Pokaż/ukryj informację o istniejących skrótach klawiszowych

Skróty klawiszowe:

Włącz lektora.
Wyłącz lektora.

Nabór na wolne stanowisko w UMiG Szydłów

Wyświetl stronę główną » Nabory na stanowiska » Nabór na wolne stanowisko w UMiG Szydłów

Podtytuł: Stanowisko ds. księgowości

OGŁOSZENIE BURMISTRZA MIASTA I GMINY SZYDŁÓW

z dnia 27 marca 2023 r.

o naborze na wolne stanowisko w Urzędzie Miasta i Gminy w Szydłowie

  1. Nazwa stanowiska pracy

„Stanowisko ds. księgowości”

  1. Wymagania niezbędne:
  1. Obywatelstwo polskie,
  2. Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  3. Prawomocnie skazana za przestępstwo przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo skarbowe,
  4. Posiada wykształcenie wyższe (magisterskie, uzupełniające magisterskie, zawodowe licencjackie lub podyplomowe).
  5. Znajomość przepisów prawa z zakresu wykonywanych obowiązków: ustawy
    o samorządzie gminnym, rachunkowości, finansach publicznych, ordynacji podatkowej, postepowania egzekucyjnego w administracji, opłaty skarbowej, o ochronie danych osobowych oraz prawa miejscowego,
  6. Nieposzlakowana opinia,
  7. Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na danym stanowisku.
  1. Wymagania dodatkowe:
  1. Mile widziane wykształcenie:

- ukończyła ekonomiczne studia magisterskie, ekonomiczne wyższe studia zawodowe, uzupełniające ekonomiczne studia magisterskie lub ekonomiczne studia podyplomowe
i posiada co najmniej 3-letnią praktykę w księgowości,

- jest wpisana do rejestru biegłych rewidentów na podstawie odrębnych przepisów,
- posiada certyfikat księgowych uprawniający do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych albo świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych, wydane na podstawie odrębnych przepisów.

  1. znajomość systemów: Respons, SJOBestia@,
  2. Znajomość zasad księgowości budżetowej, planu kont i klasyfikacji budżetowej oraz zasad gospodarki finansowej jednostek budżetowych i dyscypliny finansów publicznych, 
  3. Komunikatywność, sumienność, umiejętność pracy na samodzielnym stanowisku, a także
    w zespole, odpowiedzialność, terminowość i dokładność w realizacji powierzonych zadań, dyspozycyjność,
  4. Nieposzlakowana opinia, wysoka kultura osobista.
  1. Zakres wykonywania zadań na stanowisku:
  1. Współpraca przy przygotowywaniu projektu budżetu, jego korekt oraz nadzór nad zachowaniem równowagi budżetu w ciągu roku,
  2. Wykonywanie i koordynowanie prac związanych z opracowywaniem Wieloletniej Prognozy Finansowej oraz jej zmian,
  3. Opracowywanie projektów uchwał rady miejskiej oraz zarządzeń Burmistrza
    w zakresie budżetu,
  4. Opracowanie planu finansowego Urzędu Miasta i Gminy oraz dokonywanie zmian
    w ciągu roku budżetowego.
  5. Opracowywanie informacji o przebiegu wykonania budżetu gminy za pierwsze półrocze i sprawozdania rocznego z wykonania budżetu gminy,
  6. Współpraca przy sporządzaniu sprawozdawczości budżetowej, w tym m.in. bilansu jednostki budżetowej, bilansu zbiorczego jednostki budżetowej, rachunku zysków
    i strat, zestawienia zmian w funduszu,
  7. Wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi Gminy i Urzędu Miasta i Gminy,
  8. Dokonywanie wstępnej kontroli kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji finansowych Gminy i Urzędu Miasta i Gminy,
  9. Dokonywanie wstępnej kontroli zgodności operacji gospodarczych i finansowych
    z planem finansowym,
  10. Przygotowywanie pod względem formalno-rachunkowym dowodów do zapłaty, wystawianie poleceń przelewu oraz innych dokumentów związanych z obrotem gotówkowym i bezgotówkowym,
  11. Kompletowanie i dekretowanie dowodów księgowych,
  12. Ewidencja księgowa wydatków Urzędu Miasta i Gminy,
  13. Ewidencja księgowa sum depozytowych m.in. z tytułu wadiów, zabezpieczeń należytego wykonywania umów, kształcenia młodocianych pracowników,
  14. Ewidencja księgowa środków sołectwa w ramach funduszu sołeckiego zgodnie
    z polityką rachunkowości Gminy Szydłów,
  15. Ocena wniosków pod względem formalnym tj. czy wniosek został złożony
    w wymaganym terminie, podpisany przez osoby uprawnione i dołączono do niego wymagane załączniki,
  16. Kontrola w zakresie zgodności wskazanych kwot odnośnie funduszu sołeckiego
    z wartością zaplanowaną i wyszczególnioną we wniosku,
  17. Naliczanie odpisu na ZFŚS oraz ewidencja księgowa funduszu socjalnego,
  18. Obsługa finansowo-księgowa w zakresie projektów i programów dofinansowanych ze środków europejskich oraz współudział w ich rozliczaniu,
  19. Prowadzenie ewidencji pozabilansowej,
  20. Sporządzanie sprawozdań finansowych Urzędu Miasta i Gminy, współudział przy sporządzaniu sprawozdań zbiorczych Gminy,
  21. Uzgadnianie kont księgi głównej z księgowością analityczną wydatków w celu ustalenia należności oraz zobowiązań wobec budżetów, kontrahentów pracowników oraz uzgadnianie wydatków zrealizowanych, udzielonych dotacji itp.
  22.  Nadzorowanie przebiegu inwentaryzacji i niezwłoczne podejmowanie decyzji niezbędnych dla ich prawidłowego przebiegu,
  23. Współpraca przy obliczaniu wskaźników Gminy, Urzędu Miasta i Gminy odnośnie podatku VAT,
  24. Wycena aktywów i pasywów, ustalenie wyniku finansowego,
  25. Sprawowanie nadzoru i bieżącej kontroli czynności wykonywanych przez pracowników Referatu Finansowego,
  26. Wykonywanie innych prac zleconych przez Burmistrza i Kierownika.

