Zaproszenie do składania ofert
Podtytuł: „Dostawa i montaż osłon grzejników centralnego ogrzewania – Szkoła Podstawowa w Szydłowie”
Zaproszenie do składania ofert
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, którego wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości 130 000 zł netto, prowadzone z wyłączeniem przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 z późn. zm.), na zadanie pn. „Dostawa i montaż osłon grzejników centralnego ogrzewania – Szkoła Podstawowa w Szydłowie” w ramach zadania „Termomodernizacja budynku użyteczności publicznej – Szkoły Podstawowej przy ul.
Szkolnej 12”
- Zamawiający
Gmina Szydłów, ul. Rynek 2, 28-225 Szydłów, tel./faks 41 354 51 25, REGON 291010814,
NIP 866 16 08 398
- Opis przedmiotu zamówienia
- Zamawiający zleca, a Wykonawca przyjmuje do wykonania przedmiot zamówienia polegający na wykonaniu, dostawie i montażu osłon grzejników centralnego ogrzewania chroniących od bezpośredniego kontaktu z elementami grzejnymi, o następujących cechach:
- osłony pełne tzw. skrzynkowe, wiszące,
- osłony wykonane z laminowanej płyty MDF, grubość minimum 12 mm,
- Zamawiający uszczegółowi zamówienie o podanie kolorów osłon w ciągu 5 dniu od podpisania umowy (kolory dostępne do wyboru: biały, żółty, zielony, niebieski),
- osłony z perforacją na każdym boku np. w kształcie koła,
- Zastosowane materiały powinny posiadać wymagane prawem atesty, certyfikaty oraz być dopuszczone do stosowania w budynkach oświatowych.
- Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności:
- dostawę osłon do sal i pomieszczeń, w których będą przebywać uczniowie wraz z transportem, wniesieniem i montażem w miejscach wskazanych przez Zamawiającego,
- montaż według instrukcji producenta,
- posprzątanie pomieszczeń wraz z wywiezieniem opakowań, i innych elementów pozostałych po montażu,
- gwarancję jakości udzieloną na okres zgodny z treścią umowy oraz wynikającą z Oferty.
- Miejsce dostawy i montażu: Polska, województwo świętokrzyskie, powiat staszowski, gmina Szydłów, ul. Szkolna 10 i 12, 28-225 Szydłów.
Wymiary grzejnika [cm]
|
Ilość osłon o głębokości min.
|
wysokość
|
szerokość
|
20 cm
|
25 cm
|
60
|
40
|
0
|
0
|
50
|
1
|
0
|
60
|
1
|
0
|
80
|
1
|
0
|
90
|
1
|
0
|
100
|
15
|
2
|
110
|
5
|
0
|
120
|
7
|
1
|
140
|
4
|
0
|
160
|
2
|
0
|
|
|
37
|
3
|
|
|
Razem 40 szt.
|
- Wymagania:
- wymiary osłon dostosowane do wymiarów elementów grzejnych (podane w tabeli wymiary dotyczą samych płyt grzejników bez elementu termostat, w tabeli podano minimalną przybliżoną głębokość osłony – prawidłową głębokość osłony Wykonawca określa samodzielnie przed wykonaniem przedmiotu zamówienia), ilość osłon zgodna z danymi zawartymi w tabeli,
- przed wykonaniem każdego z elementów osłon grzejnikowych należy, we własnym zakresie pobrać rzeczywiste wymiary z pomieszczeń,
- Wykonawca zobowiązuje się do wykonania Przedmiotu umowy z najwyższą starannością, zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami, zasadami wiedzy technicznej oraz do zapewnienia najwyższej jakości prac montażowych i towarzyszących dostawie,
- Wykonawca powinien zorganizować i prowadzić roboty w sposób bezkolizyjny z wykonywaniem obowiązków przez pracowników szkoły i uczniów oraz z innymi osobami wykonującymi w tym czasie roboty budowlane bądź prace porządkowe w budynku.
- Opis sposobu obliczania ceny
- Na załączonym formularzu oferty, należy przedstawić cenę brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia.
- Wartość cenową należy podać w złotych polskich cyfrą – z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku oraz słownie.
- Cena powinna zawierać wszelkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia.
- Wszelkie rozliczenia pomiędzy Zamawiającym, a Wykonawcą odbywać się będą w złotych polskich.
- Rodzaje i opis kryteriów
Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował kryterium ceny – 100%.
Zamawiający wybierze ofertę z najniższą zaoferowaną ceną (jeśli cena najkorzystniejszej oferty nie przekroczy kwoty, jaką Zamawiający przeznaczył na realizację zamówienia).
- Termin realizacji zamówienia
Zamówienie należy wykonać w terminie: do 16 sierpnia 2022 r.
