Pokaż/ukryj informację o istniejących skrótach klawiszowych

Skróty klawiszowe:

Włącz lektora.
Wyłącz lektora.

Nabór na wolne stanowisko w UMiG Szydłów

Wyświetl stronę główną » Nabory na stanowiska » Nabór na wolne stanowisko w UMiG Szydłów

Podtytuł: „Stanowisko ds. wymiaru podatków i opłat”

OGŁOSZENIE BURMISTRZA MIASTA I GMINY SZYDŁÓW

z dnia 27 września 2023 r.

o naborze na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Miasta i Gminy w Szydłowie

 

 

  1. Nazwa stanowiska pracy

„Stanowisko ds. wymiaru podatków i opłat

  1. Wymagania niezbędne:
  1. Obywatelstwo polskie,
  2. Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  3. Prawomocnie skazana za przestępstwo przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo skarbowe,
  4. Posiada wykształcenie wyższe.
  5. Znajomość przepisów prawa z zakresu wykonywanych obowiązków: ustawy o samorządzie gminnym, rachunkowości, finansach publicznych, ordynacji podatkowej, postepowania egzekucyjnego w administracji, opłaty skarbowej, o ochronie danych osobowych oraz prawa miejscowego,
  6. Nieposzlakowana opinia,
  7. Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na danym stanowisku.

 

  1. Wymagania dodatkowe:
  1. Minimum 3 letni staż pracy,
  2. Znajomość systemu Respons,
  3. Wysoka kultura osobista.
  4. Umiejętność planowania, sprawnej organizacji pracy i podejmowania decyzji.
  5. Komunikatywność, umiejętność współpracy.
  6. Umiejętność publicznego prezentowania stanowiska.
  7. Samodzielność, rzetelność, dokładność, odpowiedzialność i dyspozycyjność.
  8. Posiadanie prawa jazdy kategorii B.

 

  1. Zakres wykonywania zadań na stanowisku:
  1. W zakresie księgowości podatkowej, w tym w szczególności:
  1. zakładanie i prowadzenie kart: gospodarstw, nieruchomości, podatku rolnego
    i leśnego, podatku od środków transportowych, opłat za odbiór odpadów komunalnych,
  2. wymiar podatku na podstawie deklaracji złożonych przez podatników i kontrola rzetelności podanych informacji, 
  3. aktualizacja ewidencji podatników na podstawie informacji przekazywanych ze Starostwa Powiatowego, 
  4. przygotowanie i przekazanie inkasentom decyzji o wymiarze podatku dla osób fizycznych, 
  5. wprowadzanie korekt w wymiarze podatku związanych z nabyciem lub zbyciem nieruchomości albo ze zmianami w klasyfikacji gruntów,
  6. prowadzenie ewidencji skutków zwolnień, ulg i umorzeń podatków i opłat dla celów sprawozdawczości budżetowej,
  7. opracowywanie decyzji administracyjnych z zakresu prowadzonych spraw, wydawanie zaświadczeń przedmiotowo związanych ze sprawami należącymi do właściwości Referatu Finansowego,
  8. naliczanie i egzekwowanie opłat planistycznych, według stawek procentowych określonych w planie miejscowym.
  9. opracowanie projektów uchwał Rady Miejskiej w zakresie podatków i opłat.
  10. przestrzeganie terminowego i prawidłowego obiegu dokumentów,
  11. wykonywanie innych poleceń zleconych przez Burmistrza.

