Pokaż/ukryj informację o istniejących skrótach klawiszowych

Skróty klawiszowe:

Włącz lektora.
Wyłącz lektora.

ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT

Wyświetl stronę główną » Zamówienia publiczne poniżej 130 000 zł (od 01.01.2021 r.) » ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT

Podtytuł: „Nadzór inwestorski przy realizacji zadania pn. „Poprawa efektywności energetycznej budynków OSP w miejscowościach Kotuszów, Korytnica i Jabłonica” (w systemie zaprojektuj i wybuduj)”

 

Zaproszenie do składania ofert

 

Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, którego wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości 130 000 zł netto, prowadzone z wyłączeniem przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 z późn. zm.), na zadanie pn. Nadzór inwestorski przy realizacji zadania pn. „Poprawa efektywności energetycznej budynków OSP w miejscowościach Kotuszów, Korytnica i Jabłonica” (w systemie zaprojektuj i wybuduj).

 

  1. Zamawiający

Gmina Szydłów, ul. Rynek 2, 28-225 Szydłów, REGON 291010814, NIP 866 16 08 398.

 

  1. Opis przedmiotu zamówienia
  1. Przedmiotem zamówienia jest usługa pełnienia kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji pn. Poprawa efektywności energetycznej budynków OSP w miejscowościach Kotuszów, Korytnica i Jabłonica (w systemie zaprojektuj i wybuduj) dla zakresu robót określonego w Programie Funkcjonalno-Użytkowym (PFU) poprawy efektywności energetycznej budynków OSP w miejscowościach Kotuszów, Korytnica, Jabłonica.

 

Na przedmiotową inwestycję składa się wykonanie robót dotyczących poprawy efektywności energetycznej następujących budynków OSP:

Obiekt 1 - OSP Kotuszów

Obiekt 2 - OSP Korytnica

Obiekt 3 - OSP Jabłonica.

 

W ramach zadania planuje się wykonanie robót projektowych oraz budowlanych, w związku z czym Wykonawca będzie pełnił:

  1. Nadzór nad opracowywaniem dokumentacji projektowej.
  2. Nadzór nad robotami budowlanymi.

Uwaga:

Szczegółowy zakres prac, nad którymi będzie pełniony nadzór inwestorski, został przedstawiony w PFU poprawy efektywności energetycznej budynków OSP w miejscowościach Kotuszów, Korytnica, Jabłonica, który stanowi Załącznik nr 3 do niniejszego zaproszenia do składania ofert.

 

Szczegółowy zakres obowiązków określony jest w Załączniku nr 1 do umowy - Wykaz obowiązków i zakresu czynności nadzoru inwestorskiego.

 

W trakcie realizacji usługi nadzoru inwestorskiego Wykonawca zapewni i będzie dysponować następującymi ekspertami, którzy będą nadzorować roboty budowlane w poszczególnych branżach, oraz zapewni, że posiadają oni wymagane kwalifikacje zawodowe i doświadczenie (na wezwanie Zamawiającego przedstawi stosowne dokumenty potwierdzające ten fakt) w następującym zakresie:

  1. Inspektor Nadzoru robót sanitarnych – posiadający wykształcenie wyższe, uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń, w myśl obowiązującego prawa budowlanego lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów albo odpowiednie kwalifikacje uzyskane za granicą, uznane w Polsce przez właściwy organ, oraz minimum 3 lata doświadczenia w nadzorowaniu lub kierowaniu robotami/budową jako inspektor nadzoru lub kierownik robót/budowy (licząc od daty uzyskania uprawnień), a w tym pełnienie funkcji inspektora nadzoru lub kierownika robót sanitarnych na minimum jednej zakończonej inwestycji obejmującej swoim zakresem realizację robót budowlanych, związanych z obiektem kubaturowym, o wartości co najmniej 500 000 zł brutto;
  2. Inspektor Nadzoru robót elektrycznych – posiadający wykształcenie wyższe, uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń: elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń w myśl obowiązującego prawa budowlanego lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów albo odpowiednie kwalifikacje uzyskane za granicą, uznane w Polsce przez właściwy organ, oraz minimum 3 lata doświadczenia w nadzorowaniu lub kierowaniu robotami/budową jako inspektor nadzoru lub kierownik robót/budowy (licząc od daty uzyskania uprawnień), a w tym pełnienie funkcji inspektora nadzoru lub kierownika robót elektrycznych na minimum jednej zakończonej inwestycji obejmującej swoim zakresem realizację robót budowlanych, związanych z obiektem kubaturowym, o wartości co najmniej 500 000 zł brutto;
  3. Inspektor Nadzoru robót konstrukcyjno–budowlanych – posiadający wykształcenie wyższe, uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń w myśl obowiązującego prawa budowlanego lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów albo odpowiednie kwalifikacje uzyskane za granicą, uznane w Polsce przez właściwy organ, oraz minimum 3 lata doświadczenia w nadzorowaniu lub kierowaniu robotami/budową jako inspektor nadzoru lub kierownik robót/budowy (licząc od daty uzyskania uprawnień), a w tym pełnienie funkcji inspektora nadzoru lub kierownika robót konstrukcyjno–budowlanych na minimum jednej zakończonej inwestycji obejmującej swoim zakresem realizację robót budowlanych, związanych z obiektem kubaturowym, o wartości co najmniej 500 000 zł brutto.

