Zapytanie ofertowe
Podtytuł: na wykonanie i dostawę tablic informacyjno-pamiątkowych w ramach promocji projektu
pn. „Kompleksowa rewitalizacja wyznaczonego obszaru na terenie Gminy Szydłów w celu zapewnienia wysokiej jakości życia mieszkańców”
Zapytanie ofertowe
Postępowanie prowadzone w oparciu o art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.
Prawo zamówień publicznych /t. j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 ze zm./
na wykonanie i dostawę tablic informacyjno-pamiątkowych w ramach promocji projektu
pn. „Kompleksowa rewitalizacja wyznaczonego obszaru na terenie Gminy Szydłów w celu zapewnienia wysokiej jakości życia mieszkańców” realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014 – 2020, Oś priorytetowa 6 – Rozwój miast, Działanie 5 – Rewitalizacja obszarów miejskich i wiejskich.
- Zamawiający
Gmina Szydłów, ul. Rynek, 28-225 Szydłów; tel./faks 41 354 51 25, REGON 291010814,
NIP 866 16 08 398
- Opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na „wykonaniu i montażu 3 szt. tablic informacyjno-pamiątkowych dla projektu pn. „Kompleksowa rewitalizacja wyznaczonego obszaru na terenie Gminy Szydłów w celu zapewnienia wysokiej jakości życia mieszkańców” realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014 – 2020, Oś priorytetowa 6 – Rozwój miast, Działanie 5 – Rewitalizacja obszarów miejskich i wiejskich.
Tablica musi zawierać:
- nazwę Beneficjenta – Gmina Szydłów,
- tytuł Projektu – „Kompleksowa rewitalizacja wyznaczonego obszaru na terenie Gminy Szydłów w celu zapewnienia wysokiej jakości życia mieszkańców”,
- cel projektu – „Rozwój społeczno-gospodarczy oraz zwiększenie potencjału turystycznego Szydłowa poprzez kompleksowe i zintegrowane działania rewitalizacyjne na rzecz lokalnej społeczności”,
- zestaw logo – znaki FE (tj. Fundusze Europejskie Program Regionalny), barwy RP, znak UE (tj. Unia Europejska Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego) oraz znak Województwa Świętokrzyskiego (tj. herb Województwa Świętokrzyskiego i napis „Województwo Świętokrzyskie”),
- adres portalu www.mapadotacji.gov.pl.
Wymiary tablicy pamiątkowej:
Tablica jednostronna o wymiarach min. 80 x 120 cm.
Ważne!
- Znaki i informacje na tablicy muszą być czytelne.
- Tablica pamiątkowa nie może zawierać innych informacji i elementów graficznych.
- Wzór tablicy dostępny na stronie Urzędu Marszałkowskiego Województwa Świętokrzyskiego: http://www.2014-2020.rpo-swietokrzyskie.pl/realizuje-projekt/poznaj-zasady-promowania-projektu (Zasady dla umów podpisanych od 1 stycznia 2018 r.), w zakładce Karta Wizualizacji RPO WŚ na lata 2014-2020 (od 1 stycznia 2018). Pod ww. adresem dostępne są również pozostałe informacje dotyczące zasad informacji i promocji projektów.
Projekt tablicy wymaga akceptacji Zamawiającego.
Zakres zamówienia:
- Wykonanie 3 szt tablic informacyjno-pamiątkowych zgodnie z zaleceniami Zamawiającego (o różnej treści),
- dostawa tablic wraz z montażem w miejscach realizacji projektu, wskazanym przez Zamawiającego. Tablice wolnostojące montowane do podłoża. Materiał, z którego mają być wykonane tablice musi być trwały, estetyczny i odporny na zjawiska atmosferyczne przez okres minimum 5 lat.
- 5 lat gwarancji.
- Opis sposobu obliczania ceny
- Na załączonym formularzu oferty, należy przedstawić cenę brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia.
- Wartość cenową należy podać w złotych polskich cyfrą – z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku oraz słownie.
- Cena powinna zawierać wszelkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia.
- Wszelkie rozliczenia pomiędzy Zamawiającym, a Wykonawcą odbywać się będą w złotych polskich.
- Rozliczenie finansowe za realizację przedmiotu zamówienia nastąpi na podstawie faktury końcowej wystawionej za wykonaną dostawę potwierdzoną protokołem zdawczo-odbiorczym.
- Rodzaje i opis kryteriów
Przy wyborze ofert Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:
1 kryterium: cena – 100%.
Zamawiający wybierze ofertę z najniższą zaoferowaną ceną (jeśli cena oferty z najniższą ceną nie przekroczy kwoty, jaką Zamawiający przeznaczył na realizację zamówienia). Wynik postępowania będzie umieszczony na stronie internetowej Zamawiającego.
- Termin realizacji zamówienia
Zamówienie należy wykonać do dnia 29-01-2021 r.
- Termin i sposób składania ofert składania ofert.
Ofertę cenową należy złożyć w terminie do dnia 29-12-2020 r., godz. 12:00 w siedzibie Zamawiającego: Gmina Szydłów, ul. Rynek 2, 28-225 Szydłów, Sekretariat – pokój 11, faksem nr: 41 354-51-25, lub e- mailem na adres:
- Informacje o formalnościach
- Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiający zamieści na stronie internetowej informację o wyniku postępowania.
- Zamawiający zawrze umowę z wybranym Wykonawcą po wyborze najkorzystniejszej oferty, ale nie później niż w terminie związania ofertą.
- Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający wybierze kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny. W przypadku, gdy zostaną złożone dwie oferty o takiej samej a zarazem najniższej cenie, Wykonawcy, którzy złożyli te oferty zostaną poproszeni o złożenie ofert dodatkowych z ceną nie wyższą od zaoferowanej w ofercie podstawowej – do skutecznego rozstrzygnięcia postępowania.
Załączniki:
1. Formularz ofertowy
2. Projekt umowy