Zaproszenie do składania ofert
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, którego wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości 130 000 zł netto, prowadzone z wyłączeniem przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 z późn. zm.), na zadanie pn.
„Bieżące utrzymanie dróg i dostawa kruszywa w gminie Szydłów”
- Zamawiający
Gmina Szydłów, ul. Rynek 2, 28-225 Szydłów; tel./faks 41 354 51 25, REGON 291010814, NIP 866 16 08 398.
- Opis przedmiotu zamówienia
- Na przedmiot zamówienia składają się następujące, dwie, odrębne części:
Część 1 – Bieżące utrzymanie dróg, przy użyciu kruszywa, na terenie gmin Szydłów
W ramach części 1 zadania, Wykonawca zrealizuje dostawę mieszanki kruszyw łamanych pochodzenia mineralnego o frakcji 0 - 63 mm wraz z jego rozplantowaniem i uwałowaniem, w następujących miejscowościach:
- Szydłów – 365 t,
- Grabki Duże –255 t,
- Wola Żyzna – 230 t,
- Rudki – 120 t,
- Jabłonica – 95 t,
znajdujących się na terenie gminy Szydłów, w miejscach wskazanych przez Zamawiającego.
Część 2 – Dostawa kruszywa dla gminy Szydłów
W ramach części 2 zadania, Wykonawca zrealizuje dostawę mieszanki kruszyw łamanych pochodzenia mineralnego o frakcji:
- 0 – 31,5 mm, w ilości 200 t,
- 31,5 – 63 mm, w ilości 200 t,
w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, znajdującym się na terenie gminy Szydłów.
- W trakcie realizacji części 1 i części 2 zadania:
- Dopuszcza się tolerancje w uziarnieniu kruszywa w przedziale +/- 5 mm.
- Przed przystąpieniem do realizacji dostaw Wykonawca powinien uzyskać wymagane dokumenty dopuszczające wyroby budowlane do obrotu i powszechnego stosowania (np. deklarację właściwości użytkowych, wyniki badań) i przedstawić Zamawiającemu do akceptacji.
- Zawartość frakcji „0” w masie dostarczonego kruszywa nie może przekraczać 12 %.
- Kruszywo powinno być jednorodne, suche, bez domieszek gliny, iłów, oraz materiałów metalowych typu gwoździe, druty ani innych zanieczyszczeń obcych.
- Kruszywo musi posiadać odpowiednie wyniki badań potwierdzające spełnienie odpowiednich norm dla tego rodzaju kruszywa: PN-EN 13242, PN-EN 13043. Dostarczane kruszywo musi posiadać deklarację właściwości użytkowych kruszywa oznakowaną znakiem CE, co wskazuje, że producent bierze na siebie odpowiedzialność za zgodność produktu z deklarowanymi właściwościami użytkowymi oraz za jego zgodność ze wszystkimi mającymi zastosowanie wymaganiami dopuszczającymi do stosowania w budownictwie drogowym.
- Odbiór dostawy odbywać się będzie po wcześniejszym ustaleniu terminu, w czasie od poniedziałku do piątku, w godzinach od 7:30 – 15:30.
- Każdorazowy odbiór materiału dokumentowany będzie przekazaniem dowodu dostawy/zakupu kruszywa przez Wykonawcę. Wykonawca na dostawę danej części zamówienia przekaże dowód WZ wraz z wydrukiem wagowym. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wybiórczej kontroli wagi (tonażu) zamawianej części dostawy w całym okresie trwania umowy. Koszty drugiego ważenia pokrywa Zamawiający.
- Potwierdzenia odbioru materiału będzie dokonywała osoba upoważniona przez Zamawiającego.
- Podane wyżej ilości tonażowe mają charakter szacunkowy i mogą ulec zmianie w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia. Podane ilości służą na potrzeby wyceny oferty. Zamawiający zastrzega możliwość zmniejszenia podanej ilości lub zwiększenia podanej ilości w zależności od potrzeb i możliwości budżetowych. Zaoferowana cena ryczałtowa w ofercie pozostaje bez zmian. Wykonawca wskutek tych zmian nie może rościć sobie prawa do zmiany ceny podanej w ofercie w całym okresie realizacji zamówienia.
- Zamawiający zastrzega sobie możliwość przebadania dostarczonej partii materiału. W przypadka, gdy dostarczone kruszywo nie spełni przedłożonych w ofercie parametrów, Wykonawca pokryje koszt wykonania badań oraz bezpłatnie wymieni partię materiału niespełniającego wymaganych parametrów.
- Jeżeli dostarczona partia kruszywa, nie będzie spełniała warunków określonych w pkt. II, ust.2 zaproszenia, dostawa nie zostanie przyjęta przez Zamawiającego, a Wykonawca nie może obciążyć Zamawiającego kosztami transportu.
- Opis sposobu obliczania ceny
- Na załączonym formularzu oferty, należy przedstawić cenę brutto, za wykonanie części 1 i cenę brutto, za wykonanie części 2 przedmiotu zamówienia oraz cenę brutto za 1 tonę kruszywa wraz z jego rozplantowaniem i uwałowaniem dla części 1 zadania i ceny brutto za 1 tonę dwóch rodzajów kruszywa dla części 2 zadania.
- Wartość cenową należy podać w złotych polskich cyfrą – z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku oraz słownie.
- Cena powinna zawierać wszelkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia (w tym podatek vat).
- Wszelkie rozliczenia pomiędzy Zamawiającym, a Wykonawcą odbywać się będą w złotych polskich.