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze na wolne stanowisko urzędnicze, wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych w UMIG, jest niższy niż 6%.

V. Wymagane dokumenty:

  1. list motywacyjny;
  2. życiorys (CV);
  3. oryginał kwestionariusza osobowego dla osoby ubiegającej się o przyjęcie do pracy;
  4. oświadczenie o niekaralności za przestępstwa umyślne, ścigane z oskarżenia publicznego oraz umyślne przestępstwo skarbowe;
  5. oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnej oraz korzystania w pełni z praw publicznych;
  6. oświadczenie o stanie zdrowia;
  7. oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji;
  8. kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie;
  9. kserokopie innych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach;
  10. kserokopie świadectw pracy lub innych dokumentów potwierdzających staż pracy.
     
  1. Warunki pracy na stanowisku:
  1. Rodzaj pracy: praca umysłowa.
  2. Wymiar czasu pracy: pełny etat.
  3. Czas pracy: stałe godziny pracy od 730 do 1530, tylko w czwartek od 830 do 1630.
  4. Wynagrodzenie: stałe.
  5. Rozpoczęcie wykonywanej pracy: kwiecień/maj 2023 r.
  6. Stosunek pracy pracownika samorządowego zatrudnionego na podstawie umowy
    o pracę nawiązuje się na czas nieokreślony lub na czas określony.
  1. Inne informacje
  1. Osoby, których oferty zostaną odrzucone, nie będą powiadamiane.
  2. Oferty, które wpłyną po terminie nie będą rozpatrywane, o zachowaniu terminu decyduje data wpływu, aplikacje, które wpłyną do Urzędu po określonym terminie nie będą rozpatrywane.
  3. Otrzymanych dokumentów nie odsyłamy, można je odebrać osobiście w Urzędzie w pokoju nr 16, a po upływie 90 dni od daty ogłoszenia wyników naboru nastąpi ich zniszczenie.
  4. Informacja wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Gminy Szydłów oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Urzędu Miasta i Gminy Szydłów przy ul. Rynek 2 w Szydłowie.

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w m-cu II 2023 r. w rozumieniu przepisów
o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych nie osiągnął 6%.

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać lub przesłać w terminie do dnia
7 kwietnia 2023 r. do godz. 1530 pod adresem:

Urząd Miasta i Gminy Szydłów
ul. Rynek 2

28-225 Szydłów
 

w zaklejonych kopertach z dopiskiem: „Nabór na wolne Stanowisko ds. księgowości”

Burmistrz Miasta i Gminy Szydłów

(-) Andrzej Tuz

Informacje

Rejestr zmian

2023-03-27 14:03

Dodanie artykułu - Piotr Walczak

Filtrowanie bieżącej kategorii
Oficjalna strona www

Urząd Miasta i Gminy Szydłów
ul. Rynek 2
28-225 Szydłów

 

woj. świętokrzyskie
tel./fax 41 354 51 25
gmina@szydlow.pl
 
 

 

Elektroniczna Platforma Usług Administracji Publicznej Strona Dziennika Ustaw Monitor Polski Oficjalna strona Biuletynu Informacji Publicznej

Szukaj w BIP

Twoja przeglądarka internetowa, bądź system operacyjny, nie wspierają lektora w polskiej wersji językowej.