie informacji o przepływach wstecznych,
- możliwość zapamiętywania minimum 45 rejestrów poprzednich dni/godzin,
- rejestr wskazań licznika z poprzednich 12 miesięcy (wskazanie, przepływ wsteczny),
- historia alarmów z 12 miesięcy,
- funkcje programowalne modułu:
- aktualna data i godzina,
- aktualne wskazanie wodomierza,
- interwał czasowy pomiędzy kolejnymi transmisjami radiowymi, programowalne miesiące, dni, godziny, w których moduł radiowy dokonuje transmisji danych,
- próg alarmu przepływu wstecznego,
- próg alarmu wycieku.
- Wymagania dotyczące urządzeń do odczytu i konfiguracji modułów radiowych:
- odbiornik radiowy zintegrowany na stałe z urządzeniem odczytującym lub komunikujący się za pośrednictwem łącza Bluetooth,
- możliwość podłączenia do odbiornika radiowego dodatkowej anteny samochodowej w celu polepszenia odbioru sygnału i możliwości realizacji odczytów w układzie drive by,
- urządzenie do odczytu z systemem Android 4.4 lub wyższym,
- optyczna głowica do konfiguracji i odczytu zaprogramowanych parametrów modułu radiowego,
- jedno oprogramowanie do odczytu i konfiguracji modułów radiowych.
- Wymagania dotyczące oprogramowania:
- dostęp do oprogramowania za pomocą portalu WEB,
- oprogramowanie w języku polskim,
- możliwość importu i eksportu plików w formacie .csv; .xml; .txt,
- możliwość integracji z systemem rozliczeniowo – księgowym ZAMAWIAJĄCEGO w układzie wymiany plików,
- informacja o odczytanych i nieodczytanych licznikach,
- możliwość kreowania wzoru eksportu plików,
- archiwizacja pomiarów z okresu 10 lat.
Lp.
|
Nazwa i opis
|
ilość
|
1
|
Wodomierz DN15
|
10
|
2
|
Wodomierz DN20
|
270
|
3
|
Hermetyczny moduł radiowy
|
260
|
4
|
Hermetyczny moduł radiowy z funkcją rejestratora
|
20
|
5
|
Zestaw do radiowego odczytu wraz z licencją i oprogramowaniem
|
1
|
- Wymagania dotyczące przepływomierzy:
Przepływomierz bateryjny zoptymalizowany do aplikacji wodnych, do pomiarów przepływów i detekcji wycieków na sieciach wodociągowych. Czujnik i przetwornik przepływomierza w ochronie IP68. Przepływomierze z możliwością zakopania w ziemi (do 5m) lub zalania (do 10m). Przepływomierz w wersji rozłącznej z przewodem o długości min 10m.
Informacje dotyczące czujnika pomiarowego:
- wymagane odcinki proste przed i za czujnikiem: 0xD przed i 0xD za (gdzie D = średnica czujnika),
- przewężenie średnicy wewnętrznej czujnika dla pomiaru niskich przepływów nocnych,
- elektrody pomiarowe i uziemiające ze stali nierdzewnej 316L,
- atest PZH do kontaktu z wodą pitną,
- dokładność pomiaru 0,5% lub 0,4% lub 0,2% potwierdzona protokołem kalibracji na mokro,
- temperatura medium: - 6...+70 °C,
- temperatura otoczenia: -20...+70 °C,
- przechowywanie wartości liczników w przód/tył, danych kalibracyjnych i konfiguracyjnych
w pamięci czujnika,
- możliwość zabudowy czujnika na dowolnym rurociągu (pionowym, poziomym, ukośnym).
Informacje dotyczące przetwornika pomiarowego:
- przetwornik o stopniu ochrony IP68 umożliwiający zalanie przetwornika, np. w komorze,
- przyłącza MIL (militarne zapewniające IP68) dla kabla z: wyjść impulsowych, komunikacji Modbus, kabla z czujnika,
- wyświetlacz LCD umożliwiający odczyt stanu liczników w przód i w tył, stanu baterii, prędkości przepływu, przepływu chwilowego i komunikatów awarii,
- 3 stopniowy status naładowania baterii na wyświetlaczu,
- obsługa i programowanie przepływomierza za pomocą aplikacji w urządzeniu mobilnym
z obsługą komunikacji NFC bez rozszczelnienia obudowy (możliwość, konfiguracji parametrów przepływomierza, odczytu stanów alarmowych oraz programowanie wyjść),
- menu programowania w języku polskim,
- 3 wyjścia sygnałowe: 2 wyjścia impulsowe pasywne dla przepływu w przód i w tył oraz wyjście cyfrowe dla alarmów,
- zabezpieczenie dostępu do menu programowania 4-cyfrowym hasłem,
- co 30 minutowy SELF-TEST podczas, którego przetwornik sprawdza wartości elektryczne przepływomierza i porównuje z zapisanymi wartościami podczas pierwszej kalibracji
w fabryce, aby upewnić się, że przepływomierz utrzymuje tą samą dokładność pomiarową jak w momencie produkcji,
- zasilanie z 2 litowych baterii (rozmiar D): czas pracy baterii do 10 lat (bateryjne wewnętrzne podtrzymanie pracy przepływomierza w trakcie wymiany baterii – na czas ok. 2 minut),
- przechowywanie wartości liczników w przód / tył, danych kalibracyjnych i konfiguracyjnych
w pamięci czujnika.
