I. Nazwa stanowiska pracy
„Stanowisko ds. gospodarki przestrzennej, ochrony środowiska”
II. Wymagania niezbędne:
- Posiadanie obywatelstwa polskiego,
- Posiadanie wykształcenia pierwszego lub drugiego stopnia w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym, preferowane kierunki: budownictwo, gospodarka przestrzenna,
- Posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,
- Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- Znajomość przepisów prawa z zakresu wykonywanych obowiązków:
- ustawy o samorządzie gminnym,
- prawa budowlanego,
- gospodarki przestrzennej,
- kodeksu postępowania administracyjnego,
- prawa miejscowego.
III. Wymagania dodatkowe:
- Preferowane doświadczenie w pracy w administracji państwowej lub samorządowej,
- Posiadanie umiejętności obsługi systemów teleinformatycznych,
- Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na danym stanowisku,
- Wysoka kultura osobista, umiejętność redagowania pism, zaświadczeń i decyzji, stosowanie przepisów prawnych,
- Komunikatywność, sumienność, umiejętność pracy na samodzielnym stanowisku, a także w zespole, odpowiedzialność, terminowość i dokładność w realizacji powierzonych zadań,
- Nieposzlakowana opinia,
- Gotowość podnoszenia kwalifikacji i zdobywania nowych umiejętności.
IV. Zakres wykonywania zadań na stanowisku:
- Prowadzenie spraw z zakresu sporządzania miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego oraz studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Szydłów,
- Dokonywanie okresowej oceny skutków zmian w zagospodarowaniu przestrzennym, wynikających z realizacji planu miejscowego i oceny aktualności tego planu,
- Przygotowywanie decyzji o warunkach zabudowy oraz o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego,
- Prowadzenie rejestru decyzji o warunkach zabudowy,
- Prowadzenie rejestru decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego,
- Sporządzanie i wydawanie wypisów i wyrysów z planu zagospodarowania przestrzennego oraz zaświadczeń o przeznaczeniu nieruchomości w planie zagospodarowania przestrzennego,
- Sporządzanie sprawozdań z zakresu planowania przestrzennego w gminie,
- Prowadzenie gminnej ewidencji zabytków,
- Planowanie i realizacja zadań z zakresu ochrony zabytków,
- Remonty i konserwacja,
- Pozyskiwanie funduszy zewnętrznych i ich rozliczanie,
- Przyjmowanie i rozpatrywanie wniosków o wycięcie drzew,
- Przygotowanie wniosków o usunięcie drzew z mienia gminnego,
- Prowadzenie postępowań w przypadku samowolnego usuwania drzew i krzewów.
V. Wymagane dokumenty:
- List motywacyjny i CV z opisem przebiegu pracy zawodowej,
- Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
- Kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie oraz posiadane kwalifikacje i umiejętności,
- Kserokopie świadectw pracy oraz zaświadczeń o zatrudnieniu w przypadku jego trwania,
- Oświadczenia kandydata: a) o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,
b) o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
c) o wyrażeniu zgody na przetwarzanie jego danych osobowych, zawartych w ofercie pracy, dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz.U. z 2019 r., poz. 1781) oraz z ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz.U. z 2024 r., poz. 1135),
d) klauzula informacyjna dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie.
- Wszystkie oświadczenia, list motywacyjny, CV oraz kwestionariusz osobowy powinny być własnoręcznie podpisane, pod rygorem nieuzyskania pozytywnej oceny formalnej.
Warunki pracy na stanowisku:
- Rodzaj pracy: praca umysłowa,
- Wymiar czasu pracy: pełny etat tj. 40 godzin tygodniowo,
- Czas pracy: stałe godziny pracy od 7:30 do 15:30, tylko w czwartek od 8:30 do 16:30,
- Wynagrodzenie: zgodnie z rozporządzeniem RM w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych oraz regulaminem wynagradzania pracowników urzędu,
- Rozpoczęcie pracy: październik 2024 r.,
- Stosunek pracy pracownika samorządowego zatrudnionego na podstawie umowy o pracę nawiązuje się na czas nieokreślony lub na czas określony.
VI. Inne informacje:
- Osoby, których oferty zostaną odrzucone, nie będą powiadamiane,
- Oferty, które wpłyną po terminie nie będą rozpatrywane. O zachowaniu terminu decyduje data wpływu. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po określonym terminie, nie będą rozpatrywane,
- Otrzymanych dokumentów nie odsyłamy. Można je odebrać osobiście w Urzędzie, w pokoju nr 16. Po upływie 90 dni od daty ogłoszenia wyników naboru, dokumenty zostaną zniszczone,
- Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Gminy Szydłów oraz na tablicy ogłoszeniowej w siedzibie Urzędu Miasta i Gminy Szydłów przy ul. Rynek 2 w Szydłowie.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w sierpniu 2024 r. w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych nie osiągnął 6%.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać lub przesłać w terminie do dnia 27 września 2024 r. do godz. 15:30 na adres:
Urząd Miasta i Gminy Szydłów
ul. Rynek 2, 28-225 Szydłów
W zaklejonych kopertach z dopiskiem: „Nabór na wolne Stanowisko ds. gospodarki przestrzennej, ochrony środowiska”
Burmistrz Miasta i Gminy Szydłów
(-) Andrzej Tuz