Pokaż/ukryj informację o istniejących skrótach klawiszowych

Skróty klawiszowe:

Włącz lektora.
Wyłącz lektora.

Nabór na wolne stanowisko w UMiG Szydłów

Wyświetl stronę główną » Nabory na stanowiska » Nabór na wolne stanowisko w UMiG Szydłów

Podtytuł: Stanowisko ds. księgowości podatków i opłat

OGŁOSZENIE BURMISTRZA MIASTA I GMINY SZYDŁÓW

z dnia 27 marca 2023 r.

o naborze na wolne stanowisko w Urzędzie Miasta i Gminy w Szydłowie

  1. Nazwa stanowiska pracy

Stanowisko ds. księgowości podatków i opłat

  1. Wymagania niezbędne:
  1. Obywatelstwo polskie,
  2. Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  3. Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane
    z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  4. Posiada wykształcenie wyższe (magisterskie, uzupełniające magisterskie, zawodowe licencjackie lub podyplomowe).
  5. Dobra znajomość programu Respons,
  6. Znajomość przepisów prawa z zakresu wykonywanych obowiązków: ustawy
    o samorządzie gminnym, rachunkowości, finansach publicznych, ordynacji podatkowej, postepowania egzekucyjnego w administracji, opłaty skarbowej,
    o ochronie danych osobowych oraz prawa miejscowego,
  7. Nieposzlakowana opinia,
  8. Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na danym stanowisku.
  1. Wymagania dodatkowe: 
  1. Wysoka kultura osobista.
  2. Umiejętność planowania, sprawnej organizacji pracy i podejmowania decyzji.
  3. Komunikatywność, umiejętność współpracy.
  4. Umiejętność publicznego prezentowania stanowiska.
  5. Samodzielność, rzetelność, dokładność, odpowiedzialność i dyspozycyjność.
  6. Posiadanie prawa jazdy kategorii B.
  1. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
  1. Prowadzenie w księgach rachunkowych prawidłowej ewidencji przypisów, odpisów, wpłat, zwrotów i zaliczeń nadpłat zobowiązań podatkowych z tytułu podatku od nieruchomości, podatku rolnego, podatku leśnego i od osób fizycznych i prawnych;
  2. Dokonywanie rozliczeń podatników z tytułu wpłat, nadpłat i zaległości dotyczących w/w podatków i przygotowywanie postanowień w tym zakresie;
  3. Sprawdzanie terminowości wpłat zobowiązań podatkowych dokonywanych przez podatników;
  4. Ustalanie na podstawie ewidencji księgowej danych potrzebnych do wydawania zaświadczeń o niezaleganiu w podatkach lub stwierdzających stan zaległości podatkowych;
  5. Naliczanie odsetek za nieterminowe wpłaty podatków zgodnie z obowiązującymi
    w tym zakresie przepisami, dokonywanie kwartalnych przepisów odsetek od zaległości
  6. Uzgadnianie sald zaległości i nadpłat.
  7. Dokonywanie odpisów aktualizujących zaległości w okresach sprawozdawczych,
  8. Miesięczne uzgodnienia z pracownikiem księgowości budżetowej wpływów z tytułu podatków lokalnych,
  9. Prowadzenie spraw związanych z ulgami podatkowymi dotyczącymi zobowiązań podatkowych stanowiących dochody gminy,
  10. Prowadzenie spraw związanych z umarzaniem należności, odraczaniem terminów płatności i ustalaniem wysokości rat,
  11. Prowadzenie kontroli podatkowej,
  12. Terminowe podejmowanie czynności zmierzających do zastosowania środków egzekucyjnych,
  13. Wysyłanie do organu egzekucyjnego zawiadomień dot. tytułów wykonawczych;
  14. Sporządzanie obowiązującej sprawozdawczości, analiz i informacji w zakresie realizacji zobowiązań podatkowych,
  15. Sporządzanie projektów planów finansowych z zakresie realizowanych zadań,
  16. Dokonywanie rozliczeń rachunkowo-kasowych inkasentów,
  17. Prowadzenie spraw związanych z przestrzeganiem tajemnicy skarbowej,
  18. Przyjmowanie wniosków, naliczanie i wydawanie decyzji o zwrocie części podatku akcyzowego zawartego w cenie oleju napędowego wykorzystywanego do produkcji rolnej,
  19. Naliczanie 2% należności od uzyskanych wpływów z tytułu podatku rolnego pobieranego na obszarze działania Izby Rolniczej w Kielcach,
  20. Prowadzenie obsługi Rady Gminy,
  21. Wykonywanie innych poleceń przełożonych w ramach powierzonego zakresu czynności.
  1. Warunki pracy na stanowisku:
  1. Rodzaj pracy: praca umysłowa,
  2. Wymiar czasu pracy: pełny etat
  3. Czas pracy: stałe godziny pracy od 730 do 1530, tylko w czwartek od 830 do 1630,
  4. Wynagrodzenie: stałe,
  5. Rozpoczęcie wykonywanej pracy: VII 2023 r.
  6. Umowa na czas określony, z możliwością przekształcenia na czas nieokreślony.
  1. Wymagane dokumenty:
  1. List motywacyjny, CV
  2. Kwestionariusz osobowy, wg wzoru dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
  3. Kserokopie świadectw pracy, (jeśli takie posiada) poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem lub oświadczenie kandydata w przypadku trwającego stosunku pracy,
  4. Oświadczenie kandydata o braku przeciwwskazań zdrowotnych do zajmowanego stanowiska,
  5. Kserokopie dokumentów (poświadczone przez kandydata za zgodność
    z oryginałem) potwierdzające wykształcenie i kwalifikacje zawodowe,
  6. Oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  7. Oświadczenie kandydata, że w przypadku wyboru jego oferty zobowiązuje się nie pozostawać w innym stosunku pracy, który uniemożliwiłby mu wykonywanie obowiązków w wymiarze jednego etatu,
  8. Zgoda na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie zgodnie
    z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych,
  9. Inne dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w m-cu II 2023 r. w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych nie osiągnął 6%.