- Wymagania dotyczące czujnika ciśnienia:
- wymagany zakres pomiarowy od 0 do 10MP,
- wykonany ze stali nierdzewnej,
- stopień ochrony obudowy IP68,
- długość przewodu 10m.
- Wymagania dotyczące modułu telemetrycznego:
- wymagana klasa szczelności IP68,
- wymagany odczyt danych z przepływomierzy i czujników ciśnienia,
- wymagane zasilanie bateryjne o żywotności minimum 5 lat,
- moduł musi umożliwiać wymianę baterii w miejscu instalacji urządzenia bez utraty klasy szczelności,
- moduł musi umożliwiać rejestrację danych od 1 minuty i programowanie tego parametru przez użytkownika,
- moduł musi umożliwiać konfigurację i lokalny odczyt w standardzie NFC,
- urządzenie musi generować i przekazywać alarmy o następujących zdarzeniach:
- zmianie czasu wewnętrznego urządzenia,
- zmianie licznika objętości,
- ingerencji magnetycznej,
- niskim poziomie baterii (poniżej 10%),
- zmianie wagi impulsu,
- przekroczeniu zaprogramowanego minimalnego przepływu i ciśnienia,
- przekroczeniu zaprogramowanego maksymalnego przepływu i ciśnienia,
- wycieku,
- braku zasięgu sieci GSM.
- moduł musi umożliwiać natychmiastowe dosłanie danych pomiarowych po wykryciu alarmu.
- Wymagania dotyczące oprogramowania do zarządzania odczytami i wizualizacji danych:
- oprogramowanie w języku polskim,
- do działania od strony użytkownika wymagana jedynie przeglądarka internetowa zgodna z obowiązującymi standardami,
- system musi umożliwić zdalną konfiguracje parametrów urządzenia,
- system powinien umożliwiać prezentowanie danych z poszczególnych punktów pomiarowych w formie wykresów trendu strumienia godzinowego oraz zużycia dobowego,
- system powinien umożliwiać generowanie raportów dobowych. Godzina końca doby raportów powinna być konfigurowalna. Raporty dobowe powinny zawierać trend przyrostów godzinowych w danej dobie wraz z tabelą: data rekordu wraz z godziną, stan licznika, przyrost objętości w ciągu godziny, przyrost objętości w kierunku wstecznym, minimalny strumień, maksymalny strumień w danej godzinie,
- system powinien umożliwiać generowanie raportów miesięcznych. Raporty miesięczne powinny zawierać trent przyrostów dobowych w danym miesiącu wraz z tabelą: data rekordu, stan licznika, przyrost objętości w ciągu doby, przyrost objętości w kierunku wstecznym, minimalny strumień, maksymalny strumień w danej dobie,
- system powinien umożliwiać export raportów dobowych, miesięcznych do postaci plików pdf, csv oraz excel,
- system powinien umożliwić definiowanie alarmów przez panel przeglądarki internetowej, definiowanie alarmów z automatycznym wysyłaniem powiadomień do zdefiniowanych użytkowników.
- Wymagania dotyczące słupka telemetrycznego:
- wykonanie z HDPE w postaci cylindrycznej kolumny, posadowionej na betonowej stopie,
- korpus słupka o średnicy 200mm wyposażony w wspornik do montażu różnego rodzaju łączówek szczelinowych,
- kołpak o średnicy 225mm przystosowany do zamknięcia zamkiem,
- betonowa podstawa z wbudowanymi kolanami do łatwego wprowadzania kabli do słupka,
- elementy stalowe zabezpieczone są przed korozją przez cynkowanie galwaniczne.
- Wymagania dotyczące montażu:
- montaż przepływomierzy w wyznaczonych przez zamawiającego miejscach,
- uzbrojenie słupków telemetrycznych wraz z urządzeniami komunikacyjnymi,
- rekultywacja terenu po pracach ziemnych związanych z montażem przepływomierzy.
- Proponowane rozwiązania powinny być oparte na najlepszych dostępnych technologiach, sprawdzonych, zapewniających uzyskanie wymaganych prawem parametrów obiektu, przy najlepszych stosunkach kosztów inwestycyjnych i eksploatacyjnych.
