Zaproszenie do składania ofert
Podtytuł: „Nadzór inwestorski przy realizacji zadania pn. Przebudowa dróg na terenie gminy Szydłów (w systemie zaprojektuj i wybuduj)”
Zaproszenie do składania ofert
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, którego wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości 130 000 zł netto, prowadzone z wyłączeniem przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 z późn. zm.), na zadanie pn. „Nadzór inwestorski przy realizacji zadania pn. Przebudowa dróg na terenie gminy Szydłów (w systemie zaprojektuj i wybuduj)”
- Zamawiający
Gmina Szydłów, ul. Rynek 2, 28-225 Szydłów, tel./faks 41 354 51 25, REGON 291010814,
NIP 866 16 08 398
- Opis przedmiotu zamówienia
- Przedmiotem zamówienia jest usługa nadzoru inwestorskiego w specjalności Inżynieryjnej – drogowej dla poniższego zakresu robót:
Zadanie 1 - Przebudowa dróg na terenie gminy Szydłów (Część I)
- Droga wewnętrzna zlokalizowana na działce ewidencyjnej nr 141/1 w miejscowości Grabki Duże (szacowana długość ok. 160 m od drogi wojewódzkiej nr 765).
- Droga wewnętrzna zlokalizowana na działce ewidencyjnej nr 255/2 w miejscowości Grabki Duże, (szacowana długość ok. 195m).
- Droga wewnętrzna zlokalizowana na działkach ewidencyjnych nr 2503/2, 2504 i 2502
w miejscowości Szydłów oraz na działce ewidencyjnej nr 466 w miejscowości Wola Żyzna
i na działce ewidencyjnej nr 326 w miejscowości Solec Stary (w całości, z wyłączeniem działki nr 2502, na której przebudowa realizowana będzie tylko w obrębie skrzyżowania
z działkami 2503/2, 2504), (szacowana długość ok. 2590 m).
- Droga wewnętrzna zlokalizowana na działce ewidencyjnej nr 550 w miejscowości Potok
(szacowana długość ok. 390 m).
- Droga wewnętrzna zlokalizowana na działce ewidencyjnej nr 40/1 w miejscowości Brzeziny (w całości), (szacowana długość ok. 510 m).
Zadanie 2 - Przebudowa dróg na terenie gminy Szydłów (Część II)
- Droga wewnętrzna zlokalizowana na działce ewidencyjnej nr 286/3 w miejscowości Rudki (w całości), (szacowana długość ok. 386 m).
- Droga wewnętrzna zlokalizowana na działce ewidencyjnej nr 522 w miejscowości Rudki
(w całości), (szacowana długość ok. 345 m).
- Droga wewnętrzna zlokalizowana na działce ewidencyjnej nr 480 w miejscowości Wola Żyzna (w całości), (szacowana długość ok. 345 m).
- Droga wewnętrzna zlokalizowana na działce ewidencyjnej nr 45 w miejscowości Jabłonica (szacowana długość ok. 480 m od drogi gminnej 390022).
- Droga wewnętrzna zlokalizowana na działkach ewidencyjnych nr 579 i 2502
w miejscowości Szydłów (szacowana długość ok. 510 m od drogi wojewódzkiej nr 756).
- Droga wewnętrzna zlokalizowana na działce ewidencyjnej nr 189 w miejscowości Wolica (szacowana długość ok. 560 m od drogi powiatowej Z 0038 T).
Szczegółowy zakres obowiązków określony jest w zał. 1 do umowy „Wykaz obowiązków i zakresu czynności nadzoru inwestorskiego”.
- Realizacja zadania pn. „Przebudowa dróg na terenie gminy Szydłów (w systemie zaprojektuj i wybuduj)” została dofinansowana ze środków programu Polski Ład.
- Opis sposobu obliczania ceny
- Na załączonym formularzu oferty, należy przedstawić cenę brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia.
- Wartość cenową należy podać w złotych polskich cyfrą – z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku oraz słownie.
- Cena powinna zawierać wszelkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia.
- Wszelkie rozliczenia pomiędzy Zamawiającym, a Wykonawcą odbywać się będą w złotych polskich.
- Rodzaje i opis kryteriów
Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował kryterium ceny – 100%.
Zamawiający wybierze ofertę z najniższą zaoferowaną ceną (jeśli cena najkorzystniejszej oferty nie przekroczy kwoty, jaką Zamawiający przeznaczył na realizację zamówienia).
- Termin realizacji zamówienia
Zamówienie należy wykonać w terminie: nie dłużej niż do 29.12.2023 r.
- Termin i sposób składania ofert.
