Zaproszenie do składania ofert
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, którego wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości 130 000 zł netto, prowadzone z wyłączeniem przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1605), na „Zakup sprzętu biwakowego”.
- Zamawiający
Gmina Szydłów, ul. Rynek 2, 28-225 Szydłów, REGON 291010814, NIP 866 16 08 398.
- Opis przedmiotu zamówienia
- Rodzaj i ilość wyposażenia:
- namiot czteroosobowy – 1 szt.,
- namiot ośmioosobowy – 4 szt.,
- śpiwór – 20 szt.,
- mata do spania – 20 szt.,
- kije trekkingowe – 20 kpl.,
- kociołek – 1 szt.,
- palenisko ogrodowe – 1 szt.,
- pałatka – 20 szt. (w tym duża – 2 szt., mała – 18 szt.).
- Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
- namiot czteroosobowy – Namiot tunelowy z przedsionkiem, min. czteroosobowy, min. 1 wejście, min. 2 sypialnie, min. 2 okna z siatką. Namiot lub przedsionek posiada co najmniej jedną moskitierę w materiale zewnętrznym. Namiot z podłogą stałą (podłoga jest przymocowana do namiotu), materiał podłogi: polietylen (PE), poliester lub PVC. Materiał namiotu: poliester, jakość materiału min. 70 Denier. Wysokość od 180 do 220 cm, długość od 390 do 450 cm, długość sypialni min. 210 cm, powierzchnia min. 10 m², szerokość od 270 do 310 cm. Kolor dowolny. W komplecie śledzie, torba do przechowywania, linki napinające. Rurki z włókna szklanego lub stalowe, o średnicy min. 10 mm. Wodoodporność tropiku na słup wody min. 3000 mm.
- namiot ośmioosobowy – Namiot min. ośmioosobowy, min. 2 wejścia, jedno pomieszczenie, min. 2 okna z siatką. Namiot posiada co najmniej jedną moskitierę w materiale zewnętrznym. Namiot z podłogą stałą (podłoga jest przymocowana do namiotu), materiał podłogi: polietylen (PE), poliester lub PVC. Materiał namiotu: poliester, jakość materiału min. 70 Denier. Wysokość od 180 do 220 cm, powierzchnia min. 14 m². Kolor dowolny. W komplecie śledzie, torba do przechowywania, linki napinające. Rurki z włókna szklanego lub stalowe o średnicy min. 10 mm. Wodoodporność tropiku na słup wody min. 3000 mm. Możliwość podwieszenia lampki.
- śpiwór – Trzysezonowy śpiwór z kapturem, szerokość od 70 do 80 cm, długość od 210 do 230 cm. Możliwość spięcia dwóch śpiworów. Pokrowiec w zestawie. Waga po złożeniu max. 1300 g. Zamek lewy i prawy (każdy podwójny tz. od zewnątrz i od środka) z listwą zapobiegająca zacinaniu się zamka oraz dodatkowy zamek na końcu (od dołu - umożliwiający wietrzenie). Gramatura ociepliny min. 190 g/m².
- mata do spania – Karimata jednoosobowa z pianki, o wymiarach szerokości min. 50 cm, długość min 180 cm. Grubość min. 0,7 cm. Waga max. 250 g. Spinana na gumki (do transportu).
- kije trekkingowe – Kije do turystyki pieszej (letniej i zimowej) przeznaczone dla dzieci i młodzieży. Długość regulowana w zakresie przynajmniej 70 - 105 cm. Materiał aluminium. Waga max. 200 g. Grot ze stali. Rękojeść gumowa o anatomicznym profilu. Regulowany pasek na nadgarstek.
- kociołek – Żeliwny kociołek do przygotowywania potraw jednogarnkowych o pojemności od 8 do 11 l. Emaliowane wnętrze. Do wykorzystania nad ogniskiem, bezpośrednio w żarze lub na piecu, bądź palenisku. Odkręcane nóżki. W zestawie pokrywa kociołka doszczelniona za pomocą min. 2 śrub.
- palenisko ogrodowe – Palenisko o średnicy min. 50 cm i wysokości min.12 cm. Wykonane z żeliwa w czarnym kolorze. Misa wykonana z pełnego odlewu żeliwa usadowiona na stabilnych nóżkach.
- pałatka:
duża – Peleryna przeciwdeszczowa dla osoby dorosłej. Kolorystyka w odcieniach: szary, czarny lub zielony. Wymiary: od 130-150 cm x 180-210 cm. Wodoodporność MIN. 4000 mm. Posiada kaptur ze ściągaczem. W zestawie pokrowiec ze ściągaczem.
mała –kurtka przeciwdeszczowa dla dziecka. Kolorystyka w odcieniach: szary, czarny lub zielony. Zakładana przez głowę. Wodoodporność MIN. 4000 mm. Posiada ściągacze na dole kurtki, kaptur ze ściągaczem oraz dużą przednią kieszeń z ukrytym zamkiem. Materiał poliester. W zestawie pokrowiec.
- dla dzieci do ok. 140 cm wzrostu – 4 szt.
- dla dzieci do ok. 152 cm wzrostu – 5 szt.
- dla dzieci do ok. 158 cm wzrostu – 2 szt.
- dla dzieci do ok. 164 cm wzrostu – 5 szt.
- dla dzieci do ok. 176 cm wzrostu – 2 szt.
Uwaga: Kolorystyka przedmiotów do uzgodnienia z Zamawiającym.
- Opis sposobu obliczania ceny
- Na załączonym formularzu oferty, należy przedstawić cenę brutto, za wykonanie całości przedmiotu zamówienia.
- Wartość cenową należy podać w złotych polskich cyfrą – z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku oraz słownie.
- Cena powinna zawierać wszelkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia.
