Pokaż/ukryj informację o istniejących skrótach klawiszowych

Skróty klawiszowe:

Włącz lektora.
Wyłącz lektora.

ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT

Wyświetl stronę główną » Zamówienia publiczne poniżej 130 000 zł (od 01.01.2021 r.) » ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT

Podtytuł: „Dostawa i montaż wyposażenia placu zabaw w Brzezinach”

Szydłów, 14.06.2023 r.

Zaproszenie do składania ofert

 

Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, którego wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości 130 000 zł netto, prowadzone z wyłączeniem przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 z późn. zm.), na zadanie pn.

Dostawa i montaż wyposażenia placu zabaw w Brzezinach”

 

  1. Zamawiający

Gmina Szydłów, ul. Rynek 2, 28-225 Szydłów, REGON 291010814, NIP 866 16 08 398.

 

  1. Opis przedmiotu zamówienia
  2. Zamawiający zleca, a Wykonawca przyjmuje do wykonania przedmiot zamówienia polegający na wykonaniu, dostawie i montażu następujących elementów wyposażenia:

- huśtawka potrójna – 1 szt.,

- wieża z daszkiem – 1 szt..

 

Miejsce dostawy i montażu: Polska, województwo świętokrzyskie, powiat staszowski, gmina Szydłów, miejscowość Brzeziny, kod pocztowy: 28-225.

 

Wymagania dotyczące poszczególnych elementów wyposażenia:

 

Huśtawka potrójna – huśtawka przeznaczona dla trzech osób z siedziskiem płaskim, kubełkowym i typu „bocianie gniazdo”, konstrukcja wykonana ze stali ocynkowanej, malowanej proszkowo, siedziska zawieszone na łańcuchach ze stali nierdzewnej. Siedzisko płaskie wykonane z metalu powlekanego miękką gumą EPDM, siedzisko kubełkowe otwarte z łańcuszkiem do zapięcia, wykonane z metalu pokrytego miękką gumą, siedzisko typu „bocianie gniazdo” o średnicy min. 100 cm, wykonane z metalowej ramy oplecionej miękką liną polipropylenową. Huśtawka posadowiona w gruncie na stałe. Kolorystyka dowolna. Wymiary urządzenia należy dostosować do wymiarów strefy bezpieczeństwa podanych na rysunku poglądowym dla obiektu nr 5 – Załącznik nr 3 do  niniejszego zaproszenia. W ramach przedmiotu zamówienia, Wykonawca dokona demontażu obecnie użytkowanej huśtawki i złoży ją w miejsce wskazane przez Zamawiającego, na miejsce zdemontowanej huśtawki wstawi nową oraz wykona nawierzchnię bezpieczną w strefie montowanego urządzenia, zgodnie z zaleceniami producenta oraz obowiązującymi przepisami i normami.

 

Wieża z daszkiem – wieża z daszkiem, wyposażona w zjeżdżalnię, panel z grą kółko i krzyżyk oraz schody wejściowe, wykonana ze stali ocynkowanej, malowanej proszkowo. Zjeżdżalnia wykonana ze stali nierdzewnej gr. min. 2 mm z płytami bocznymi z HDPE o gr. min. 15 mm. Schody wejściowe, podest wykonane z wodoodpornych płyt antypoślizgowych o gr. min. 15 mm. Daszek z płyty HDPE odpornej na warunki atmosferyczne. Kolorystyka dowolna. Wymiary urządzenia należy dostosować do wymiarów strefy bezpieczeństwa podanych na rysunku poglądowym dla obiektu nr 7 – Załącznik nr 3 do  niniejszego zaproszenia. W ramach przedmiotu zamówienia, Wykonawca dokona demontażu obecnie użytkowanej wieży i złoży ją w miejsce wskazane przez Zamawiającego, na miejsce zdemontowanej wieży wstawi nową oraz wykona nawierzchnię bezpieczną w strefie montowanego urządzenia, zgodnie z zaleceniami producenta oraz obowiązującymi przepisami i normami.

