Pokaż/ukryj informację o istniejących skrótach klawiszowych

Skróty klawiszowe:

Włącz lektora.
Wyłącz lektora.

ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT

Wyświetl stronę główną » Zamówienia publiczne poniżej 130 000 zł (od 01.01.2021 r.) » ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT

Podtytuł: „Budowa placu rekreacyjnego w miejscowości Jabłonica”

Zaproszenie do składania ofert

 

Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, którego wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości 130 000 zł netto, prowadzone z wyłączeniem przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 z późn. zm.), na zadanie pn. „Budowa placu rekreacyjnego w miejscowości Jabłonica”.

 

  1. Zamawiający

Gmina Szydłów, ul. Rynek 2, 28-225 Szydłów; tel./faks 41 354 51 25, REGON 291010814,
NIP 866 16 08 398.

 

  1. Opis przedmiotu zamówienia
  1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn. „Budowa placu rekreacyjnego w miejscowości Jabłonica”.
  2. Zamówienie obejmuje realizację budowy placu rekreacyjnego na działce o numerze ewidencyjnym 100/1 w miejscowości Jabłonica, gmina Szydłów, w zakresie określonym projektami budowlanymi:

 

  1. Budowę placu zabaw i siłowni:
  • Roboty przygotowawcze:
  1. Niwelacja terenu,
  2. Dowiezienie i rozścielenie ziemi pod nawierzchnię trawiastą,
  3. Wykonanie nawierzchni trawiastej,
  4. Strefy bezpieczeństwa,
  • Dostawę i montaż urządzeń siłowni:
  1. Wahadło – 1 szt.,
  2. Biegacz – 1 szt.,  
  • Dostawę i montaż urządzeń placu zabaw:
  1. Bujak ważka – 1 kpl.,
  2. Huśtawki podwójnej – 1 kpl.,
  3. Huśtawki bocianie gniazdo – 1 kpl.,
  • Montaż urządzeń placu zabaw (z materiałów przekazanych przez Zamawiającego):  
  1. Zestawu zabawowego – 1 kpl.,
  2. Karuzeli – 1 kpl.,
  3. Bujak – 1 kpl.,
  4. Huśtawki wagowej – 1 kpl.,
  • Dostawę i montaż:
  1. Ławki z oparciem (stelaż - konstrukcji stalowej, siedzisko i oparcie drewniane) – 3 szt.,
  2. Kosza na śmieci (z blachy ocynkowanej, zabezpieczony od góry daszkiem) – 2 szt.,
  3. Regulaminu siłowni i placu zabaw – 2 szt.,
  • Montaż (z materiałów przekazanych przez Zamawiającego) stojaka na rowery – 1 kpl.,
  • Utwardzenie terenu - wjazd: kostka betonowa o pow. 35,6 m2 (kolor i typ do uzgodnienia
    z Zamawiającym).
  • Kolorystyka i wygląd wszelkich elementów wymaga uzgodnienia z Zamawiającym.

 

  1. Budowę altany rekreacyjnej:
  • altana w wymiarach 5,5 x 6,0 m, oparta na słupach zakotwionych w stopach betonowych
    z betonu C16/20;
  • główna konstrukcja altany drewniana, słupy drewniane o wymiarach 20 x 20 cm;
  • dach wielospadowy o konstrukcji drewnianej pokryty gontem bitumicznym na deskowaniu pełnym, konstrukcję dachu stanowią płatwie o wym. 15 x 18 cm na których oparte są krokwie o wym. 8 x 14 cm;
  • podłoga altany z kostki betonowej gr. 6 cm, zakończonej obrzeżami betonowymi 8 x 30 cm;
  • obudowa altany pełnym deskowaniem i powyżej ażurowo, z dwóch stron;
  • wyposażenie altany w:
  1. grill przenośny – 1 kpl.,
  2. ławka drewniana – 6 szt.,
  3. stół drewniany – 3 szt.,
  4. kosz stalowy na nieczystości stałe – 1 szt.
  • Kolorystyka i wygląd wszelkich elementów wymaga uzgodnienia z Zamawiającym (kolor drewna, pokrycia dachowego, kostki betonowej).

 

  1. Demontaż starego ogrodzenia, o długości ok. 34 mb. wraz z bramą wjazdową, znajdującego się wzdłuż południowej granicy działki nr 100/1. Materiały budowlane pozostające po demontażu tego elementu należy złożyć na działce nr 100/2 i nr 101 w miejscowości Jabłonica.

 

  1. Wykonanie, z materiałów własnych, ogrodzenia, o długości ok. 34 mb. wzdłuż południowej granicy działki nr 100/1 (w miejscu zdemontowanego) w miejscowości Jabłonica. Ogrodzenie panelowe zgrzewane z prętów fi 5mm, wysokość paneli ok. 1,50 m, na słupkach stalowych z daszkami obsadzonych w fundamentach prefabrykowanych i zabetonowanych. Cokół ogrodzenia z deski żelbetowej wys. 25 cm. Kolor ogrodzenia czarny.