Ofertę cenową należy złożyć w terminie do dnia 20.05.2022 r. w siedzibie Zamawiającego: Gmina Szydłów, ul. Rynek 2, 28-225 Szydłów, Sekretariat – pokój 11 lub e-mailem na adres: gmina@szydlow.pl.
- Informacje o formalnościach
- Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiający zamieści na stronie internetowej informację o wyniku postępowania. Zamawiający powiadomi Wykonawcę, którego ofertę uzna za najkorzystniejszą wskazując miejsce i termin podpisania umowy.
- Zamawiający zawrze umowę z wybranym Wykonawcą po wyborze najkorzystniejszej oferty.
- Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający wybierze kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny. W przypadku, gdy zostaną złożone dwie oferty o takiej samej, a zarazem najniższej cenie, Wykonawcy, którzy złożyli te oferty zostaną poproszeni o złożenie ofert dodatkowych z ceną nie wyższą od zaoferowanej w ofercie podstawowej – do skutecznego rozstrzygnięcia postępowania.
- Zamawiający zastrzega sobie uprawnienie do unieważnienia postępowania bez podania przyczyny, a także do zakończenia postępowania bez wybrania jakiejkolwiek oferty.
- Klauzula informacyjna z art. 13 ust. 1 i 2 RODO w celu związanym z postępowaniem
o udzielenie zamówienia publicznego, którego wartość bez podatku od towarów i usług jest mniejsza niż kwota 130.000,00 zł
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016 r, str. 1), dalej „Rozporządzenie”, informuję, że:
- Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Urząd Miasta i Gminy Szydłów (ul. Rynek 2, 28-225 Szydłów), tel. kontaktowy: 41 35 45 125, adres e-mail: gmina@szydlow.pl).
- W sprawach z zakresu ochrony danych osobowych może się Pani/Pan kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych pod adresem e-mail: inspektor@cbi24.pl.
- Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu związanym z zamówieniem, których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości 130 000 zł netto, prowadzonym z wyłączeniem przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych.
- Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez okres 10 pełnych lat kalendarzowych, licząc od 1 stycznia roku następnego po roku, w którym nastąpiło zakończenie sprawy (11 lat) na podstawie Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych.
- Podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych jest art. 6 ust. 1 lit. c) ww. Rozporządzenia w związku z przepisami ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 713 z późn. zm.).
- Pani/Pana dane osobowe będą ujawniane osobom działającym z upoważnienia administratora, mającym dostęp do danych osobowych i przetwarzającym je wyłącznie na polecenie administratora, chyba że wymaga tego prawo UE lub prawo państwa członkowskiego. Pani/Pana dane mogą zostać przekazane podmiotom zewnętrznym na podstawie umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych - dostawcy usług poczty mailowej, strony BIP, dostawcy usług informatycznych w zakresie programów księgowo-ewidencyjnych.
- Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych związanym z udziałem w postępowaniu; konsekwencją niepodania danych jest brak możliwości udziału w postępowaniu.
- Osoba, której dane dotyczą ma prawo do:
- dostępu do treści swoich danych oraz możliwości ich poprawiania, sprostowania, ograniczenia przetwarzania,
- w przypadku gdy przetwarzanie danych odbywa się z naruszeniem przepisów Rozporządzenia służy prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
- Osobie, której dane dotyczą nie przysługuje:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e Rozporządzenia prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 Rozporządzenia;
- na podstawie art. 21 Rozporządzenia prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c Rozporządzenia.
- W przypadku, gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 Rozporządzenia, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, Administrator może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
- Skorzystanie przez osobę, której dane dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych, o którym mowa w art. 16 Rozporządzenia, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania ani zmianą postanowień umowy.
- Wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 Rozporządzenia, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania.
- Od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku, gdy wniesienie żądania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 Rozporządzenia, spowoduje ograniczenie przetwarzania danych osobowych zawartych w protokole i załącznikach do protokołu, Administrator nie udostępnia tych danych zawartych w protokole i w załącznikach do protokołu, chyba, że zachodzą przesłanki, o których mowa w art. 18 ust. 2 Rozporządzenia.
- Skorzystanie przez osobę, której dane dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, o którym mowa w art. 16 Rozporządzenia, nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
- Ponadto informujemy, iż w związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych nie podlega Pan/Pani decyzjom, które się opierają wyłącznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu, w tym profilowaniu, o czym stanowi art. 22 Rozporządzenia.
Załączniki:
- Formularz ofertowy
- Projekt umowy i wykaz obowiązków i zakresu czynności nadzoru inwestorskiego,
- Program funkcjonalno – użytkowy.