- Rozliczenie finansowe za realizację przedmiotu zamówienia nastąpi na podstawie 6 faktur częściowych wystawionych za wykonanie części 1 przedmiotu zamówienia, potwierdzone protokołem zdawczo-odbiorczym, oraz 1 faktury końcowej wystawionej za wykonanie części 2 przedmiotu zamówienia potwierdzone protokołem zdawczo-odbiorczym.
- Rodzaje i opis kryteriów
Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:
1 kryterium: cena – 100 %.
Zamawiający wybierze ofertę z najniższą zaoferowaną ceną (jeśli cena najkorzystniejszej oferty nie przekroczy kwoty, jaką Zamawiający przeznaczył na realizację zamówienia) osobno dla części 1 i części 2 zadania. Wynik postępowania będzie umieszczony na stronie internetowej Zamawiającego.
- Termin realizacji zamówienia
Zamówienie należy wykonać w terminie: 2 miesięcy od podpisania umowy.
- Termin i sposób składania ofert.
Ofertę cenową należy złożyć w terminie do dnia 16.06.2023 r. w siedzibie Zamawiającego: Urząd Miasta i Gminy Szydłów, ul. Rynek 2, 28-225 Szydłów, Sekretariat – pokój 11 lub e-mailem na adres: oferty@szydlow.pl.
Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych.
Wykonawca uprawniony jest do złożenia oferty na dowolną ilość części wskazanych w Roz. II niniejszego zaproszenia.
- Informacje o formalnościach
- Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszych ofert, Zamawiający zamieści na stronie internetowej informację o wyniku postępowania. Zamawiający powiadomi Wykonawcę, którego ofertę uzna za najkorzystniejszą wskazując miejsce i termin podpisania umowy.
- Zamawiający zawrze umowę z wybranym Wykonawcą po wyborze najkorzystniejszej oferty.
- Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający wybierze kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert.
- W przypadku, gdy zostaną złożone dwie oferty o takiej samej, a zarazem najniższej cenie, Wykonawcy, którzy złożyli te oferty zostaną poproszeni o złożenie ofert dodatkowych z ceną nie wyższą od zaoferowanej w ofercie podstawowej – do skutecznego rozstrzygnięcia postępowania.
- Zamawiający zastrzega sobie uprawnienie do unieważnienia postępowania bez podania przyczyny, a także do zakończenia postępowania bez wybrania jakiejkolwiek oferty.
- Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się wykonawców, w stosunku, do których zachodzi którakolwiek z okoliczności wskazanych w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego, na czas trwania tych okoliczności. Na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu Wykonawca składa oświadczenie na formularzu ofertowym.
- Klauzula informacyjna z art. 13 ust. 1 i 2 RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, którego wartość bez podatku od towarów i usług jest mniejsza niż kwota 130.000,00 zł
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016 r, str. 1), dalej „Rozporządzenie”, informuję, że:
- Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Urząd Miasta i Gminy Szydłów (ul. Rynek 2, 28-225 Szydłów), tel. kontaktowy: 41 35 45 125, adres e-mail: gmina@szydlow.pl).
- W sprawach z zakresu ochrony danych osobowych może się Pani/Pan kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych pod adresem e-mail: inspektor@cbi24.pl.
- Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu związanym z zamówieniem, których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości 130 000 zł netto, prowadzonym z wyłączeniem przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych.
- Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez okres 10 pełnych lat kalendarzowych, licząc od 1 stycznia roku następnego po roku, w którym nastąpiło zakończenie sprawy (11 lat) na podstawie Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych.
- Podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych jest art. 6 ust. 1 lit. c) ww. Rozporządzenia w związku z przepisami ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 713 z późn. zm.).
- Pani/Pana dane osobowe będą ujawniane osobom działającym z upoważnienia administratora, mającym dostęp do danych osobowych i przetwarzającym je wyłącznie na polecenie administratora, chyba że wymaga tego prawo UE lub prawo państwa członkowskiego. Pani/Pana dane mogą zostać przekazane podmiotom zewnętrznym na podstawie umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych - dostawcy usług poczty mailowej, strony BIP, dostawcy usług informatycznych w zakresie programów księgowo-ewidencyjnych.
- Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych związanym z udziałem w postępowaniu; konsekwencją niepodania danych jest brak możliwości udziału w postępowaniu.
- Osoba, której dane dotyczą ma prawo do:
- dostępu do treści swoich danych oraz możliwości ich poprawiania, sprostowania, ograniczenia przetwarzania,
- w przypadku gdy przetwarzanie danych odbywa się z naruszeniem przepisów Rozporządzenia służy prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
- Osobie, której dane dotyczą nie przysługuje:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e Rozporządzenia prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 Rozporządzenia;
- na podstawie art. 21 Rozporządzenia prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c Rozporządzenia.
- W przypadku, gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 Rozporządzenia, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, Administrator może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
- Skorzystanie przez osobę, której dane dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych, o którym mowa w art. 16 Rozporządzenia, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania ani zmianą postanowień umowy.
- Wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 Rozporządzenia, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania.
- Od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku, gdy wniesienie żądania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 Rozporządzenia, spowoduje ograniczenie przetwarzania danych osobowych zawartych w protokole i załącznikach do protokołu, Administrator nie udostępnia tych danych zawartych w protokole i w załącznikach do protokołu, chyba że zachodzą przesłanki, o których mowa w art. 18 ust. 2 Rozporządzenia.
- Skorzystanie przez osobę, której dane dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, o którym mowa w art. 16 Rozporządzenia, nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
- Ponadto informujemy, iż w związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych nie podlega Pan/Pani decyzjom, które się opierają wyłącznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu, w tym profilowaniu, o czym stanowi art. 22 Rozporządzenia.
Załączniki:
- Formularz ofertowy.
- Wzór umowy – część 1.
- Wzór umowy – część 2.