 

2. w zakresie obsługi kasowej urzędu, w tym w szczególności:

  1. podejmowanie gotówki z rachunków bankowych, zgodnie z zaleceniem osób upoważnionych do podpisywania dyspozycji pieniężnych,
  2. dokonywanie wypłat z tytułu zatwierdzonych do wypłaty dokumentów (list płac, rachunków, faktur, delegacji służbowych, itd.),
  3. przyjmowanie wpłat do kasy i odprowadzanie gotówki do banku,
  4. sporządzanie raportów kasowych,
  5. pobieranie opłaty skarbowej i wystawianie pokwitowań jej poboru,

 

3. w zakresie majątku gminy

  1. prowadzenie ewidencji ilościowych i ilościowo-wartościowych składników majątku trwałego, (ksiąg inwentarzowych środków trwałych i wartości niematerialnych i prawnych),
  2. prowadzenie ewidencji środków trwałych, wartości niematerialnych i prawnych w systemie komputerowym – program „Środki trwałe”, sporządzanie dokumentów obrotu środkami trwałymi, przygotowywanie informacji o stanie mienia komunalnego – zbiorcze informacje od wszystkich jednostek organizacyjnych gminy.
  3. prowadzenie ewidencji i dokonywanie umorzeń środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych.
  4. sporządzanie sprawozdań GUS dotyczących środków trwałych, wartości niematerialnych
    i prawnych oraz inwestycji (środków trwałych w budowie).

 

V. Wymagane dokumenty:

  1. list motywacyjny;
  2. życiorys (CV);
  3. oryginał kwestionariusza osobowego dla osoby ubiegającej się o przyjęcie do pracy;
  4. oświadczenie o niekaralności za przestępstwa umyślne, ścigane z oskarżenia publicznego oraz umyślne przestępstwo skarbowe;
  5. oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnej oraz korzystania w pełni z praw publicznych;
  6. oświadczenie o stanie zdrowia;
  7. oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji;
  8. kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie;
  9. kserokopie innych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach;
  10. kserokopie świadectw pracy lub innych dokumentów potwierdzających staż pracy.
     
  1. Warunki pracy na stanowisku:
  1. Rodzaj pracy: praca umysłowa.
  2. Wymiar czasu pracy: pełny etat.
  3. Czas pracy: stałe godziny pracy od 730 do 1530, tylko w czwartek od 830 do 1630.
  4. Wynagrodzenie: stałe.
  5. Rozpoczęcie wykonywanej pracy: październik 2023 r.
  6. Stosunek pracy pracownika samorządowego zatrudnionego na podstawie umowy
    o pracę nawiązuje się na czas nieokreślony lub na czas określony.

 

  1. Inne informacje
  1. Osoby, których oferty zostaną odrzucone, nie będą powiadamiane.
  2. Oferty, które wpłyną po terminie nie będą rozpatrywane, o zachowaniu terminu decyduje data wpływu, aplikacje, które wpłyną do Urzędu po określonym terminie nie będą rozpatrywane.
  3. Otrzymanych dokumentów nie odsyłamy, można je odebrać osobiście w Urzędzie w pokoju nr 16, a po upływie 90 dni od daty ogłoszenia wyników naboru nastąpi ich zniszczenie.
  4. Informacja wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Gminy Szydłów oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Urzędu Miasta i Gminy Szydłów przy ul. Rynek 2 w Szydłowie.

 

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych nie osiągnął 6%.

 

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać lub przesłać w terminie do dnia
9 października 2023 r. do godz. 1530 pod adresem:

 

Urząd Miasta i Gminy Szydłów
ul. Rynek 2

28-225 Szydłów
 

 

w zaklejonych kopertach z dopiskiem: „Nabór na wolne Stanowisko ds. wymiaru podatków i opłat

Informacje

Rejestr zmian

2023-09-27 12:28

Dodanie artykułu - Mateusz Szwarc

Filtrowanie bieżącej kategorii
Oficjalna strona www

Urząd Miasta i Gminy Szydłów
ul. Rynek 2
28-225 Szydłów

 

woj. świętokrzyskie
tel./fax 41 354 51 25
gmina@szydlow.pl
 
 

 

Elektroniczna Platforma Usług Administracji Publicznej Strona Dziennika Ustaw Monitor Polski Oficjalna strona Biuletynu Informacji Publicznej

Szukaj w BIP

Twoja przeglądarka internetowa, bądź system operacyjny, nie wspierają lektora w polskiej wersji językowej.