Realizacja zamówienia winna być przeprowadzona z uwzględnieniem okresów przygotowawczych związanych z zakupami materiałów, wykonaniem, transportem na miejsce budowy, przygotowaniami do prac montażowych, aby nie spowodować żadnych opóźnień w realizacji.
- Termin i sposób składania ofert.
Ofertę cenową należy złożyć w terminie do dnia 13.07.2022 r. w siedzibie Zamawiającego: Gmina Szydłów, ul. Rynek 2, 28-225 Szydłów, Sekretariat – pokój 11 lub e-mailem na adres: gmina@szydlow.pl.
- Informacje o formalnościach
- Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiający zamieści na stronie internetowej informację o wyniku postępowania. Zamawiający powiadomi Wykonawcę, którego ofertę uzna za najkorzystniejszą wskazując miejsce i termin podpisania umowy.
- Zamawiający zawrze umowę z wybranym Wykonawcą po wyborze najkorzystniejszej oferty.
- Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający wybierze kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny. W przypadku, gdy zostaną złożone dwie oferty o takiej samej, a zarazem najniższej cenie, Wykonawcy, którzy złożyli te oferty zostaną poproszeni o złożenie ofert dodatkowych z ceną nie wyższą od zaoferowanej w ofercie podstawowej – do skutecznego rozstrzygnięcia postępowania.
- Zamawiający zastrzega sobie uprawnienie do unieważnienia postępowania bez podania przyczyny, a także do zakończenia postępowania bez wybrania jakiejkolwiek oferty.
- Klauzula informacyjna z art. 13 ust. 1 i 2 RODO w celu związanym z postępowaniem
o udzielenie zamówienia publicznego, którego wartość bez podatku od towarów i usług jest mniejsza niż kwota 130.000,00 zł
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016 r, str. 1), dalej „Rozporządzenie”, informuję, że:
- Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Urząd Miasta i Gminy Szydłów (ul. Rynek 2, 28-225 Szydłów), tel. kontaktowy: 41 35 45 125, adres e-mail: gmina@szydlow.pl).
- W sprawach z zakresu ochrony danych osobowych może się Pani/Pan kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych pod adresem e-mail: inspektor@cbi24.pl.
- Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu związanym z zamówieniem, których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości 130 000 zł netto, prowadzonym z wyłączeniem przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych.
- Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez okres 10 pełnych lat kalendarzowych, licząc od 1 stycznia roku następnego po roku, w którym nastąpiło zakończenie sprawy (11 lat) na podstawie Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych.
- Podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych jest art. 6 ust. 1 lit. c) ww. Rozporządzenia w związku z przepisami ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 713 z późn. zm.).
- Pani/Pana dane osobowe będą ujawniane osobom działającym z upoważnienia administratora, mającym dostęp do danych osobowych i przetwarzającym je wyłącznie na polecenie administratora, chyba że wymaga tego prawo UE lub prawo państwa członkowskiego. Pani/Pana dane mogą zostać przekazane podmiotom zewnętrznym na podstawie umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych - dostawcy usług poczty mailowej, strony BIP, dostawcy usług informatycznych w zakresie programów księgowo-ewidencyjnych.
- Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych związanym z udziałem w postępowaniu; konsekwencją niepodania danych jest brak możliwości udziału w postępowaniu.
- Osoba, której dane dotyczą ma prawo do:
- dostępu do treści swoich danych oraz możliwości ich poprawiania, sprostowania, ograniczenia przetwarzania,
- w przypadku gdy przetwarzanie danych odbywa się z naruszeniem przepisów Rozporządzenia służy prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
- Osobie, której dane dotyczą nie przysługuje:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e Rozporządzenia prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 Rozporządzenia;
- na podstawie art. 21 Rozporządzenia prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c Rozporządzenia.
- W przypadku, gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 Rozporządzenia, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, Administrator może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
- Skorzystanie przez osobę, której dane dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych, o którym mowa w art. 16 Rozporządzenia, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania ani zmianą postanowień umowy.
- Wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 Rozporządzenia, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania.
- Od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku, gdy wniesienie żądania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 Rozporządzenia, spowoduje ograniczenie przetwarzania danych osobowych zawartych w protokole i załącznikach do protokołu, Administrator nie udostępnia tych danych zawartych w protokole i w załącznikach do protokołu, chyba, że zachodzą przesłanki, o których mowa w art. 18 ust. 2 Rozporządzenia.
- Skorzystanie przez osobę, której dane dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, o którym mowa w art. 16 Rozporządzenia, nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
- Ponadto informujemy, iż w związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych nie podlega Pan/Pani decyzjom, które się opierają wyłącznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu, w tym profilowaniu, o czym stanowi art. 22 Rozporządzenia.
Załączniki:
1. Formularz ofertowy;
2. Projekt umowy.