Artykuł pochodzi ze strony: www.szydlow.bip.jur.pl

Adres artykułu: www.szydlow.bip.jur.pl/artykuly/3805

INFORMACJA O KWOCIE, JAKĄ ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA PRZEZNACZYĆ NA SFINANSOWANIE ZAMÓWIENIA

Podtytuł: „Remont dróg przy użyciu kruszywa w ramach funduszu sołeckiego na terenie gminy Szydłów”

Szydłów, dnia 01.06.2021 r.

 

 

 

 

 

INFORMACJA O KWOCIE, JAKĄ ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA PRZEZNACZYĆ

NA SFINANSOWANIE ZAMÓWIENIA

 

dotyczy postępowania w sprawie udzielenia zamówienia publicznego na:

 

 

„Remont dróg przy użyciu kruszywa w ramach funduszu sołeckiego na terenie gminy Szydłów”

 

 

 

 

                Zamawiający Gmina Szydłów, ul. Rynek 2, 28-225 Szydłów, działając na podstawie art. 222 ust. 4 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 2019 ze zm.) informuje, iż na realizację zamówienia zamierza przeznaczyć kwotę brutto 177 808,80 zł, w tym:

Zadanie 1: 157 784,40 zł brutto

Zadanie 2: 20 024,40  zł brutto