 

Uwaga:

  • Wszystkie elementy metalowe zabezpieczone przed korozją przez ocynkowanie i malowanie proszkowe.
  • Jakość użytych materiałów oraz rozwiązania konstrukcyjne powinny gwarantować bezpieczeństwo użytkowania.
  • Wszystkie gwinty, śruby zabezpieczone poprzez nakrętki lub kapsle ochronne wykonane
    z tworzywa sztucznego, wystające końcówki elementów złącznych zabezpieczone zaślepkami.

 

  1. Opis sposobu obliczania ceny
  1. Na załączonym formularzu oferty, należy przedstawić cenę netto, brutto oraz wartość podatku vat za wykonanie przedmiotu zamówienia.
  2. Wartość cenową należy podać w złotych polskich cyfrą – z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku oraz słownie.
  3. Cena powinna zawierać wszelkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia.
  4. Wszelkie rozliczenia pomiędzy Zamawiającym, a Wykonawcą odbywać się będą w złotych polskich.
  5. Rozliczenie finansowe za realizację przedmiotu zamówienia nastąpi na podstawie faktury końcowej wystawionej za wykonaną dostawę i montaż potwierdzoną protokołem zdawczo-odbiorczym.

 

  1. Rodzaje i opis kryteriów

Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował kryterium ceny – 100%.

Zamawiający wybierze ofertę z najniższą zaoferowaną ceną (jeśli cena najkorzystniejszej oferty nie przekroczy kwoty, jaką Zamawiający przeznaczył na realizację zamówienia).

 

  1. Termin realizacji zamówienia

Zamówienie należy wykonać w terminie: do 31 lipca 2023 r.

 

  1. Termin i sposób składania ofert

Ofertę cenową należy złożyć w terminie do dnia 22.06.2023 r. w siedzibie Zamawiającego: Urząd Miasta i Gminy Szydłów, ul. Rynek 2, 28-225 Szydłów, Sekretariat – pokój 11 lub e-mailem na adres: oferty@szydlow.pl.

Do oferty należy dołączyć karty katalogowe oferowanych urządzeń na podstawie, których jednoznacznie będzie można stwierdzić spełnienie warunków określonych przez Zamawiającego.

 

  1. Informacje o formalnościach
  1. Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiający zamieści na stronie internetowej informację o wyniku postępowania. Zamawiający powiadomi Wykonawcę, którego ofertę uzna za najkorzystniejszą wskazując miejsce i termin podpisania umowy.
  2. Zamawiający zawrze umowę z wybranym Wykonawcą po wyborze najkorzystniejszej oferty.
  3. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający wybierze kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert.
  4. W przypadku, gdy zostaną złożone dwie oferty o takiej samej, a zarazem najniższej cenie, Wykonawcy, którzy złożyli te oferty zostaną poproszeni o złożenie ofert dodatkowych z ceną nie wyższą od zaoferowanej w ofercie podstawowej – do skutecznego rozstrzygnięcia postępowania.
  5. Zamawiający zastrzega sobie uprawnienie do unieważnienia postępowania bez podania przyczyny, a także do zakończenia postępowania bez wybrania jakiejkolwiek oferty.
  6. Zamawiający zastrzega sobie uprawnienie do ograniczenia przedmiotu zamówienia, poprzez rezygnację z jednego elementu wymienionego w Roz. II ust. 1 zaproszenia i dokonania stosownej modyfikacji umowy w § 1 ust. 1, bez podania przyczyny.
  7. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się wykonawców, w stosunku, do których zachodzi którakolwiek z okoliczności wskazanych w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego, na czas trwania tych okoliczności. Na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu Wykonawca składa oświadczenie na formularzu ofertowym.