 

  1. Realizacja zadania pn. „Poprawa efektywności energetycznej budynków OSP w miejscowościach Kotuszów, Korytnica i Jabłonica” (w systemie zaprojektuj i wybuduj) została dofinansowana ze środków Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych.

                    

  1. Opis sposobu obliczania ceny
  1. Na załączonym formularzu oferty, należy przedstawić cenę brutto za wykonanie całości przedmiotu zamówienia oraz za każdy obiekt wymieniony w rozdziale II ust. 1 niniejszego zaproszenia.
  2. Wartość cenową należy podać w złotych polskich cyfrą – z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku oraz słownie.
  3. Cena powinna zawierać wszelkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia.
  4. Wszelkie rozliczenia pomiędzy Zamawiającym, a Wykonawcą odbywać się będą w złotych polskich.

 

  1. Rodzaje i opis kryteriów

Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował kryterium ceny – 100%.

Zamawiający wybierze ofertę z najniższą zaoferowaną ceną (jeśli cena najkorzystniejszej oferty nie przekroczy kwoty, jaką Zamawiający przeznaczył na realizację zamówienia).

 

  1. Termin realizacji zamówienia

Zamówienie należy wykonać w terminie: 16 miesięcy od podpisania umowy.

 

  1. Termin i sposób składania ofert

Ofertę cenową należy złożyć w terminie do dnia 20.02.2023 r. w siedzibie Zamawiającego: Urząd Miasta i Gminy Szydłów, ul. Rynek 2, 28-225 Szydłów, Sekretariat – pokój 11 lub e-mailem na adres: gmina@szydlow.pl.

 

  1. Informacje o formalnościach
  1. Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiający zamieści na stronie internetowej informację o wyniku postępowania. Zamawiający powiadomi Wykonawcę, którego ofertę uzna za najkorzystniejszą wskazując miejsce i termin podpisania umowy.
  2. Zamawiający zawrze umowę z wybranym Wykonawcą po wyborze najkorzystniejszej oferty.
  3. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający wybierze kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny. W przypadku, gdy zostaną złożone dwie oferty o takiej samej, a zarazem najniższej cenie, Wykonawcy, którzy złożyli te oferty zostaną poproszeni o złożenie ofert dodatkowych z ceną nie wyższą od zaoferowanej w ofercie podstawowej – do skutecznego rozstrzygnięcia postępowania.
  4. Zamawiający zastrzega sobie uprawnienie do unieważnienia postępowania bez podania przyczyny, a także do zakończenia postępowania bez wybrania jakiejkolwiek oferty.
  5. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się wykonawców, w stosunku, do których zachodzi którakolwiek z okoliczności wskazanych w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego, na czas trwania tych okoliczności. Na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu Wykonawca składa oświadczenie na formularzu ofertowym.