- Obowiązkiem Wykonawcy jest wskazanie w PFU takich rozwiązań, które zapewnią późniejszą prawidłową realizację inwestycji zgodnie z obowiązującymi przepisami.
- Przedmiot umowy musi odpowiadać także warunkom określonym w:
- Rozporządzeniu Ministra Rozwoju z dnia 11 września 2020 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. poz. 1609 z późn. zm.),
- Rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 25 czerwca 2021 r. zmieniające rozporządzenie w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. z 2021 r. poz. 1169),
- Rozporządzeniu Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 23 listopada 2021 r. zmieniające rozporządzenie w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. poz. 2280).
- PFU zostanie opracowane z uwzględnieniem wszelkich obowiązujących w tym zakresie przepisów prawa.
- Przedmiot umowy należy wykonać w 3 egz. w wersji papierowej i 1 wersji elektronicznej na płycie CD:
- tekst w formacie .doc lub .docx oraz pdf,
- rysunki w formacie .dwg i .dxf oraz .pdf,
- kosztorys w formacie .ath oraz .pdf.
- Wykonawca ma obowiązek konsultowania z Zamawiającym wszelkich zastosowanych w dokumentacji rozwiązań, w tym także technologicznych, konstrukcyjnych, sprzętowych i materiałowych.
- W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zapewni współpracę z wykonawcą projektu budowlanego i wykonawcą robót budowlanych (wsparcie techniczne Zamawiającego) na etapie realizacji inwestycji w zakresie jej zgodności z PFU.
- Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia, aby osoba/osoby sporządzająca/e dokumentację będącą przedmiotem zamówienia posiadała/y odpowiednie uprawnienia budowlane w myśl obowiązującego prawa budowlanego, dla tego rodzaju przedsięwzięć, lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów albo odpowiednie kwalifikacje uzyskane za granicą, uznane w Polsce przez właściwy organ.
- Wykonawca zobowiązany będzie do niezwłocznego udzielania Zamawiającemu wyjaśnień odnośnie PFU będącego przedmiotem umowy – na etapie przeprowadzania procedury wyboru Wykonawcy zadania inwestycyjnego pn. „Budowa i modernizacja infrastruktury wodnej w miejscowości Kotuszów, Korytnica i Jabłonica”, tzn. udzielania odpowiedzi na pytania osób zainteresowanych złożeniem oferty w postępowaniu, a dotyczących PFU oraz zawartych w nim rozwiązań, nie później niż w terminie 3 dni roboczych od ich przekazania chyba, że niezbędne będzie szybsze udzielenie odpowiedzi (w czasie wskazanym przez Zamawiającego), przy czym czas na udzielenie odpowiedzi w takim przypadku nie może być dłuższy niż 24 godziny.
- Opis sposobu obliczania ceny
- Na załączonym formularzu oferty, należy przedstawić cenę brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia.
- Wartość cenową należy podać w złotych polskich cyfrą – z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku oraz słownie.
- Cena powinna zawierać wszelkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia.
- Wszelkie rozliczenia pomiędzy Zamawiającym, a Wykonawcą odbywać się będą w złotych polskich.
- Rozliczenie finansowe za realizację przedmiotu zamówienia nastąpi na podstawie faktury końcowej wystawionej za wykonaną dostawę potwierdzoną protokołem zdawczo-odbiorczym.
- Rodzaje i opis kryteriów
Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:
1 kryterium: cena – 100%.
Zamawiający wybierze ofertę z najniższą zaoferowaną ceną (jeśli cena najkorzystniejszej oferty nie przekroczy kwoty, jaką Zamawiający przeznaczył na realizację zamówienia). Wynik postępowania będzie umieszczony na stronie internetowej Zamawiającego.
- Termin realizacji zamówienia
Etap I – 25.10.2022 r.
Etap II – 02.12.2022 r.
Zamówienie należy wykonać do dnia 02.12.2022 r.
Etap I – Wykonawca przekaże Zamawiającemu, do wstępnej weryfikacji, kompletne opracowanie (przygotowane zgodnie z pkt II Zaproszenia do składania ofert) do dnia 25.10.2022 r. Zamawiający w terminie 14 dni od przekazania dokumentacji, przekaże Wykonawcy uwagi do przekazanej dokumentacji.
Etap II - Wykonawca przekaże Zamawiającemu po naniesieniu poprawek, kompletne opracowanie uwzględniające uwagi Zamawiającego, stanowiące przedmiot zamówienia do dnia 02.12.2022 r. Odbiór przedmiotu zamówienia nastąpi w ciągu 14 dni od jego przekazania.
- Termin i sposób składania ofert.
