Artykuł pochodzi ze strony: www.szydlow.bip.jur.pl

Adres artykułu: www.szydlow.bip.jur.pl/artykuly/3673

Zapytanie ofertowe

Podtytuł: na wykonanie i dostawę tablic informacyjno-pamiątkowych w ramach promocji projektu pn. „Kompleksowa rewitalizacja wyznaczonego obszaru na terenie Gminy Szydłów w celu zapewnienia wysokiej jakości życia mieszkańców”

Zapytanie ofertowe

Postępowanie prowadzone w oparciu o art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.
Prawo zamówień publicznych /t. j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 ze zm./

 

na wykonanie i dostawę tablic informacyjno-pamiątkowych w ramach promocji projektu
pn. „Kompleksowa rewitalizacja wyznaczonego obszaru na terenie Gminy Szydłów w celu zapewnienia wysokiej jakości życia mieszkańców” realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014 – 2020, Oś priorytetowa 6 – Rozwój miast, Działanie 5 – Rewitalizacja obszarów miejskich i wiejskich.

 

  1. Zamawiający

Gmina Szydłów, ul. Rynek, 28-225 Szydłów; tel./faks 41 354 51 25, REGON 291010814,

NIP 866 16 08 398

  1. Opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na „wykonaniu i montażu 3 szt. tablic informacyjno-pamiątkowych  dla projektu pn. Kompleksowa rewitalizacja wyznaczonego obszaru na terenie Gminy Szydłów w celu zapewnienia wysokiej jakości życia mieszkańców realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014 – 2020, Oś priorytetowa 6 – Rozwój miast, Działanie 5 – Rewitalizacja obszarów miejskich i wiejskich.

Tablica musi zawierać:

  1. nazwę Beneficjenta – Gmina Szydłów,
  2. tytuł Projektu – „Kompleksowa rewitalizacja wyznaczonego obszaru na terenie Gminy Szydłów w celu zapewnienia wysokiej jakości życia mieszkańców”,
  3. cel projektu – „Rozwój społeczno-gospodarczy oraz zwiększenie potencjału turystycznego Szydłowa poprzez kompleksowe i zintegrowane działania rewitalizacyjne na rzecz lokalnej społeczności”,
  4. zestaw logo – znaki FE (tj. Fundusze Europejskie Program Regionalny), barwy RP, znak UE (tj. Unia Europejska Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego) oraz znak Województwa Świętokrzyskiego (tj. herb Województwa Świętokrzyskiego i napis „Województwo Świętokrzyskie”),
  5. adres portalu www.mapadotacji.gov.pl.

Wymiary tablicy pamiątkowej:

Tablica jednostronna o wymiarach min. 80 x 120 cm.

Ważne!

Zakres zamówienia:

  1. Wykonanie 3 szt tablic informacyjno-pamiątkowych zgodnie z zaleceniami Zamawiającego (o różnej treści),
  2. dostawa tablic wraz z montażem w miejscach realizacji projektu, wskazanym przez Zamawiającego. Tablice wolnostojące montowane do podłoża. Materiał, z którego mają być wykonane tablice musi być trwały, estetyczny i odporny na zjawiska atmosferyczne przez okres minimum 5 lat.
  3. 5 lat gwarancji.
  1. Opis sposobu obliczania ceny
  1. Na załączonym formularzu oferty, należy przedstawić cenę brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia.
  2. Wartość cenową należy podać w złotych polskich cyfrą – z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku oraz słownie.
  3. Cena powinna zawierać wszelkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia.
  4. Wszelkie rozliczenia pomiędzy Zamawiającym, a Wykonawcą odbywać się będą w złotych polskich.
  5. Rozliczenie finansowe za realizację przedmiotu zamówienia nastąpi na podstawie faktury końcowej wystawionej za wykonaną dostawę potwierdzoną protokołem zdawczo-odbiorczym.
  1.   Rodzaje i opis kryteriów

Przy wyborze ofert Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:

1 kryterium: cena – 100%.

Zamawiający wybierze ofertę z najniższą zaoferowaną ceną (jeśli cena oferty z najniższą ceną nie przekroczy kwoty, jaką Zamawiający przeznaczył na realizację zamówienia). Wynik postępowania będzie umieszczony na stronie internetowej Zamawiającego.

  1. Termin realizacji zamówienia

Zamówienie należy wykonać do dnia 29-01-2021 r.

  1. Termin i sposób składania ofert składania ofert.

Ofertę cenową należy złożyć w terminie do dnia 29-12-2020 r., godz. 12:00 w siedzibie Zamawiającego: Gmina Szydłów, ul. Rynek 2, 28-225 Szydłów, Sekretariat – pokój 11, faksem nr: 41 354-51-25, lub e- mailem na adres:

  1. Informacje o formalnościach
  1. Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiający zamieści na stronie internetowej informację o wyniku postępowania.
  2. Zamawiający zawrze umowę z wybranym Wykonawcą po wyborze najkorzystniejszej oferty, ale nie później niż w terminie związania ofertą.
  3. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający wybierze kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny. W przypadku, gdy zostaną złożone dwie oferty o takiej samej a zarazem najniższej cenie, Wykonawcy, którzy złożyli te oferty zostaną poproszeni o złożenie ofert dodatkowych z ceną nie wyższą od zaoferowanej w ofercie podstawowej – do skutecznego rozstrzygnięcia postępowania.

 

Załączniki:

1. Formularz ofertowy

2. Projekt umowy