 

  1. Klauzula informacyjna z art. 13 ust. 1 i 2 RODO w celu związanym z postępowaniem
    o udzielenie zamówienia publicznego, którego wartość bez podatku od towarów i usług jest mniejsza niż kwota 130.000,00 zł

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016 r, str. 1), dalej „Rozporządzenie”, informuję, że:

  1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Urząd Miasta i Gminy Szydłów (ul. Rynek 2, 28-225 Szydłów), tel. kontaktowy: 41 35 45 125, adres e-mail: gmina@szydlow.pl).
  2. W sprawach z zakresu ochrony danych osobowych może się Pani/Pan kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych pod adresem e-mail: inspektor@cbi24.pl.
  3. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu związanym z zamówieniem, których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości 130 000 zł netto, prowadzonym z wyłączeniem przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych.
  4. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez okres 10 pełnych lat kalendarzowych, licząc od 1 stycznia roku następnego po roku, w którym nastąpiło zakończenie sprawy (11 lat) na podstawie Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych.
  5. Podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych jest art. 6 ust. 1 lit. c) ww. Rozporządzenia w związku z przepisami ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 713 z późn. zm.).
  6. Pani/Pana dane osobowe będą ujawniane osobom działającym z upoważnienia administratora, mającym dostęp do danych osobowych i przetwarzającym je wyłącznie na polecenie administratora, chyba że wymaga tego prawo UE lub prawo państwa członkowskiego. Pani/Pana dane mogą zostać przekazane podmiotom zewnętrznym na podstawie umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych - dostawcy usług poczty mailowej, strony BIP, dostawcy usług informatycznych w zakresie programów księgowo-ewidencyjnych.
  7. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych związanym z udziałem w postępowaniu; konsekwencją niepodania danych jest brak możliwości udziału w postępowaniu.
  8. Osoba, której dane dotyczą ma prawo do:
  • dostępu do treści swoich danych oraz możliwości ich poprawiania, sprostowania, ograniczenia przetwarzania,
  • w przypadku gdy przetwarzanie danych odbywa się z naruszeniem przepisów Rozporządzenia służy prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
  1. Osobie, której dane dotyczą nie przysługuje:
  • w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e Rozporządzenia prawo do usunięcia danych osobowych;
  • prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 Rozporządzenia;
  • na podstawie art. 21 Rozporządzenia prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c Rozporządzenia.
  1. W przypadku, gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 Rozporządzenia, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, Administrator może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
  2. Skorzystanie przez osobę, której dane dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych, o którym mowa w art. 16 Rozporządzenia, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania ani zmianą postanowień umowy.
  3. Wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 Rozporządzenia, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania.
  4. Od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku, gdy wniesienie żądania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 Rozporządzenia, spowoduje ograniczenie przetwarzania danych osobowych zawartych w protokole i załącznikach do protokołu, Administrator nie udostępnia tych danych zawartych w protokole i w załącznikach do protokołu, chyba, że zachodzą przesłanki, o których mowa w art. 18 ust. 2 Rozporządzenia.
  5. Skorzystanie przez osobę, której dane dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, o którym mowa w art. 16 Rozporządzenia, nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
  6. Ponadto informujemy, iż w związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych nie podlega Pan/Pani decyzjom, które się opierają wyłącznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu, w tym profilowaniu, o czym stanowi art. 22 Rozporządzenia.

 

Załączniki:

  1. Formularz ofertowy.
  2. Projekt umowy oraz wykaz obowiązków i zakresu czynności nadzoru inwestorskiego.
  3. Program Funkcjonalno-Użytkowy poprawy efektywności energetycznej budynków OSP
    w miejscowościach Kotuszów, Korytnica, Jabłonica.

Informacje

Dokumenty

Rejestr zmian

2023-02-13 13:01

Dodanie załącznika/ załączników - Małgorzata Walkowicz

2023-02-13 13:00

Dodanie załącznika/ załączników - Małgorzata Walkowicz

2023-02-13 12:52

Dodanie artykułu - Małgorzata Walkowicz

Filtrowanie bieżącej kategorii
Oficjalna strona www

Urząd Miasta i Gminy Szydłów
ul. Rynek 2
28-225 Szydłów

 

woj. świętokrzyskie
tel./fax 41 354 51 25
gmina@szydlow.pl
 
 

 

Elektroniczna Platforma Usług Administracji Publicznej Strona Dziennika Ustaw Monitor Polski Oficjalna strona Biuletynu Informacji Publicznej

Szukaj w BIP

Twoja przeglądarka internetowa, bądź system operacyjny, nie wspierają lektora w polskiej wersji językowej.