Ofertę cenową należy złożyć w terminie do dnia 20.09.2022 r., w siedzibie Zamawiającego: Gmina Szydłów, ul. Rynek 2, 28-225 Szydłów, Sekretariat – pokój 11 lub e-mailem na adres: gmina@szydlow.pl.
- Informacje o formalnościach
- Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiający zamieści na stronie internetowej informację o wyniku postępowania. Zamawiający powiadomi Wykonawcę, którego ofertę uzna za najkorzystniejszą wskazując miejsce i termin podpisania umowy.
- Zamawiający zawrze umowę z wybranym Wykonawcą po wyborze najkorzystniejszej oferty, ale nie później niż w terminie związania ofertą.
- Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający wybierze kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny. W przypadku, gdy zostaną złożone dwie oferty o takiej samej, a zarazem najniższej cenie, Wykonawcy, którzy złożyli te oferty zostaną poproszeni o złożenie ofert dodatkowych z ceną nie wyższą od zaoferowanej w ofercie podstawowej – do skutecznego rozstrzygnięcia postępowania.
- Zamawiający zastrzega sobie uprawnienie do unieważnienia postępowania bez podania przyczyny, a także do zakończenia postępowania bez wybrania jakiejkolwiek oferty.
- Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się wykonawców, w stosunku, do których zachodzi którakolwiek z okoliczności wskazanych w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego, na czas trwania tych okoliczności. Na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu Wykonawca składa oświadczenie na formularzu ofertowym.
- Klauzula informacyjna z art. 13 ust. 1 i 2 RODO w celu związanym z postępowaniem
o udzielenie zamówienia publicznego, którego wartość bez podatku od towarów i usług jest mniejsza niż kwota 130.000,00 zł
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016 r, str. 1), dalej „Rozporządzenie”, informuję, że:
- Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Urząd Miasta i Gminy Szydłów (ul. Rynek 2, 28-225 Szydłów), tel. kontaktowy: 41 35 45 125, adres e-mail: gmina@szydlow.pl).
- W sprawach z zakresu ochrony danych osobowych może się Pani/Pan kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych pod adresem e-mail: inspektor@cbi24.pl.
- Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu związanym z zamówieniem, których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości 130 000 zł netto, prowadzonym z wyłączeniem przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych.
- Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez okres 10 pełnych lat kalendarzowych, licząc od 1 stycznia roku następnego po roku, w którym nastąpiło zakończenie sprawy (11 lat) na podstawie Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych.
- Podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych jest art. 6 ust. 1 lit. c) ww. Rozporządzenia w związku z przepisami ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 713 z późn. zm.).
- Pani/Pana dane osobowe będą ujawniane osobom działającym z upoważnienia administratora, mającym dostęp do danych osobowych i przetwarzającym je wyłącznie na polecenie administratora, chyba że wymaga tego prawo UE lub prawo państwa członkowskiego. Pani/Pana dane mogą zostać przekazane podmiotom zewnętrznym na podstawie umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych - dostawcy usług poczty mailowej, strony BIP, dostawcy usług informatycznych w zakresie programów księgowo-ewidencyjnych.
- Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych związanym z udziałem w postępowaniu; konsekwencją niepodania danych jest brak możliwości udziału w postępowaniu.
- Osoba, której dane dotyczą ma prawo do:
- dostępu do treści swoich danych oraz możliwości ich poprawiania, sprostowania, ograniczenia przetwarzania,
- w przypadku gdy przetwarzanie danych odbywa się z naruszeniem przepisów Rozporządzenia służy prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
- Osobie, której dane dotyczą nie przysługuje:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e Rozporządzenia prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 Rozporządzenia;
- na podstawie art. 21 Rozporządzenia prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c Rozporządzenia.
- W przypadku, gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 Rozporządzenia, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, Administrator może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
- Skorzystanie przez osobę, której dane dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych, o którym mowa w art. 16 Rozporządzenia, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania ani zmianą postanowień umowy.
- Wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 Rozporządzenia, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania.
- Od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku, gdy wniesienie żądania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 Rozporządzenia, spowoduje ograniczenie przetwarzania danych osobowych zawartych w protokole i załącznikach do protokołu, Administrator nie udostępnia tych danych zawartych w protokole i w załącznikach do protokołu, chyba że zachodzą przesłanki, o których mowa w art. 18 ust. 2 Rozporządzenia.
- Skorzystanie przez osobę, której dane dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, o którym mowa w art. 16 Rozporządzenia, nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
- Ponadto informujemy, iż w związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych nie podlega Pan/Pani decyzjom, które się opierają wyłącznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu, w tym profilowaniu, o czym stanowi art. 22 Rozporządzenia.
Załączniki:
- Formularz ofertowy.
- Projekt umowy.