- Wszelkie rozliczenia pomiędzy Zamawiającym, a Wykonawcą odbywać się będą w złotych polskich.
- Rozliczenie finansowe za realizację przedmiotu zamówienia nastąpi na podstawie faktury końcowej wystawionej za wykonaną dostawę potwierdzoną protokołem zdawczo-odbiorczym.
- Rodzaje i opis kryteriów
Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:
1 kryterium: cena – 100%.
Zamawiający wybierze ofertę z najniższą zaoferowaną ceną (jeśli cena najkorzystniejszej oferty nie przekroczy kwoty, jaką Zamawiający przeznaczył na realizację zamówienia). Wynik postępowania będzie umieszczony na stronie internetowej Zamawiającego.
- Termin realizacji zamówienia
Zamówienie należy wykonać w terminie: 2 miesięcy od podpisania umowy.
- Termin i sposób składania ofert.
Ofertę cenową należy złożyć w terminie do dnia 18.09.2023 r. w siedzibie Zamawiającego: Urząd Miasta i Gminy Szydłów, ul. Rynek 2, 28-225 Szydłów, Sekretariat – pokój 11 lub e-mailem na adres: oferty@szydlow.pl.
- Informacje o formalnościach
- Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiający zamieści na stronie internetowej informację o wyniku postępowania. Zamawiający powiadomi Wykonawcę, którego ofertę uzna za najkorzystniejszą wskazując miejsce i termin podpisania umowy.
- Zamawiający zawrze umowę z wybranym Wykonawcą po wyborze najkorzystniejszej oferty.
- WYKONAWCA przed dniem podpisania umowy przedłoży kalkulacje cen jednostkowych zaoferowanych produktów.
- Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający wybierze kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert.
- W przypadku, gdy zostaną złożone dwie oferty o takiej samej, a zarazem najniższej cenie, Wykonawcy, którzy złożyli te oferty zostaną poproszeni o złożenie ofert dodatkowych z ceną nie wyższą od zaoferowanej w ofercie podstawowej – do skutecznego rozstrzygnięcia postępowania.
- Zamawiający zastrzega sobie uprawnienie do unieważnienia postępowania bez podania przyczyny, a także do zakończenia postępowania bez wybrania jakiejkolwiek oferty.
- Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się wykonawców, w stosunku, do których zachodzi którakolwiek z okoliczności wskazanych w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego, na czas trwania tych okoliczności. Na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu Wykonawca składa oświadczenie na formularzu ofertowym.
- Klauzula informacyjna z art. 13 ust. 1 i 2 RODO w celu związanym z postępowaniem
o udzielenie zamówienia publicznego, którego wartość bez podatku od towarów i usług jest mniejsza niż kwota 130.000,00 zł
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016 r, str. 1), dalej „Rozporządzenie”, informuję, że:
- Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Urząd Miasta i Gminy Szydłów (ul. Rynek 2, 28-225 Szydłów), tel. kontaktowy: 41 35 45 125, adres e-mail: gmina@szydlow.pl).
- W sprawach z zakresu ochrony danych osobowych może się Pani/Pan kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych pod adresem e-mail: inspektor@cbi24.pl.
- Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu związanym z zamówieniem, których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości 130 000 zł netto, prowadzonym z wyłączeniem przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych.
- Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez okres 10 pełnych lat kalendarzowych, licząc od 1 stycznia roku następnego po roku, w którym nastąpiło zakończenie sprawy (11 lat) na podstawie Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych.
- Podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych jest art. 6 ust. 1 lit. c) ww. Rozporządzenia w związku z przepisami ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 713 z późn. zm.).
- Pani/Pana dane osobowe będą ujawniane osobom działającym z upoważnienia administratora, mającym dostęp do danych osobowych i przetwarzającym je wyłącznie na polecenie administratora, chyba że wymaga tego prawo UE lub prawo państwa członkowskiego. Pani/Pana dane mogą zostać przekazane podmiotom zewnętrznym na podstawie umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych - dostawcy usług poczty mailowej, strony BIP, dostawcy usług informatycznych w zakresie programów księgowo-ewidencyjnych.
- Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych związanym z udziałem w postępowaniu; konsekwencją niepodania danych jest brak możliwości udziału w postępowaniu.
- Osoba, której dane dotyczą ma prawo do:
- dostępu do treści swoich danych oraz możliwości ich poprawiania, sprostowania, ograniczenia przetwarzania,
- w przypadku gdy przetwarzanie danych odbywa się z naruszeniem przepisów Rozporządzenia służy prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
- Osobie, której dane dotyczą nie przysługuje:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e Rozporządzenia prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 Rozporządzenia;
- na podstawie art. 21 Rozporządzenia prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c Rozporządzenia.
- W przypadku, gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 Rozporządzenia, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, Administrator może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
- Skorzystanie przez osobę, której dane dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych, o którym mowa w art. 16 Rozporządzenia, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania ani zmianą postanowień umowy.
- Wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 Rozporządzenia, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania.
- Od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku, gdy wniesienie żądania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 Rozporządzenia, spowoduje ograniczenie przetwarzania danych osobowych zawartych w protokole i załącznikach do protokołu, Administrator nie udostępnia tych danych zawartych w protokole i w załącznikach do protokołu, chyba że zachodzą przesłanki, o których mowa w art. 18 ust. 2 Rozporządzenia.
- Skorzystanie przez osobę, której dane dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, o którym mowa w art. 16 Rozporządzenia, nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
- Ponadto informujemy, iż w związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych nie podlega Pan/Pani decyzjom, które się opierają wyłącznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu, w tym profilowaniu, o czym stanowi art. 22 Rozporządzenia.
Załączniki:
- Formularz ofertowy.
- Projekt umowy.