 

  1. Klauzula informacyjna z art. 13 ust. 1 i 2 RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, którego wartość bez podatku od towarów i usług jest mniejsza niż kwota 130.000,00 zł

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016 r, str. 1), dalej „Rozporządzenie”, informuję, że:

  1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Urząd Miasta i Gminy Szydłów (ul. Rynek 2, 28-225 Szydłów), tel. kontaktowy: 41 35 45 125, adres e-mail: gmina@szydlow.pl).
  2. W sprawach z zakresu ochrony danych osobowych może się Pani/Pan kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych pod adresem e-mail: inspektor@cbi24.pl.
  3. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu związanym z zamówieniem, których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości 130 000 zł netto, prowadzonym z wyłączeniem przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych.
  4. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez okres 10 pełnych lat kalendarzowych, licząc od 1 stycznia roku następnego po roku, w którym nastąpiło zakończenie sprawy (11 lat) na podstawie Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych.
  5. Podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych jest art. 6 ust. 1 lit. c) ww. Rozporządzenia w związku z przepisami ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 713 z późn. zm.).
  6. Pani/Pana dane osobowe będą ujawniane osobom działającym z upoważnienia administratora, mającym dostęp do danych osobowych i przetwarzającym je wyłącznie na polecenie administratora, chyba że wymaga tego prawo UE lub prawo państwa członkowskiego. Pani/Pana dane mogą zostać przekazane podmiotom zewnętrznym na podstawie umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych - dostawcy usług poczty mailowej, strony BIP, dostawcy usług informatycznych w zakresie programów księgowo-ewidencyjnych.
  7. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych związanym z udziałem w postępowaniu; konsekwencją niepodania danych jest brak możliwości udziału w postępowaniu.
  8. Osoba, której dane dotyczą ma prawo do:
  • dostępu do treści swoich danych oraz możliwości ich poprawiania, sprostowania, ograniczenia przetwarzania,
  • w przypadku gdy przetwarzanie danych odbywa się z naruszeniem przepisów Rozporządzenia służy prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
  1. Osobie, której dane dotyczą nie przysługuje:
  • w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e Rozporządzenia prawo do usunięcia danych osobowych;
  • prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 Rozporządzenia;
  • na podstawie art. 21 Rozporządzenia prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c Rozporządzenia.
  1. W przypadku, gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 Rozporządzenia, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, Administrator może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
  2. Skorzystanie przez osobę, której dane dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych, o którym mowa w art. 16 Rozporządzenia, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania ani zmianą postanowień umowy.
  3. Wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 Rozporządzenia, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania.
  4. Od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku, gdy wniesienie żądania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 Rozporządzenia, spowoduje ograniczenie przetwarzania danych osobowych zawartych w protokole i załącznikach do protokołu, Administrator nie udostępnia tych danych zawartych w protokole i w załącznikach do protokołu, chyba, że zachodzą przesłanki, o których mowa w art. 18 ust. 2 Rozporządzenia.
  5. Skorzystanie przez osobę, której dane dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, o którym mowa w art. 16 Rozporządzenia, nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
  6. Ponadto informujemy, iż w związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych nie podlega Pan/Pani decyzjom, które się opierają wyłącznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu, w tym profilowaniu, o czym stanowi art. 22 Rozporządzenia.

 

Załączniki:

  1. Formularz ofertowy.
  2. Projekt umowy.
  3. Rysunek poglądowy.

Informacje

Dokumenty

Rejestr zmian

2023-06-14 13:10

Dodanie załącznika/ załączników - Małgorzata Walkowicz

2023-06-14 13:10

Dodanie załącznika/ załączników - Małgorzata Walkowicz

2023-06-14 13:00

Dodanie artykułu - Małgorzata Walkowicz

Filtrowanie bieżącej kategorii
Oficjalna strona www

Urząd Miasta i Gminy Szydłów
ul. Rynek 2
28-225 Szydłów

 

woj. świętokrzyskie
tel./fax 41 354 51 25
gmina@szydlow.pl
 
 

 

Elektroniczna Platforma Usług Administracji Publicznej Strona Dziennika Ustaw Monitor Polski Oficjalna strona Biuletynu Informacji Publicznej

Szukaj w BIP

Twoja przeglądarka internetowa, bądź system operacyjny, nie wspierają lektora w polskiej wersji językowej.