 

  1. Uporządkowanie terenu budowy. Odtworzenie ewentualnych, zniszczonych nawierzchni utwardzonych.

 

Uwagi:

  1. Przedmiot zamówienia nie obejmuje zieleni (rozdz. IV w projekcie dotyczącym budowy placu rekreacyjnego).
  2. Szczegółowy zakres robót, wymienionych w punkcie II ustęp 2, określają projekty budowlane i przedmiary robót.
  3. Przedmiary robót są uzupełnieniem opisu przedmiotu zamówienia i nie mogą stanowić jedynej podstawy do obliczenia ceny za wykonanie zamówienia.
  4. Zamawiający zaleca Wykonawcom dokonanie, przed przystąpieniem do przygotowania oferty, wizji lokalnej terenu robót, celem sprawdzenia warunków związanych z wykonaniem prac będących przedmiotem zamówienia oraz celem uzyskania wszelkich informacji koniecznych i przydatnych do oceny prac i złożenia oferty.
  5. Wykonawca uzgodni wybór elementów małej architektury oraz innych elementów wyposażenia, które mają wpływ na estetykę przestrzeni z Zamawiającym, i uzyska, przed montażem, ich akceptacje przez Zamawiającego.
  6. Każdy materiał przed wybudowaniem musi zostać zaakceptowany przez Zamawiającego.
  7. Zamawiający, w terminie 3 dni od zgłoszenia przez Wykonawcę terminu rozpoczęcia budowy, zobowiązuje się do protokolarnego przekazania placu budowy wraz z następującymi urządzeniami placu zabaw do zamontowania: zestaw zabawowy, karuzela, bujak konik, huśtawka wagowa, stojak na rowery.

 

Zadanie dofinansowane ze środków Rządowego Funduszu Inwestycji Lokalnych.

 

  1. Opis sposobu obliczania ceny
  1. Na załączonym formularzu oferty, należy przedstawić cenę brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia.
  2. Wartość cenową należy podać w złotych polskich cyfrą – z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku oraz słownie.
  3. Cena powinna zawierać wszelkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia.
  4. Wszelkie rozliczenia pomiędzy Zamawiającym, a Wykonawcą odbywać się będą w złotych polskich.
  5. Rozliczenie finansowe za realizację przedmiotu zamówienia nastąpi na podstawie faktury końcowej, wystawionej za wykonanie przedmiotu umowy, potwierdzone protokołem końcowym odbioru robót.
  6. Cena nie ulegnie zmianie przez okres ważności umowy i nie będzie podlegała waloryzacji ze względu na inflację.
  7. W przypadku rozbieżności pomiędzy ceną podaną cyfrowo, a słownie, jako wartość właściwa zostanie przyjęta cena podana słownie.

 

  1. Rodzaje i opis kryteriów

Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:

1 kryterium: cena – 100%.

Zamawiający wybierze ofertę z najniższą zaoferowaną ceną (jeśli cena najkorzystniejszej oferty nie przekroczy kwoty, jaką Zamawiający przeznaczył na realizację zamówienia).

 

  1. Termin realizacji zamówienia

Zamówienie należy wykonać w ciągu 6 miesięcy od daty podpisania umowy. 

 

 

  1. Termin i sposób składania ofert składania ofert
  1. Ofertę cenową należy złożyć w terminie do dnia 08.12.2022 r., godz. 9:00 w siedzibie Zamawiającego: Urząd Miasta i Gminy Szydłów, ul. Rynek 2, 28-225 Szydłów, Sekretariat – pokój 11, lub e- mailem na adres: gmina@szydlow.pl.

 

  1. Informacje o formalnościach
  1. Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiający zamieści na stronie internetowej informację o wyniku postępowania. Zamawiający powiadomi Wykonawcę, którego ofertę uzna za najkorzystniejszą wskazując miejsce i termin podpisania umowy.
  2. Zamawiający zawrze umowę z wybranym Wykonawcą po wyborze najkorzystniejszej oferty,
    ale nie później niż w terminie związania ofertą.
  3. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający wybierze kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny. W przypadku, gdy zostaną złożone dwie oferty o takiej samej, a zarazem najniższej cenie, Wykonawcy, którzy złożyli te oferty zostaną poproszeni o złożenie ofert dodatkowych z ceną nie wyższą od zaoferowanej w ofercie podstawowej – do skutecznego rozstrzygnięcia postępowania.
  4. Zamawiający zastrzega sobie uprawnienie do unieważnienia postępowania bez podania przyczyny, a także do zakończenia postępowania bez wybrania jakiejkolwiek oferty.
  5. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się wykonawców, w stosunku, do których zachodzi którakolwiek z okoliczności wskazanych w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego, na czas trwania tych okoliczności. Na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu Wykonawca składa oświadczenie na formularzu ofertowym.
  6. Termin związania ofertą wynosi 30 dni.