  1. Inne informacje
  1. Osoby, których oferty zostaną odrzucone, nie będą powiadamiane,
  2. Oferty, które wpłyną po terminie nie będą rozpatrywane, o zachowaniu terminu decyduje data wpływu, aplikacje, które wpłyną do Urzędu po określonym terminie nie będą rozpatrywane,
  3. Otrzymanych dokumentów nie odsyłamy, można je odebrać osobiście
    w Urzędzie w pokoju nr 11, a po upływie 90 dni od daty ogłoszenia wyników naboru nastąpi ich zniszczenie,
  4. Informacja o wstępnej weryfikacji oraz wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Gminy Szydłów oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Urzędu Miasta i Gminy Szydłów przy ul. Rynek 2
    w Szydłowie.
  5. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać lub przesłać w terminie do dnia 7 kwietnia 2023 r. do godz. 1530 pod adresem:

Urząd Miasta i Gminy
ul. Rynek 2

28-225 Szydłów
 

w zaklejonych kopertach z dopiskiem: „Nabór na wolne Stanowisko ds. księgowości podatków i opłat”

Burmistrz Miasta i Gminy Szydłów

(-) Andrzej Tuz

Informacje

Rejestr zmian

2023-03-27 14:01

Dodanie artykułu - Piotr Walczak

Filtrowanie bieżącej kategorii
Oficjalna strona www

Urząd Miasta i Gminy Szydłów
ul. Rynek 2
28-225 Szydłów

 

woj. świętokrzyskie
tel./fax 41 354 51 25
gmina@szydlow.pl
 
 

 

Elektroniczna Platforma Usług Administracji Publicznej Strona Dziennika Ustaw Monitor Polski Oficjalna strona Biuletynu Informacji Publicznej

Szukaj w BIP

Twoja przeglądarka internetowa, bądź system operacyjny, nie wspierają lektora w polskiej wersji językowej.