OGŁOSZENIE BURMISTRZA MIASTA I GMINY SZYDŁÓW
z dnia 10 stycznia 2025 r.
o naborze na wolne stanowisko w Urzędzie Miasta i Gminy w Szydłowie
I. Nazwa stanowiska pracy
„Stanowisko ds. gospodarki przestrzennej, ochrony środowiska”
II. Wymagania niezbędne:
- Posiadanie obywatelstwa polskiego,
- Posiadanie wykształcenia pierwszego lub drugiego stopnia w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym, preferowane kierunki: budownictwo, gospodarka przestrzenna,
- Posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,
- Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- Znajomość przepisów prawa z zakresu wykonywanych obowiązków:
– ustawy o samorządzie gminnym,
– prawa budowlanego,
– gospodarki przestrzennej,
– kodeksu postępowania administracyjnego,
– prawa miejscowego.
III. Wymagania dodatkowe:
- Preferowane doświadczenie w pracy w administracji państwowej lub samorządowej,
- Posiadanie umiejętności obsługi systemów teleinformatycznych,
- Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na danym stanowisku,
- Wysoka kultura osobista, umiejętność redagowania pism, zaświadczeń i decyzji, stosowanie przepisów prawnych,
- Komunikatywność; sumienność; umiejętność pracy na samodzielnym stanowisku a także w zespole; odpowiedzialność, terminowość i dokładność w realizacji powierzonych zadań,
- Nieposzlakowana opinia,
- Gotowość podnoszenia kwalifikacji i zdobywania nowych umiejętności.
IV. Zakres wykonywania zadań na stanowisku:
- Prowadzenie spraw z zakresu sporządzania miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego oraz studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Szydłów,
- Dokonywanie okresowej oceny skutków zmian w zagospodarowaniu przestrzennym wynikających z realizacji planu miejscowego i oceny aktualności tego planu,
- Przygotowywanie decyzji o warunkach zabudowy oraz o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego,
- Prowadzenie rejestru decyzji o warunkach zabudowy,
- Prowadzenie rejestru decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego,
- Sporządzanie i wydawanie wypisów i wyrysów z planu zagospodarowania przestrzennego oraz zaświadczeń o przeznaczeniu nieruchomości w planie zagospodarowania przestrzennego,
- Sporządzanie sprawozdań z zakresu planowania przestrzennego w gminie,
- Prowadzenie gminnej ewidencji zabytków,
- Planowanie i realizacja zadań z zakresu ochrony zabytków,
- Remonty i konserwacja,
- Pozyskiwanie funduszy zewnętrznych i ich rozliczanie,
- Przyjmowanie i rozpatrywanie wniosków o wycięcie drzew,
- Przygotowywanie wniosków o usunięcie drzew z mienia gminnego,
- Prowadzenie postępowań w przypadku samowolnego usuwania drzew i krzewów.
V. Wymagane dokumenty:
- List motywacyjny i CV z opisem przebiegu pracy zawodowej,
- Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
- Kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie oraz posiadane kwalifikacje i umiejętności,
- Kserokopie świadectw pracy oraz zaświadczeń o zatrudnieniu w przypadku jego trwania,
- Oświadczenia kandydata:
a) o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
b) o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
c) o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz.U. z 2019 r., poz. 1781) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz.U. z 2024 r., poz. 1135),
d) klauzula informacyjna dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie.
- Wszystkie oświadczenia, list motywacyjny, CV oraz kwestionariusz osobowy powinny być własnoręcznie podpisane, pod rygorem nieuzyskania pozytywnej oceny formalnej.
Warunki pracy na stanowisku:
- Rodzaj pracy: praca umysłowa.
- Wymiar czasu pracy: pełny etat, tj. 40 godzin tygodniowo.
- Czas pracy: stałe godziny pracy od 7:30 do 15:30, tylko w czwartek od 8:30 do 16:30.
- Wynagrodzenie: zgodnie z rozporządzeniem RM w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych oraz regulaminem wynagradzania pracowników urzędu.
- Rozpoczęcie pracy: luty 2025 r.
- Stosunek pracy pracownika samorządowego zatrudnionego na podstawie umowy o pracę nawiązuje się na czas nieokreślony lub na czas określony.
VI. Inne informacje:
- Osoby, których oferty zostaną odrzucone, nie będą powiadamiane.
- Oferty, które wpłyną po terminie, nie będą rozpatrywane. O zachowaniu terminu decyduje data wpływu, aplikacje, które wpłyną do Urzędu po określonym terminie nie będą rozpatrywane.
- Otrzymanych dokumentów nie odsyłamy; można je odebrać osobiście w Urzędzie w pokoju nr 16, a po upływie 90 dni od daty ogłoszenia wyników naboru nastąpi ich zniszczenie.
- Informacja o wyniku naboru bedzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Gminy Szydłów oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Urzędu Miasta i Gminy Szydłów przy ul. Rynek 2 w Szydłowie.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w grudniu 2024 r., w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych nie osiągnął 6%.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać lub przesłać w terminie do dnia 21 stycznia 2025 r. do godz. 15:30 pod adresem:
Urząd Miasta i Gminy Szydłów
ul. Rynek 2, 28-225 Szydłów
w zaklejonych kopertach z dopiskiem: „Nabór na wolne stanowisko ds. gospodarki przestrzennej, ochrony środowiska”.
Burmistrz Miasta i Gminy Szydłów
(-) Andrzej Tuz