 

 

  1. Klauzula informacyjna z art. 13 ust. 1 i 2 RODO w celu związanym z postępowaniem
    o udzielenie zamówienia publicznego, którego wartość bez podatku od towarów i usług jest mniejsza niż kwota 130.000,00 zł

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016 r, str. 1), dalej „Rozporządzenie”, informuję, że:

  1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Urząd Miasta i Gminy Szydłów (ul. Rynek 2, 28-225 Szydłów), tel. kontaktowy: 41 35 45 125, adres e-mail: gmina@szydlow.pl).
  2. W sprawach z zakresu ochrony danych osobowych może się Pani/Pan kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych pod adresem e-mail: inspektor@cbi24.pl.
  3. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu związanym z zamówieniem, których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości 130 000 zł netto, prowadzonym z wyłączeniem przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych.
  4. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez okres 10 pełnych lat kalendarzowych, licząc od 1 stycznia roku następnego po roku, w którym nastąpiło zakończenie sprawy (11 lat) na podstawie Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych.
  5. Podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych jest art. 6 ust. 1 lit. c) ww. Rozporządzenia w związku z przepisami ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 713 z późn. zm.).
  6. Pani/Pana dane osobowe będą ujawniane osobom działającym z upoważnienia administratora, mającym dostęp do danych osobowych i przetwarzającym je wyłącznie na polecenie administratora, chyba że wymaga tego prawo UE lub prawo państwa członkowskiego. Pani/Pana dane mogą zostać przekazane podmiotom zewnętrznym na podstawie umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych - dostawcy usług poczty mailowej, strony BIP, dostawcy usług informatycznych w zakresie programów księgowo-ewidencyjnych.
  7. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych związanym z udziałem w postępowaniu; konsekwencją niepodania danych jest brak możliwości udziału w postępowaniu.
  8. Osoba, której dane dotyczą ma prawo do:
  • dostępu do treści swoich danych oraz możliwości ich poprawiania, sprostowania, ograniczenia przetwarzania,
  • w przypadku gdy przetwarzanie danych odbywa się z naruszeniem przepisów Rozporządzenia służy prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
  1. Osobie, której dane dotyczą nie przysługuje:
  • w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e Rozporządzenia prawo do usunięcia danych osobowych;
  • prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 Rozporządzenia;
  • na podstawie art. 21 Rozporządzenia prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c Rozporządzenia.
  1. W przypadku, gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 Rozporządzenia, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, Administrator może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
  2. Skorzystanie przez osobę, której dane dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych, o którym mowa w art. 16 Rozporządzenia, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania ani zmianą postanowień umowy.
  3. Wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 Rozporządzenia, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania.
  4. Od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku gdy wniesienie żądania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 Rozporządzenia, spowoduje ograniczenie przetwarzania danych osobowych zawartych w protokole i załącznikach do protokołu, Administrator nie udostępnia tych danych zawartych w protokole i w załącznikach do protokołu, chyba że zachodzą przesłanki, o których mowa w art. 18 ust. 2 Rozporządzenia.
  5. Skorzystanie przez osobę, której dane dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, o którym mowa w art. 16 Rozporządzenia, nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
  6. Ponadto informujemy, iż w związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych nie podlega Pan/Pani decyzjom, które się opierają wyłącznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu, w tym profilowaniu, o czym stanowi art. 22 Rozporządzenia.

 

Załączniki:

  1. Formularz ofertowy.
  2. Projekt umowy i Karty gwarancyjnej.
  3. Projekt budowy placu rekreacyjnego.
  4. Przedmiar robót dot. budowy placu rekreacyjnego.
  5. Projekt budowy altany rekreacyjnej.
  6. Przedmiar robót dot. budowy altany rekreacyjnej.

 

 

 

Informacje

Dokumenty

Rejestr zmian

2022-11-30 09:09

Dodanie załącznika/ załączników - Małgorzata Walkowicz

2022-11-30 09:09

Dodanie załącznika/ załączników - Małgorzata Walkowicz

2022-11-30 09:09

Dodanie załącznika/ załączników - Małgorzata Walkowicz

2022-11-30 09:09

Dodanie załącznika/ załączników - Małgorzata Walkowicz

2022-11-30 09:09

Dodanie załącznika/ załączników - Małgorzata Walkowicz

2022-11-30 09:09

Dodanie załącznika/ załączników - Małgorzata Walkowicz

2022-11-30 09:09

Dodanie załącznika/ załączników - Małgorzata Walkowicz

2022-11-30 08:39

Dodanie artykułu - Małgorzata Walkowicz

Filtrowanie bieżącej kategorii
Oficjalna strona www

Urząd Miasta i Gminy Szydłów
ul. Rynek 2
28-225 Szydłów

 

woj. świętokrzyskie
tel./fax 41 354 51 25
gmina@szydlow.pl
 
 

 

Elektroniczna Platforma Usług Administracji Publicznej Strona Dziennika Ustaw Monitor Polski Oficjalna strona Biuletynu Informacji Publicznej

Szukaj w BIP

Twoja przeglądarka internetowa, bądź system operacyjny, nie wspierają lektora w polskiej wersji językowej.